|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Telewizja UPC - Nowa usługa - Replay TV
Yapio - 13-03-2017, 21:26
IQ napisał/a: | Alechyba tak jest, bo ja mam stare oprogramowanie na dekoderze a replay na horizon go mi działa... | No to jest nas co najmniej dwoje. Ja też mam oryginalny (stary) soft na dekoderze, i działające Replay TV poprzez Horizon GO.
west - 15-03-2017, 21:36
U mnie tak samo. Horizon stary soft a na Horizon go replay działa
erwinsans - 16-03-2017, 07:29
west napisał/a: | U mnie tak samo. Horizon stary soft a na Horizon go replay działa |
A co ma soft na Dekoderze Horizon do Horizon GO ?
Sebastian22 - 16-03-2017, 22:34
jak wyglada sprawa z aktualizacją ? do kiedy jest ostateczny termin, slyszalem ze do konca kwietnia, to prawda ? Czy dostane jakies powiadomienie o tym czy odbedzie sie to samo ?
IQ - 16-03-2017, 23:49
W UPC "ostateczny termin" jest pojęciem płynnym, tzn. zmienia się wraz ze zmiana pogody
i z tego co wiem było ich już kilka. Trzeba zwyczajnie uzbroić się w cierpliwość.
KOCUREK1970 - 17-03-2017, 00:31
IQ napisał/a: | W UPC "ostateczny termin" jest pojęciem płynnym, tzn. zmienia się wraz ze zmiana pogody |
Eeee - to po prostu znaczy kiedyś tam
erwinsans - 17-03-2017, 13:11
Nowe transze są "PLANOWANE" do końca miesiąca .... PLANOWANE
oskar777 - 19-03-2017, 10:27
Mi przy kolejnym z rzędu zgłaszaniu awarii mówili o tym, że do końca marca ma być wypuszczony jakiś działający w pełni soft bo teraz zdarza się (co było u mnie), że dekoder ma nowe menu a stare oprogramowanie i dlatego nie dziala VOD. Teraz wrzucili nowe ale po przywróceniu do ustawień fabrycznych wraca stare więc jeszcze nie jest to do końca zrobione jak należy.
IQ - 19-03-2017, 15:21
Właśnie dostałam sms, ze dziś w nocy zaktualizują mi dekoder już się nie mogę doczekać, tylko fatalnie, ze w nocy bo dekoder pewnie musi być w stanie czuwania, a ja zwykle wyłączam wszystko na noc...
jarul777 - 19-03-2017, 17:06
No to Ci się zaktualizuje jak włączysz.
IQ - 19-03-2017, 19:31
jarul777 napisał/a: | No to Ci się zaktualizuje jak włączysz. |
Myślisz ... byłoby super 😊
EDIT:
niestety w BOK powiedzieli, ze Horizon powinien być w stanie czuwania... Nie przepadam za święcącymi się diodami w nocy, no ale nie ma wyjścia. Z resztą nie ma co narzekać...
oskar777 - 20-03-2017, 21:44
IQ napisał/a: | Właśnie dostałam sms, ze dziś w nocy zaktualizują mi dekoder już się nie mogę doczekać, tylko fatalnie, ze w nocy bo dekoder pewnie musi być w stanie czuwania, a ja zwykle wyłączam wszystko na noc... |
Po aktualizacji sprawdź czy jest nowa wersja softu czy tylko menu się zmieniło bo jak zostanie stary soft to będzie to co u mnie i trzeba dzwonić. No chyba, że nie korzystasz z VOD i Ci to nie przeszkadza.
PS Ja po tym SMS-ie rano włączyłem dekoder a tam...zero zmian. Zaktualizował się sam z siebie po chwili i po ponownym uruchomieniu było już po nowemu.
IQ - 21-03-2017, 00:04
U mnie vod działa chyba ok. A co do wersji oprogramowania to 0.13.106 - Taka ma być ?
I jeszcze mam pytanie o aplikacje - nie na netflixa? Bo słyszałam, że miał być...
mmatuszewski12 - 21-03-2017, 06:17
Dostałem SMS, że w nocy ma być aktualizacja do Replay TV ale wchodzę rano i nic się nie zmieniło...nie było żadnej aktualizacji. Co robić?
IQ - 21-03-2017, 06:54
Zadzwonić do BOK.
|
|