|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Instalacja i udostępnianie łącza - Sygnal, a modem Cisco
Jureczek - 03-08-2016, 00:36 Temat postu: Sygnal, a modem Cisco Hejka!
Mam modem Cisco, czy możecie mi powiedzieć jak u mnie z tym sygnałem jest? Pakiet 60 Mb/s, chodzi dobrze, ale czytałem w tym temacie o parametrach modemów i chyba nie wygląda dobrze.
Pozdrawiam
projupisi - 03-08-2016, 00:44
To bardzo zly sygnal, upstream wrecz tragiczny, a downstream"rozstrzelony", stosunek sygnału do szumu na niektorych kanalach za niski. Jesli rzeczywiscie jakos chodzi to tylko dlatego, ze modem Cisco jest jednym z lepszych.
[ Dodano: 03-08-2016, 00:45 ]
Zapomnialem najwazniejszego, dzwon po serwis.
Jureczek - 03-08-2016, 01:10
Dziękuję za szybką odpowiedź. Proszę powiedz co mam im zgłosić dokładnie? Jak to określić? Nie wiem jak to fachowo ująć w słowa.
projupisi - 03-08-2016, 01:40
Normalnie, do konsultanta mowisz, ze masz zly sygnal, jak nie uwierzy to kaz mu sobie sprawdzic. Jak zobaczy to sam wysle technika. Wazne. Niech zrobi adnotacje, ze chcesz taki sam Cisco, a w najgorszym razie Ubee lub Compal, bo duza szansa, ze wymienia na cos gorszego. Tak na zas, bo mozliwe, ze modem pada i bedzie podmiana.
Jureczek - 03-08-2016, 02:05
Dzięki, jutro z rana dzwonie
[ Dodano: 03-08-2016, 13:18 ]
Problem rozwiązany błyskawicznie. Zadzwoniłem, powiedziałem co kazałeś, konsultant bez problemu umówił technika, który zjawił się przed południem i tylko wymienił Cisco na taki sam model, choć z tego co widzę używany. Sygnał Upstream wrócił na 45, a Downstream ma wszędzie 0 lub 1 więc chyba jest dobrze.
|
|