Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Problemy w działaniu Internetu - Compal się samoczynnie restartuje.

jerzu - 16-07-2018, 19:10

^^
CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH

MrPepka - 16-07-2018, 19:15

I co? Zrestartował się modem czy nie?
jerzu - 16-07-2018, 19:16

Na razie nie.
KOCUREK1970 - 16-07-2018, 19:17

jerzu,
Jaka wersja sprzętowa modemu?
Przy wymianie modemu coś technik robił z sygnałem, coś mierzył, sprawdzał czy tylko wymienił Compalala i tyle?

jerzu - 16-07-2018, 19:18

Wersja sprzętu : 5.01
KOCUREK1970 - 16-07-2018, 19:20

Przy wymianie modemu coś technik robił z sygnałem, coś mierzył, sprawdzał czy tylko wymienił Compalala i tyle?
Ile kanałów DS się u Ciebie bonduje?

jerzu - 16-07-2018, 19:24

Podłączał tester czy tam analizator.

16 kanałów.

KOCUREK1970 - 16-07-2018, 19:34

Sygnał przed wymianą i po wymianie różni się tak nieznacznie, że można uznać, że jest taki sam.
MrPepka napisał/a:
KOCUREK1970, ale nie mów, że to wina softu do Compala. To problem w sieci UPC (może CMTS, może problemy z zasilaniem etc). Gdyby to była wina softu do Compala to u WSZYSTKICH z tym softem by się tak działo.

Co Ty na to?
Wymienili mu modem, soft wgali aktualny - niby resetów brak.
Jakoś ma to mały związek z CMTS czy zasilaniem bo nic z tym w tym nie robili.
Czy aby na forum UPC wielokrotnie nie wskazywałem, że może czas wymienić Compale na inne sztuki (jeśli to pomaga u ludzi z problemem resetu).
Co w tym przypadku uwidoczniło niedomagania poprzedniego Compala?

jerzu - 17-07-2018, 19:53

Od wczorajszej wymiany CB do tej pory zero restartów.
Cytat:

Czas działania urządzenia : 1day(s)4h:51m:29s

mat89 - 22-07-2018, 23:19

U mnie ostatnio jakby mniej restartow. Były momenty że parę razy dziennie się wieszal i restart pomógł. Czy warto to zgłaszać? Czy dać sobie spokój z związku z problemami tego urządzenia. Edit jednak chyba dalej się restartuje taki mam czas Czas działania urządzenia : 1day(s)14h:13m:23s
MrPepka - 22-07-2018, 23:23

Daj sobie spokój i wrzuć na luz ;)
KOCUREK1970 - 22-07-2018, 23:37

mat89 napisał/a:
U mnie ostatnio jakby mniej restartow.

https://forum.upc.eu/t5/connectbox/permanentne-resetowanie-connect-box-a/m-p/15580#M1881
"Po ostatnim restarcie modemu dziś rano, zwiększyłem MTU na linuksie na 9000 (...).Jak widać na poniższym wykresie były skoki połączeń do prawie 60 i modem nie zrestartował się. Nie popadam w jakiś szczególny optymizm, ale przed zmianą MTU od wczoraj miałem 8 restartów, po zmianie - żadnego. Oczywiście obserwuję nadal"

MrPepka - 22-07-2018, 23:40

Cytat:
jednak chyba dalej się restartuje taki mam czas Czas działania urządzenia : 1day(s)14h:13m:23s

A logi Compala co mówią?

geemee - 07-08-2018, 01:12

W czerwcu miałem częste restarty compala, wymienili modem nic to nie dało, sygnał podobno dobry. Zgłosiłem jeszcze raz, po tygodniu ustało, były sporadyczne restarty. Dzisiaj znowu się zaczęło, już jestem po czwartym restarcie. UPC Tychy, czy ktoś też ma ten problem ?
ogromny - 19-08-2018, 18:54

Trochę późno, ale to jest funkcjonalność dodana"premium"compal w nie których lokalizacjach tak ma że się restartuje

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group