Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Nowa usługa - Replay TV

hellboyek - 07-03-2017, 07:50

Aktualizacja była w nocy, rano już działało. Na uwagę jednak zasługuje nowy soft w Horizonie - menu przejrzyste i wreszcie można sprawdzać program kanału przesuwając strzałką w prawo (ależ mnie to denerwowało)
areczek - 07-03-2017, 08:30

Ja też dostałem maila po odpaleniu dekodera przez chwilę był jeszcze stary soft. Ten nowy jest naprawdę fajny i wkoncu normalny program w mini przewodniku
Vendeur - 07-03-2017, 14:34

Usługa niestety będzie działała wyłącznie w przypadku posiadania dekodera Horizon. Co oznacza, że w internetowym serwisie Horizon Go działała nie będzie jeśli posiadamy inny dekoder, nawet jeśli możliwości techniczne są, w końcu to przecież materiały wideo dostępne są w chmurze. Decyzja firmy... :/
invictus - 07-03-2017, 14:52

Oczywiście ta usługa tylko dla osób korzystających z najnowszego (nieoficjalnego dla beta testerów) softu na Horizonie?
piotyc - 07-03-2017, 16:06

invictus napisał/a:
Oczywiście ta usługa tylko dla osób korzystających z najnowszego (nieoficjalnego dla beta testerów) softu na Horizonie?


Nie dla beta testerów, lecz dla wszystkich użytkowników!

LNR - 07-03-2017, 17:04

Nie dla wszystkich bo są jeszcze osoby ze starym softem. Do końca marca wszyscy mają mieć nowy.
edek - 07-03-2017, 17:22

Vendeur napisał/a:
Usługa niestety będzie działała wyłącznie w przypadku posiadania dekodera Horizon. Co oznacza, że w internetowym serwisie Horizon Go działała nie będzie jeśli posiadamy inny dekoder, nawet jeśli możliwości techniczne są, w końcu to przecież materiały wideo dostępne są w chmurze. Decyzja firmy... :/

Gdyby to działało w Horizon GO, niezależnie od posiadania modemu, to byłby to ukłon w stronę posiadaczy modułu CI+. Ale po co robić ukłon, skoro można pokazać środkowy palec...

stivi napisał/a:
Nie wiem czy to jakiś błąd ale dziś z rana tvp1 z replay tv komunikat " przewijanie zablokowane " i trzeba oglądać łącznie z reklamami.

O, taka jest informacja na ich stronie: "Możliwość przewijania i zatrzymywania programów w Replay TV zależy od nadawcy."

actchris - 07-03-2017, 18:37

Nowy soft do dekodera i hasła do WiFi czytelne na ekranie, zero ******* jak dla mnie to skandal z czymś takim.
Marsallah - 07-03-2017, 19:35

Śmieszne. Dostałem w nocy maila, a rano sms, że w nocy dokonano aktualizacji mojego dekodera i mam nowy soft, a replay tv jest dostępne.

Sprawdzam w domu - ostatnia aktualizacja jest z dzisiaj, ale replay tv nie działa. Nie ma nawet tych ikonek przy wybranych kanałach.

P.S. Mój soft ma nr 0.13.106, czy tu aby na pewno nowe oprogramowanie?

tomekrus - 07-03-2017, 19:41

ja odłaczyłem dekoder na sekundę od prądu
Marsallah - 07-03-2017, 20:40

Ja też tak zrobiłem, w końcu trochę później zadziałało.
oskar777 - 07-03-2017, 20:46

U mnie śmiga aż miło i na TV i na HorizonGo. Oczywiście mam dekoder Horizon.

EDIT: Właśnie wysypało się vod. Nie idzie po prostu wejść w to menu ale na moim koncie jest informacja o awarii usługi także do rana pewnie będzie git.

rafano - 07-03-2017, 22:19

Szkoda, że na kompie nie zadziała bez posiadania horizona :evil:
Vendeur - 08-03-2017, 11:22

rafano napisał/a:
Szkoda, że na kompie nie zadziała bez posiadania horizona :evil:

Dlatego teraz trzeba kombinować jak podmienić dekoder :)

GDA - 08-03-2017, 12:02

Przecież to naturalne że będą tym sposobem "zmuszać" do przejścia na Horizon i wreszcie posiadać jedną platformę a nie tak ja teraz 4 rózne box-y

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group