Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Problemy w działaniu Internetu - Problemy z prędkością streamingu

Thunderbolt - 26-09-2016, 16:16
Temat postu: Problemy z prędkością streamingu
Mój problem dot. wyłącznie streamingu, tzn. ściąganie jest tak szybkie jak powinno, podobnie jak strony internetowe. Jednak kiedy próbuje oglądać filmy np. na Vimeo, czy TVN24, bądź JoeMonster, wszystko ładuje się bardzo powoli po malutkim kawałeczku. Mam opcję FP 250. Najdziwniejsze jest to że YouTube działa w porządku - tam nic nie spowalnia. Tylko pozostałe usługi zamulają. Próbowałem resetować Horizona, ale to nic nie dało. Zmieniałem też DNSy na googlowskie (8.8.8.8 i 8.8.4.4) ale to również nie pomogło. Dodałem też ip w kompie do DMZ. Bez różnicy. YouTube działa, a Vimeo i reszta nie. Nie ma różnicy jaki filmik puszczam, z przed roku czy wczorajszy. Jestem pewien że jeszcze tydzień temu wszystko działało prawidłowo. Czy jest coś mógłbym zrobić? W systemie nic nie zmieniałem mam Windows 10 i Google Chroma.
Pitrek - 26-09-2016, 21:33
Temat postu: Re: Problemy z prędkością streamingu
Thunderbolt napisał/a:
W systemie nic nie zmieniałem mam Windows 10 i Google Chroma.
W Windows 10 jest wbudowany Internet Explorer 11 (nie mylić z Microsoft Edge), sprawdź w nim. Ewentualnie zainstaluj Firefoxa i w nim sprawdź. Zadbaj o aktualne wtyczki Microsoft Silverlight, Java, Adobe Flash Player. jeżeli masz to wyłącz na chwilę AdBlocka.

DNSy nie mają nic do tego. One tylko tłumaczą nazwy stron (hostów) na adresy IP.

Thunderbolt - 27-09-2016, 13:09

Na IE to samo. Ładuje się kawałek potem staje. Trzeba długo czekać, żeby kawałek ruszyło. Antywirus wyłączony. YT i pobieranie działa normalnie. Tak samo steam, origin itp.

[ Dodano: 28-09-2016, 19:30 ]
Przeinstalowałem Windowsa 10. Jest zauważalnie lepiej, więc w grę mógł wchodzić AVG, który był z PC Formatem, lub ew. jakiś wcześniejszy wirus. Tak czy inaczej na wszelki wypadek ostrzegam przed instalacją tego programu. Dzięki za pomoc!

Dorota - 17-12-2016, 20:09

Sprobuj odinstalować na chwile antywirusa. I sprawdź czy na pewno masz tylko jednego antywira / antimalware
U mnie kłopot polegał na tym ze miałam standardowo ESET a ściagając Acrobata, zainstalował się jeszcze chyba McAfee czy jakiś ich domyślny (przeoczyłam to). Dwa antywiry chodziły razem - nie zauważyłam tego - i tak bardzo wzajemnie się zwalczały, że wszystko cholernie spowolniło.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group