Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Internet UPC - Problem z opóźnieniami w modemach na chipsetach Puma6.

brtk - 09-08-2018, 22:40

"mitigates these issues" czyli nie wyeliminować problem, tylko go złagodzić.. ;)

Podziękujemy ładnie za ConnectBoxa od Compala.

kelt - 10-08-2018, 17:58

Z tego co widze w tej poprawce jest mowa o podatnosci na DDOS a nie o opoznienia czyli zadnego zwiazku z tematem.
Karol - 10-08-2018, 18:01

Podobno jest teraz tak, że nie można zmienić parametrów umowy, bez wymiany modemu na Compala. I to jakichkolwiek parametrów, nawet tych niedotyczących internetu czyli zmiana pakietu select TV na max TV lub odwrotnie lub zmiana pakietu telefonu.
hsurim - 11-08-2018, 17:37

"Podobno ..."
Mi proponowali podwyższenie prędkości Internetu do 150 czy 180mbps z zachowaniem obecnego sprzętu.

Domin4 - 12-08-2018, 12:41

Mi na początku roku też chcieli wymieniać modem przy zmianie prędkości na większą.
Nie zmieniłem, bo wolałem działające 60Mb niż nie działające 120 :mrgreen:

Karol - 13-08-2018, 05:35

Konsultant twierdzi, że nie ma możliwości zdalnej aktywacji nowej promocji, np. THH13, bo sprzęt nie jest już wspierany przez UPC. Jedyne co może zrobić to umówić technika na wymianę sprzętu (Cisco na Compala), po czym nastąpi zawarcie nowej umowy. Oczywiście wszystko bez kosztów instalacji, aktywacji itp.
przewaks - 14-08-2018, 16:55

Ja w lutym br przedłużałem umowę (za wypowiedzeniem) i nie było problemu z pozostawieniem Cisco. Oby jak najdłużej działało.
MrPepka - 14-08-2018, 22:04

Intel uporał się z DDoS:
https://www.theregister.c...tel_puma_modem/
Czekamy na Compala i UPC

brtk - 14-08-2018, 22:58

Ja tylko na nowego Arrisa czekam, nie wierzę już Compalowi w jego poprawki.
kelt - 15-08-2018, 15:54

To teraz kolejne 18 miesięcy i moze zajma sie opoznieniami.
Domin4 - 15-08-2018, 21:52

brtk napisał/a:
Ja tylko na nowego Arrisa czekam, nie wierzę już Compalowi w jego poprawki.


Nie wiem czy jest na co czekać jak Puma 7 cierpi na te same problemy co Puma 5 i 6 :-)

brtk - 15-08-2018, 23:38

Ale Arris jest bardziej kompetentną firmą.
MrPepka - 16-08-2018, 00:19

Virgin media już się prawie uporał z Pumą:
https://www.ispreview.co....b-3-router.html

ov_darkness - 27-08-2018, 09:16

Przeprowadziłem test na moim Compalu.
Wyniki są takie:

fizyczny - 14-09-2018, 20:07

ov_darkness napisał/a:
Przeprowadziłem test na moim Compalu.
Wyniki są takie:


Tym skanem chyba zamknąłęś temat, nikt nie ma ochoty skomentować, czemu jest tak dobrze, skoro jest tak źle... :P :)

Compala mam od 1,5 roku, w tym czasie wykonał 1 samoistny restart bez żadnego zaniku sygnału w kablu (tzn. może tylko raz to zauważyłem) pracuje od około roku na niskim sygnale DS od -11 do -13 (SNR w okolicach 34 na wszystkich kanałach). Prawie na okrągło podłączone po WIFI 3 telefony (2 na 2.4 GHz, 1 na 5 GHz), do tego 2 laptopy (802.11n oraz 802.11 ac)- uruchomiony klient BitTorrent, ogladam filmy online, gram w CS online.
Nie ma praktycznie z nim żadnych problemów porównując do Thomsona TWG870, którego musiałem chłodzić suszarką (obudowa z białej zmieniła kolor na jasnobrązowy po ok. 3 latach).

Test Puma6 prawie cały na czerwono (połączenie przez WIFI 5 GHZ- nie chce mi się podłączać kabla- nie widzę takiej potrzeby), działa jak trzeba.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group