Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - Odstąpienie od aneksu do umowy.

mky - 22-02-2017, 10:34
Temat postu: Odstąpienie od aneksu do umowy.
Witam,

posiadałem umowę FB60 + TV Select na czas określomy do 07.2017. Tydzień temu podpisałem aneks do umowy na FB250 + TV Select wraz z nowym terminem umowy do 02.2019. Wymieniono mi modem z Ubee na Compal i zaczęły się problemy z Internetem. UPC mnie zlewa na infolinii - odmawiają nawet założenia zgłoszenia (!) dlatego postanowiłem skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Jeśli ktoś ma wiedzę lub doświadczenie w tej kwestii, prosiłbym o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań:
- jak najlepiej dostarczyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy? Skan mailem? List polecony? Osobiście w salonie UPC?
- czy dobrze rozumiem, że odstąpienie będzie skutkowało tym, że dostanę z powrotem stary modem (Ubee) i wracam do poprzedniej umowy obowiązującej do 07.2017?
- czy będę musiał płacić 49 zł za wizytę technika, który instalował mi nowy modem? (z mojego punktu widzenia usługa została wykonana nieprawidłowo, gdyż nastąpiło znaczne pogorszenie jakości świadczonej usługi)
- jakich dodatkowych problemów można się spodziewać ze strony UPC przy odstępowaniu od takiej umowy?

Pitrek - 22-02-2017, 12:22
Temat postu: Re: Odstąpienie od aneksu do umowy.
Najpierw zapoznaj się z tym:
:arrow: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006863
3. ... Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć osobiście w formie pisemnej w Biurze Obsługi Klienta lub wysłać listem na adres Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem strony www.upc.pl/kontakt.

Sądzę, że najłatwiej zrobić to przez formularz kontaktowy. Dołączyć pismo z własnoręcznym podpisem.
Najlepiej w edytorze wkleić obrazek podpisu i zapisać jako PDF. Będzie wyglądało jak skan.
Tylko zwróć uwagę, czy załącznik (pismo z własnoręcznym podpisem) się prawidłowo dodał.
Oczekuj maila z potwierdzeniem, zadzwoń na drugi dzień czy dostali Twoje odstąpienie od umowy i czy jest prawidłowe.

Niestety modem (i/lub dekoder) mogą Ci dać dowolny, ale muszą spełniać warunki poprzedniej umowy, więc niestety zostawią Ci obecny sprzęt, a wizyta technika nie jest potrzebna.

Jeżeli nie chcą przyjmować Twojego zgłoszenie awarii, to możesz także zgłaszać awarię przez formularz kontaktowy.

mky - 22-02-2017, 13:41

Pitrek, dzięki za linka i odpowiedź. Odnośnie tego:
Pitrek napisał/a:
Jeżeli nie chcą przyjmować Twojego zgłoszenie awarii, to możesz także zgłaszać awarię przez formularz kontaktowy.

To dziś po raz kolejny dzwoniłem i mają jutro przysłać technika by sprawdził na miejscu. W moim odczuciu jest to niedopuszczalne, by dopiero w 3 kontakcie wyegzekwować jakąkolwiek reakcję z ich strony.

Jeśli tego nie naprawią to drukuję pismo, podpiszę i osobiście im dostarczę do BOK na ul. Jana Pawła II w Warszawie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group