|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Forum - Pracownik UPC
Rafal - 29-10-2016, 14:51
Nie widzę żadnej informacji ze ma to być w tym temacie.
MrPepka - 29-10-2016, 17:47
Przecież napisał, że jeżeli mamy jakieś pytania odnośnie UPC to służy nam pomocą. Jeśli nie to po co jest ten wątek? Chyba nie po to żeby się pochwalić swoją pracą .
Rafal - 29-10-2016, 18:02
Jest to dział "Forum MediaSwiat Strona Główna » Inne » Sprawy forum i wortalu » " Chcesz uzyskać pomoc załóż/podepnij się pod istniejący odpowiedni temat. Jeżeli "nowy forumowicz" będzie chciał pomoc, udzielić informację podzieli się jakimiś nowymi informacjami będzie wiedział co robić.
MrPepka - 29-10-2016, 18:08
Dobra tylko to nie znaczy, że on nam nie może pomóc tym bardziej, że sam deklaruje, że jest pracownikiem UPC i, że może nam pomóc i sam pogłębiać wiedzę. Jeśli uważacie, że temat jest w złym dziale to można go przenieść na jakiś inny dział. I to zakończy naszą polemikę odnośnie zasadności tego tematu.
GDA - 29-10-2016, 20:05
Admin zamiast strofowac i ograniczać userow - włączcie shotuboxa i będzie po problemie
MrPepka - 29-10-2016, 20:23
Ja już to wcześniej suugerowałem, ale nie. Skasowali post z moją prośbą i w ogóle się tym nie przejęli.
januszmk - 29-10-2016, 21:03
moze nie potrafia
[ Dodano: 31-10-2016, 14:08 ]
pracownik upc się chyba wystraszył i przestał wchodzić
MrPepka - 11-02-2017, 14:47
Dobra czas uaktualnić temat
Adreabes czy UPC dysponuje testowymi egzemplarzami modemu Arris TG2492 lub fritz box 6490?
|
|