Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Mediabox z PVR - problem z nagrywaniem

Robin - 19-07-2017, 22:19

KOCUREK1970 napisał/a:
Bo mają na ten sprzęt już wywalone i nie mają już wsparcia technicznego do niego.

Skoro tak, to niech bezpłatnie wymienią wszystkim abonentom Mediaboxy na Horizony. A jeśli nie chcą tego zrobić, to dopóki dany sprzęt jest w obiegu, ich obowiązkiem jest zapewnić, aby działał on tak, jak powinien. Abonentów średnio interesuje fakt czy oni jeszcze mają wsparcie techniczne do danego sprzętu, czy też nie.
Swoją drogą jak nie wiedzą jak usunąć ten błąd, to jaki problem wrócić do wcześniejszej wersji oprogramowania, w której opisywany problem nie występował?

KOCUREK1970 - 19-07-2017, 22:26

Robin napisał/a:
Skoro tak, to niech wymienią wszystkim abonentom Mediaboxy na Horizony

Masz gówno i chcesz następne gówno?
Ja nie chcę następnego gówna.
Robin napisał/a:
A jeśli nie chcą tego zrobić i jednocześnie nadal chcą, aby te dekodery były w obiegu, to ich obowiązkiem jest zapewnić, aby działały one tak, jak powinny. Nikogo z abonentów nie obchodzi czy mają jeszcze wsparcie techniczne, itp.

Ależ szanowny abonencie, nikt Ci nie broni pisać reklamacji - przygotuj ich sobie z 200 :mrgreen:
Robin napisał/a:
Swoją drogą jak nie wiedzą jak usunąć ten błąd, to jaki problem wrócić do wcześniejszej wersji oprogramowania, w której opisywany problem nie występował?

Dekoder to nie Windows - tak prosto się tego nie zrobi (wiele różnych wersji sprzętowych).

Jako klient się z Tobą zgadzam, ale UPC jako forma też rozumiem - możesz im skoczyć (to tak w skrócie).
DWA LATA trwa już postepowanie odwoławcze przeciwko UPC (o niesłusznie naliczane 8 zł rocznie i zmiany w OWU) - i wiesz co, gówno, tyle im może zrobić UOKiK. A teraz grzecznie pomyśl, co Ty im możesz zrobić :?

MrPepka - 19-07-2017, 23:31

Cytat:

Jako klient się z Tobą zgadzam, ale UPC jako forma też rozumiem - możesz im skoczyć (to tak w skrócie).
DWA LATA trwa już postepowanie odwoławcze przeciwko UPC (o niesłusznie naliczane 8 zł rocznie i zmiany w OWU) - i wiesz co, gówno, tyle im może zrobić UOKiK. A teraz grzecznie pomyśl, co Ty im możesz zrobić

A to tylko upc tak ma? Każda wielka firma ma w nosie uokik i wszystkie władze. A najbardziej wszystkie władze olewa fifa która ma światowy monopol na mś piłki nożnej.

KOCUREK1970 - 19-07-2017, 23:43

MrPepka napisał/a:
A to tylko upc tak ma? Każda wielka firma ma w nosie uokik i wszystkie władze.

Bo SAMI im na to pozwoliliśmy durnym i niewydolnym prawem i przepisami.

Przykład
Jeśli ja chce złożyć reklamację na wysokość faktury, najpierw MUSZĘ opłacić sporną należność a dopiero POTEM mogę się z operatorem przepychać o słuszność mojej reklamacji.
Co robi operator, kiedy nie zgadza się z wysokością "opłaty" z wyroku sądowego - ma to w ..... (bo NIE MUSI opłacić zasądzonej kary) ALE i tak kłuci się przed sądem, że nie zgadza się z wysokością tej kary (a powinien ją najpierw opłacić jak ja fakturę a potem niech się kłuci sądownie).
Teraz do Was dotarło po czyjej stronie jest prawo - jeśli nie to nakieruję, NIE jest po stronie klienta, chroni interesy korporacji/firm.

Więc możecie pisać reklamacje do UPC do usranej śmierci - nic Wam to nie da (oprócz straty czasu, papieru i nerwów), no może Wam 5 zł obniżą abonament.
A jak ich wnerwicie reklamacjami, to UPC wypowie Wam umowę ze swojej winy - i pozbędą się upierdliwego klienta.

MrPepka - 19-07-2017, 23:48

KOCUREK1970 napisał/a:
chroni interesy korporacji/firm.

I złodzieji, gwałcicieli, morderców itd

KOCUREK1970 - 20-07-2017, 01:29

Lepiej nie ciągnijmy tego dalej, bo dojdziemy do Sejmu... :mrgreen:
dyzioo - 20-07-2017, 08:05

dareka napisał/a:
Włączyłem nagrywanie dwóch odcinków dokumentalnych. Na tym samy kanale, jeden od 21 do 22, drugi od 22 do 23. Pierwszy obejrzałem do połowy po czym wyłączyłem dekoder. Około 22.10 dekoder zaczął mielić zapaliła się na zielono kontrolka a na wyświetlaczu LOAD. Pomielił trochę - kontrolka na czerwono i kreski zamiast zegara, aby po około 60 sekundach zegar ponownie się pojawił. Dekoder przeszedł w stan spoczynku, z nagrywania dupa, po sprawdzeniu okazało się że z drugiego odcinka nagrał tylko 9 minut.


Wyłącz na kilka godzin mediaboxa z sieci klawiszem z tyłu (u mnie ok 8 h). Daj znac czy pomogło ;)

fizyczny - 24-07-2017, 18:35

KOCUREK1970 napisał/a:
fizyczny napisał/a:
Niestety, ale i tak się zresetuje po 10 minutach od wyłączenia i podzieli nagranie na dwie części

U mnie znowu nic takiego się nie dzieje.


Możliwe, że masz CISCO 8485, a nie 8685. Możliwe, że na tym starszym problem nie występuje.

KOCUREK1970 - 24-07-2017, 19:39

fizyczny napisał/a:
Możliwe, że masz CISCO 8485, a nie 8685. Możliwe, że na tym starszym problem nie występuje.

Nie, nie - ten "najnowszy" 8685 :twisted:
Podejrzewam, że inaczej zbudowany sprzętowo, inne komponenty, producenci owych - a i może to ma znaczenie, dostaliśmy ten dekoder NOWIUTEŃKI, wszystko zafoliowane i w plombach.
Nawet widzę nie ma co liczyć na "powtarzalność" problemu, bo sam sprzęt nie jest "powtarzalny" (pewnie każda dostawa czymś tam się różniła).

nordof - 25-07-2017, 08:42

Dokładnie. Też miałem nówkę,z dwa lata nie miałem większych problemów. Wprowadzli horizona i zaczęły się szopki.
KOCUREK1970 - 26-07-2017, 01:32

nordof napisał/a:
Wprowadzli horizona i zaczęły się szopki.

Ale na moje to nie wina "szopek", tylko świadomie (co mnie wcale nie dziwi) już MB porzucili. Teraz Horizon a za drzwiami już czai się następny dekoder 4K...
MB dokonały już technologicznego żywota (wspomnicie moje słowa, nie trzeba będzie nawet ich zwracać - oddamy tylko kartę a "pudełeczko" nam zostawią).

MrPepka - 26-07-2017, 01:40

BTW: modem technicolor TC7200 ponoć też zakończył w UPC żywot, ale w dalszym ciągu trzeba go zwracać. I to samo z modemem ubee. Więc poczekamy jeszcze trochę zanim UPC umieści mediaboxy do listy sprzętu bez zwrotu.
dareka - 26-07-2017, 09:34

dyzioo napisał/a:


Wyłącz na kilka godzin mediaboxa z sieci klawiszem z tyłu (u mnie ok 8 h). Daj znac czy pomogło ;)


Był wyłączony około 10 godzin - nic to nie dało. Zawsze po wyłączeniu dekodera, bez względu czy włączone nagrywanie czy nie - po 10 minutach mieli i napis LOAD. Wygląda jak by miał zaprogramowane sprawdzanie aktualizacji 10 minut po włączeniu dekodera w stan spoczynku.

KOCUREK1970 - 26-07-2017, 14:27

dareka napisał/a:
Wygląda jak by miał zaprogramowane sprawdzanie aktualizacji 10 minut po włączeniu dekodera w stan spoczynku.

Nie wygląda - tylko tak właśnie jest.
A, że o tym dekoderze już Chińczycy zapomnieli, a i nasze ukochane UPC wszystkie siły "pcha" w Horizona - nic się z tym babolem nie zmieni (starszej wersji softu wgrać nie można a innych nie ma).

GDA - 26-07-2017, 14:32

A po co go wyłączać do standby skoro prądu żre nonstop tyle samo?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group