|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Problemy w działaniu Internetu - Compal się samoczynnie restartuje.
kipo88 - 03-06-2018, 00:08
Ja mam problem tez z compalem. Od 40 minut bo odrazu z pradu wylaczylem i teraz mruga biala dioda po chwili zaczyna mrygac zielona internet potem zapala sie wifi napis internet dalej mruga a potem zatrzymuje sie wszystko gasnie i wszystkie diody na chwile na czerwono sie zapalaja i proces powtarza sie od nowa. Twardy reset nie daje nic bo nie mozna go nawet zrobic.. Ktos poradzi cos?
KOCUREK1970 - 03-06-2018, 01:14
kipo88 napisał/a: | Ktos poradzi cos? |
Jakiego masz softa na Compalu obecnie?
kipo88 - 03-06-2018, 08:10
Nie sprawdze tego bo nie polacze sie z nim... Czy mozna jakos inaczej sprawdzic
[ Dodano: 03-06-2018, 14:13 ]
temat rozwiazany, wczoraj w blok obok mnie uderzyl piorun (z balkonu widze rozwalony komin) tam ludziom wszystko spalilo, mi rozwalilo router, co najlepsze gdybym go z pradu nie wylaczyl wieczorem dzialaloby a po wylaczeniu juz cos padlo, tak technik powiedzial. Dwa porty sie nie palą wogole, dzis dekoder mi wymienili bo też padł od pioruna. Wszystko mialem w domu wyłączone ale włożone do gniazdka i taka o to historia Skrzynki które są obok tego bloku też spaliło. O dziwo ani lodówka moja ani mikrofala dwa tv wszystkie ładowarki pc laptop wszystko działa padły tylko sprzęty od UPC widać słabo odporne są:D
jerzu - 14-07-2018, 14:46 Temat postu: Re: Compal się samoczynnie restartuje.
Atlas334 napisał/a: | Ma ktoś może problem z restartującym się Compalem w ciągu dnia na Rzeszowie (lub gdziekolwiek indziej)?
|
Ja mam. Od jakichś trzech tygodni. Wcześniej wszystko działało jak drut. Obecnie modem restartuje się raz do kilku razy dziennie.
KOCUREK1970 - 14-07-2018, 15:05
jerzu,
Jaka wersja softu na Compalu, to?:
CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH
Nie jesteś sam i nic na to nie poradzisz - ma to całkiem sporo osób, UPC nie wie co jest tego powodem.
Na oficjalnym forum UPC też o tym poczytasz (cofnij się kilka stron):
https://forum.upc.eu/t5/connectbox/test-puma6-i-problemy/td-p/843/page/48
jerzu - 14-07-2018, 15:55
KOCUREK1970 napisał/a: | jerzu,
Jaka wersja softu na Compalu, to?:
CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH
|
Tak, ten sam soft. Dziwne tylko to , że od listopada 2106 wszystko było OK, a problem pojawił się u mnie jakieś 3 tygodnie temu.
MrPepka - 14-07-2018, 17:23
Jaki masz sygnał DS i US? Pokaż też logi Compala
KOCUREK1970 - 14-07-2018, 18:08
Cytat: | Tak, ten sam soft. Dziwne tylko to , że od listopada 2106 wszystko było OK, a problem pojawił się u mnie jakieś 3 tygodnie temu. |
Nic w tym dziwnego - pewnie 3 tygodnie temu tego softa Ci zainstalowali.
Wcześniej było kilka wersji softu.
W tym temacie co zalinkowałem napisz im, że jesteś kolejnym z resetami.
MrPepka - 14-07-2018, 18:13
No ale ja też mam soft 24-5p4 i u mnie restartów nie ma, a uptime wynosi ponad 30 dni
KOCUREK1970 - 14-07-2018, 18:42
MrPepka,
No i czego dowodzi Twój wpis?
GDA - 14-07-2018, 18:51
KOCUREK1970 napisał/a: | MrPepka,
No i czego dowodzi Twój wpis? |
Za to pojedynczy przypadek? A nie problem globalny?
MrPepka - 14-07-2018, 18:54
Temu, że to NIE jest wina softu, a czegoś innego. Dlatego poprosiłem Jurka (jeśli tak do Ciebie mogę mówić jerzu, ) żeby sprawdził sygnał u siebie bo być może w tym czasie UPC przeprowadziło prace modernizacyjne i np. sygnał mu spadł i jest za niski albo i wzrósł bo jest za wysoki
KOCUREK1970 - 14-07-2018, 18:58
GDA napisał/a: | Za to pojedynczy przypadek? A nie problem globalny? |
Nie, nie jest to przypadek pojedynczy, a skoro dzieje się w różnych rejonach Polski to i globalny.
MrPepka napisał/a: | Temu, że to NIE jest wina softu, a czegoś innego. |
No - u brtk to już chyba 6 miesięcy szukają przyczyny.
MrPepka - 14-07-2018, 19:03
KOCUREK1970, Dobra to jak wytłumaczysz mi fakt, że u mnie ten sam soft nie powoduje restartów w ogóle? Nie miałem ich ani w Compalu 5.1 ani teraz w Compalu 4.1, a przecież testowałem nowe softy do Compala
KOCUREK1970 - 14-07-2018, 19:52
MrPepka napisał/a: | Dobra to jak wytłumaczysz mi fakt, że u mnie ten sam soft nie powoduje restartów w ogóle? |
Mnie się o to pytasz?:
KOCUREK1970 napisał/a: | u brtk to już chyba 6 miesięcy szukają przyczyny. |
UPC ma dostęp do swojej sieci i nie potrafią tego zdiagnozować, a Ty ode mnie oczekujesz jednoznacznej odpowiedzi?
|
|