Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Compal Connect BOx

Andre_NH - 20-08-2017, 16:04

@UP
Ale czy adres IP w UPC nie jest publiczny? Jest tylko dynamicznie zmieniający się, nie jest stały. Czy się mylę?

MrPepka - 20-08-2017, 16:31

Andre_NH napisał/a:
Ale czy adres IP w UPC nie jest publiczny?

Jest, ale w modemach bez bridge ten adres zostaje na twoim modemorouterze co zamyka dostęp do takich usług jak DDNS czy VPN czy nawet VoIP.
Andre_NH napisał/a:
Jest tylko dynamicznie zmieniający się, nie jest stały.

Dokładnie.

Andre_NH - 20-08-2017, 17:02

MrPepka napisał/a:
Jest, ale w modemach bez bridge ten adres zostaje na twoim modemorouterze co zamyka dostęp do takich usług jak DDNS czy VPN czy nawet VoIP.

Patrz mój post wcześniej (przekierowanie portów, triggering, DMZ)

MrPepka - 20-08-2017, 17:07

Andre_NH napisał/a:
Patrz mój post wcześniej (przekierowanie portów, triggering, DMZ)

Nie zawsze działają prawidłowo. Dlatego najlepiej i najprościej jest mieć adres publiczny na swoim routerze.

Andre_NH - 20-08-2017, 17:35

Ok, to jeśli pracownik UPC, podczas rozmowy z nim, będzie mi radził tak jak napisałem powyżej w poście (jako kontrargument) to odpowiem mu tak jak napisałeś :)

A tak na poważnie to nie będę używał tego argumentu tylko powiem im prawdę, że często robię reset routera (nie działa WiFi) i zobaczymy co z tego wyniknie, najwyżej zabulę 50 zł za wymianę :)

[ Dodano: 20-01-2018, 12:22 ]
Nie wiem jak u was, ale u mnie co 3-4 dni odnotowuje się spowolnienie w dostępie do stron WWW. Pomaga tylko restart urządzenia. Nawet strona UPC z testem prędkości zatrzymuje się podczas "Testowania prędkości pobierania...".

W poniedziałek wymieniony mi został Compal i od piątku (wczoraj) nadal to samo. Coś jakby zapychało router, ale nie wiem co.

Ksiaze441 - 22-10-2019, 17:31

Witajcie używam Connect Box mam podłączony sprzęt yamaha co chwila mi go wyrzuca, że jest przerwanie z Internetem. Ustawiony przez wifi. Co moze byc nie tak że sprzęt audio zrywa net, przy słuchaniu audycji radiowych internetowych.
pjetrucha - 23-10-2019, 09:47

Daleko od siebie masz urządzenia? Spróbuj rozdzielić SID na 2,4G i 5G i podłącz się do 5G.
Ksiaze441 - 23-10-2019, 12:44

Hej pjetrucha modem i sprzęt yamaha jest bardzo blisko ustawione koło siebie jedynie dzieli ich półka. Na kablu też przerywa inne urządzenia działają poprawnie.
brtk - 23-10-2019, 19:11

Masz ipv6 czy ipv4? Jak ipv6, to przełącz na ipv4. Przez asystenta, czat, infolinię można. Przez czat chyba najszybciej.
Najłatwiej sprawdzić co masz logując się do CB i zobaczyć, czy masz takie coś jak "Tryb pracy modemu" do wyboru. Jak nie masz, to masz ipv6, jak masz, to ipv4.

Ksiaze441 - 24-10-2019, 11:43

Witajcie, jednak zależy wszystko od miejsca. Znalazłem dobre miejsce że nic się nie tnie jest ok.
IQ - 16-11-2019, 21:28

Witajcie, mam pytanie odnośnie compala - pierwszy działał mi bez zarzutu ale padł po kilkunastu miesiącach i jakiś czas temu go wymieniono na nowy i teraz mam ciągły problem z internetem. Regularnie jakby zwalniał i po chwili wracał do normy (problem z otwieraniem się stron, buforowanie filmów). Często pojawiają się komunikaty w stylu "sprawdź połączenie sieciowe", a ostatnio pojawił mi się na TVsmart komunikat o braku połączenia z serwerem hbogo... co dziwne tylko na jednym z 3 urządzeń ( na dwóch było ok.) Wszystkie łączę po wifi...prędkość neta to 300mb, zmieniam kanały i go resetuje co kilka dni, ale to pomaga na trochę... Może ktoś wie o co chodzi?
zylx - 17-11-2019, 10:50

IQ, Nie korzystasz przypadkiem z IPv6?
IQ - 19-11-2019, 18:13

zylx napisał/a:
IQ, Nie korzystasz przypadkiem z IPv6?


nie, pytałam i twierdzą że to IPv4...

zylx - 19-11-2019, 21:22

IQ, Sprawdz jeszcze sam na wszelki wypadek. Zaloguj się do routera i zobacz czy jest tryb modemu dostępny.
debian33 - 21-11-2019, 08:44

IQ napisał/a:
zylx napisał/a:
IQ, Nie korzystasz przypadkiem z IPv6?


nie, pytałam i twierdzą że to IPv4...

Mam identyczny problem i borykam się z tym od dłuższego czasu. Problem z siecią 5 Ghz na Smart TV, na windows 10, smartfon . Na piątce na speed test pokazuje mi zawrotną prędkość 1MB :D i często zrywa połączenie. Po restarcie jest ok przez jakiś czas ale problem się powtarza i tak w kółko. Na sieci 2.4 śmiga bez problemu. Zgłaszane kilkukrotnie, wgrywali i usuwali firmware bo rzekomo coś z nim było nie tak. Teraz czasami widzę dwie sieci rozgłaszane 5Ghz...nie wiem o co chodzi i oni chyba też :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group