|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Telewizja UPC - Mediabox z PVR - problem z nagrywaniem
erwinsans - 04-11-2016, 21:14
Ale oczywiście że tylko ja mam problem przyjdzie technik zrobi reset przyciskami i ustawienia fabryczne to co robiłem sam stwierdzi że jest problem i zaproponuje wymianę dekodera na co się nie zgodzę chyba że na horiozna.
Novy - 05-11-2016, 07:18
erwinsans napisał/a: | nie zgodzę chyba że na horiozna. |
Pytałem się technika, na razie dają tylko jednego Horizona ale nie trać nadziei
Najgorsze jest to że ludzie nie zgłaszają problemów bo.... na pewno ktoś zadzwoni
[ Dodano: 05-11-2016, 20:04 ]
Robin napisał/a: |
Skąd ja to znam. Jak zgłaszałem problemy ze zmianą proporcji obrazu na programach SD nadawanych w kompresji MPEEG-4, to też poinformowano mnie, że ich pracownicy sprawdzali zgłoszenie na identycznym Mediaboxie i u nich problem nie występuje! Ba, stwierdzili, że jestem JEDYNĄ osobą zgłaszającą ten problem |
Też jestem tym jedynym...
Dziś był technik, pogadałem... stwierdził że to musi być wina oprogramowania i on to zgłosi ale wymienił jeden dekoder. Oczywiście problem dalej jest.
Tel UPC:
Konsultant sprawdzał i sprawdzał i powiedział że nie miał podobnych zgłoszeń !!! Całość rozmowy zajęła ponad 40 minut, stwierdził że to nie będzie wina sprzętu ( nareszcie !!!!!! ) i opisał krok po kroku co się dzieje i w jakich okolicznościach do działu który zajmuje się oprogramowaniem. Teraz muszę czekać.
erwinsans - 06-11-2016, 21:02
Zobaczymy co powie jutro u mnie szefu
[ Dodano: 07-11-2016, 10:55 ]
Byli chcieli wymienić dekoder, ale sie nie zgodziłem i jeszcze mi chcieli pocisnąć 50 dychaczy za nic
[ Dodano: 07-11-2016, 19:34 ]
Banda debili serio. Technicy monteży mówią że instalacja na MR to no problem.
W UPC że się nie da
A Technicy infolinia że się nie da ale sie da jak wezme jako osobny abonament
Dziady i zamiast 1 zł to 67 zł.
Technicznie jest do zrobienia ale kasowo im sie nie opłaca.
nordof - 08-11-2016, 11:17
Wymieniłem mediaboxa na horizona m.innymi z wyżej opisanych problemów z nagrywaniem.
10 zł więcej za możliwość nagrywania 4 programów jednocześnie. Do tego pikseloza na nagraniach z Polsatu HD,My Prime w abonamencie,oraz zamiast 60 min telefon max do wszystkich. Czy było warto? Nie jestem do końca przekonany,ale minęło 14dni od zawarcia umowy.
Novy - 10-11-2016, 20:28
nordof napisał/a: | Wymieniłem mediaboxa na horizona m.innymi z wyżej opisanych problemów z nagrywaniem.
10 zł więcej za możliwość nagrywania 4 programów jednocześnie. Do tego pikseloza na nagraniach z Polsatu HD,My Prime w abonamencie,oraz zamiast 60 min telefon max do wszystkich. Czy było warto? Nie jestem do końca przekonany,ale minęło 14dni od zawarcia umowy. |
I umowa z automatu przedłużyła Ci się na 2 lata...
Pixeloze masz tylko na nagraniach z Polsatu?
Jakby co to problem w mediaboxach jeszcze nie rozwiązany.
nordof - 11-11-2016, 17:24
Umowa się faktycznie przedłużyła ,ale miałem WRU XX dopiero kilka miesięcy bo skorzystałem z prawa do wypowiedzenia przy okazji likwidacji 13th Street. Abonament wzrósł z 98 na 109zl. A pikseloza na NAGRANYCH pozycjach jak na razie jest tylko na POLSACIE HD.
Novy - 19-11-2016, 10:03
Czy już ktoś wie o jakiś postępach w sprawie nagrywania w mediaboxach?
KOCUREK1970 - 20-11-2016, 03:44
Postępach? - czego niby?
Oni od 2 lat nie potrafią naprawić EPG a Ty o tak trywialne sprawy się upominasz
Novy - 20-11-2016, 07:31
KOCUREK1970 napisał/a: | Postępach? - czego niby?
Oni od 2 lat nie potrafią naprawić EPG a Ty o tak trywialne sprawy się upominasz |
A jaki jest problem z EPG ?
KOCUREK1970 - 20-11-2016, 17:56
Novy,
Jaki problem? - dziury w danych, jak wedle tego ustawisz nagrywanie, to potrafi się nic nie nagrać, albo nagrać jak dekoderowi pasuje.
Jak ustawisz 2 nagrania w odstępie 10 minut - to potrafi nagrać tylko jedno (bo nagrywać 2 kanały można tylko w standby), ale po 10 minutach dekoder się restartuje, bo sprawdza oprogramowanie w sieci i już 2 audycji ci nie nagra.
Novy - 20-11-2016, 18:06
KOCUREK1970 napisał/a: | ale po 10 minutach dekoder się restartuje, bo sprawdza oprogramowanie w sieci i już 2 audycji ci nie nagra. |
Ten problem mam teraz przy pojedynczym nagrywaniu.
Wcześniej przez ponad 5 lat nie zaobserwowałem innych, wszystko się nagrywało jak złoto, fakt rzadko nagrywałem 2 na raz żeby start był blisko siebie.
Dziury w EPG rzadko zauważam.
Najgorsze że przez kupę lat nie było danego problemu a teraz jest,
przypadek?
Nie sądzę
leszekn - 02-12-2016, 22:26
Witam, dorzucę swoje 3 grosze w temacie. Wczoraj nagrywałem film z Polsat hd "Azyl" I został nagrany w dwóch częściach, wycinnając ok 3 do 4 minut. Z powodu nagrywania w kawałkach 3 dni temu dekoder został wymieniony. Taka diagnoza, że to wina dekodera, została wystawiona przez konsultanta upc. Dziś zgłosiłem ponownie tę nieprawidłowość. Konsultant zachowywał się jakby pierwszy raz spotkał się z taką sytuacją. Patrząc na ten wątek ta usterka to żadna nowość. Zgłoszenie przyjął bez terminu realizacji. Jak widać olewanie klientów- ciemny lud to kupi . I kasę można brać dalej.
Panowie konsultaci - odrabiajcie lekcje przed pójściem do pracy.
Ciekawe za ile miesięcy problem zostanie rozwiązany.
A może ktoś wie jak wyłączyć ten reset domowymi sposobami? Jeżeli to jest przyczyną problemu.
PS. Dekoder Mediabox
KOCUREK1970 - 02-12-2016, 22:44
leszekn napisał/a: | Panowie konsultaci - odrabiajcie lekcje przed pójściem do pracy. |
Ale co mają odrobić - samo UPC już skazało ten dekoder na zapomnienie i wymarcie - teraz królem dzielni jest Horizon.
leszekn napisał/a: | Ciekawe za ile miesięcy problem zostanie rozwiązany. |
Nigdy nie zostanie naprawiony - czytaj jak wyżej.
leszekn napisał/a: | A może ktoś wie jak wyłączyć ten reset domowymi sposobami? Jeżeli to jest przyczyną problemu. |
Ja ostatnio robię tak - jeśli chcę coś nagrywać z 2 kanałów jednocześnie, to wyłączam dekoder dopiero wtedy, kiedy sam mi wyświetli info, że chcąc coś nagrać z 2 kanałów, muszę go wyłączyć - wtedy bezbłędnie się nagrają obydwa nagrania (być może mieliśmy trochę szczęścia, nasz dekoder był nowiutki, wypakowany u nas w domu z fabrycznego kartonu, i jak do tej pory nie wymieniony).
leszekn - 02-12-2016, 22:57
Może i sposób dobry, ale w moim przypadku to było tylko jedno zaprogramowane nagranie a dekoder był wyłączony.
KOCUREK1970 - 02-12-2016, 23:29
leszekn napisał/a: | w moim przypadku to było tylko jedno zaprogramowane nagranie a dekoder był wyłączony. |
To wyłączaj go dopiero 5 minut przed nagraniem - no co Ci mam innego powiedzieć, albo zacznij wcześniej nagrywać i wyłącz go dopiero po rozpoczęciu nagrywania.
Reset po 10 minutach był, jest i już zostanie - A M E N.
|
|