Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Pismo UOKiK - lista kanałów

milosz - 09-04-2016, 20:57

antyjupisi napisał/a:
Dostał ktoś jakąkolwiek odpowiedź na piśmie? U mnie cisza, nikt ze znajomych co wysłali też nie ma, a powinno byc pismo o sposobie rozpatrzenia sprawy jak niektórzy tu mówili. Ktoś prowadzi to jakoś, czy tylko pisma poszły i trzeba liczyć na łut szczęścia?


Ja już dostałem odpowiedź z UOKiK, że delegatura w Bydgoszczy prowadzi już to postępowanie.

medi - 14-04-2016, 15:19

W kontekście naszych pism do UOKiK, od 17 kwietnia br. zwiększają się uprawnienia tego urzędu:


http://prawo.gazetaprawna...nie-w-sile.html

KOCUREK1970 - 14-04-2016, 16:12

medi napisał/a:
W kontekście naszych pism do UOKiK, od 17 kwietnia br. zwiększają się uprawnienia tego urzędu

Czyli wniosek z tego taki - gdybyśmy tych pism nie słali - to obydwie strony (urząd i przedsiębiorca) rżnęli by nadal nas klientów w ... aż miło.

Kochana władzo - bardzo Ci dziękuję, że tak dbasz o moje klienta/konsumenta interesy - tylko pytam się dlaczego dopiero w momencie, kiedy to sam klient się upomina o swoje, dlaczego dopiero wtedy? - czy aby kochana władzo, kochany UOKiKu ty aby na pewno jesteś po MOJEJ stronie?.

Dla mnie osobiście wstyd i hańba
- wstyd, że to obywatel musi wskazywać władzy łamanie prawa przez przedsiębiorcę,
- hańba, że takie rzeczy się dzieją w niby demokratycznym i europejskim kraju - my klienci nadal byliśmy/jesteśmy/będziemy w czarnej...
Polska jest w UE, tylko czy aby na pewno do niej należymy - mam wątpliwości.
Już niejednokrotnie Polakom udowodniono, że są nikim w UE, że jesteśmy gorszym gatunkiem itd.: gorsze towary, wysokie ceny i żenujące zarobki.
Wszystko się ciągnie miesiącami - dlaczego dopiero teraz widać efekt NASZYCH klientów działań?.
Kochana władzo - kto Wam płaci za wasze usługi - klient i obywatel, a więc jego racje, jego prawa powinny być święte i na pierwszym miejscu - a jak jest: firmy są bezkarne chociaż nic ich nie kosztuje ta władza (no może coś tam płacą w podatkach - ale to pieniędzmi klientów).
A firmy łamiące prawo w Polsce - kary powinny dostać w MILIONACH zł, z zakazem sprzedawania usług i działalności na terenie Polski dożywotnio - to może? by się czegoś nauczyli.
Teraz może władza sobie przyznać wysokie premie/podwyżki, medale i nagrody.
Teraz dopiero władza i ten śmieszny urząd da firmom popalić - drżyjcie kombinatorzy i złodzieje - tylko dlaczego zamiast strachu w oczach prezesów ja słyszę tylko rechot śmiechu w ich gabinetach?.
Co z tego, że takie będzie prawo - wydaje mi się, a nawet jestem pewien, w postępowaniu firm się nic nie zmieni - opieszałość działań władzy i żenująco niskie kary ich (firmy) wręcz do tego zachęcają.
Nic się nie zmieni.

milosz - 14-04-2016, 17:48

medi napisał/a:
W kontekście naszych pism do UOKiK, od 17 kwietnia br. zwiększają się uprawnienia tego urzędu:


http://prawo.gazetaprawna...nie-w-sile.html


Znika postępowanie sądowe w sprawie niedozwolonych klauzul umownych (zapisy w dokumentach kontraktowych pomiędzy nami - Abonentami, a UPC). Te kwestie będą od niedzieli będą leżały w gestii Prezesa UOKiK. Ma być szybciej i prościej.

projupisi - 18-04-2016, 14:19

milosz napisał/a:
antyjupisi napisał/a:
Dostał ktoś jakąkolwiek odpowiedź na piśmie? U mnie cisza, nikt ze znajomych co wysłali też nie ma, a powinno byc pismo o sposobie rozpatrzenia sprawy jak niektórzy tu mówili. Ktoś prowadzi to jakoś, czy tylko pisma poszły i trzeba liczyć na łut szczęścia?


Ja już dostałem odpowiedź z UOKiK, że delegatura w Bydgoszczy prowadzi już to postępowanie.
W ogole wie ktos co sie dzieje w tej sprawie? Moze trzeba wyslac jakies kolejne pismo, aby dowiedziec sie co zrobiono, dlaczego brak odpowiedzi? Z tego co wyczytalem na stronie porad konsumenckich, postepowanie wyjasniajace trwa maksymalnie 3 mies.
KOCUREK1970 - 18-04-2016, 22:39

antyjupisi napisał/a:
W ogole wie ktos co sie dzieje w tej sprawie?

Ja jeszcze nie dostałem odpowiedzi na drugie moje pismo (choć na pierwsze była odpowiedz).
antyjupisi napisał/a:
postepowanie wyjasniajace trwa maksymalnie 3 mies.

No i wyjaśniają, wyjaśniają - pewnie dlatego nikt nie ma czasu mi odpowiedzieć...

Mówisz 3 miesiące postepowanie, potem wnioski, przekazanie tego do operatora by się do tego odniósł lub sprostował/usunął niedozwolone klauzule, sprawdzenie tego wszystkiego i dopilnowanie wykonania zaleceń UOKiKu - i mamy listopad...2017r - bo zapomniałem pewnie będą odwołania operatora itd.

Mam nieodparte wrażenie, że jeszcze w tym roku nie ma co liczyć na zmianę/poprawę naszej sytuacji - obym się mylił...

Tylko dlaczego małą firmę można w 30 dni doprowadzić do bankructwa i się nikt tym nie przejmuje - wyjaśnienia - buhahaha, wnioski - buhahaha - decyzja wydana i masz 30 dni na naprawienie/poprawienie co spieprzyłeś, albo kara taka że bankrutujesz - a tu certolenie się z zagraniczną firmą.

projupisi - 30-04-2016, 14:44

Zajrzalem do ustawy i jak byk stoi, ze 3 mies. lub maks 6 w szczegolnie trudnych przypadkach i umorzenie lub orzeczenie, a nie cackanie sie z wymiana pism z operatorami. Widac UPC ma fory skoro taka cisza. Trzeba dzialac tylko nie ma komu, bo tylko wprawny papuga moglby to pociagnac.
piomark - 26-05-2016, 03:37

Witam.

Ktoś coś wie w temacie tej sprawy czy utknęła w martwym punkcie?

Pozdrawiam
Piotr

GDA - 26-05-2016, 10:53

skoro od lat u różnych operatorów takie listy obowiązują
to dlaczego nagle w UPC miałoby się coś zmienic?

projupisi - 31-05-2016, 22:00

Wzieli sie za patologie w Multimedii to moze za UPC tez wezma sie.
KOCUREK1970 - 22-06-2016, 18:16

Wczoraj byłem u PRK w innej co prawda sprawie - ale pokazałem mu też wysłane pismo do UOKIK-a i regulamin UPC w tej materii - pan stwierdził "temat jest mi znany, sam mam UPC :mrgreen: " - zapytałem go ile to może potrwać, to całe sprawdzanie UOKIK-a - pan odpowiedział "zanim wszystko się zakończy, uprawomocni, każda strona się odwoła - moim zdaniem 2 do 3 LAT"...
projupisi - 28-07-2016, 21:47

Ustawowy termin jaki mial UOKiK na calosciowe rozpatrzenie sprawy minal i nikt nic nie wie, patrzylem na ich stronie, czy cos opublikowali, ale cisza wiec wychodzi na to, ze to koniec.
Karol - 29-07-2016, 06:24

UOKiK (i każdy inny urząd) zawsze może przedłużyć termin, musi tylko podać przyczynę niezałatwienia sprawy w terminie i wyznaczyć nowy termin. Takie prawo daje KPA.
projupisi - 29-07-2016, 18:56

Karol napisał/a:
UOKiK (i każdy inny urząd) zawsze może przedłużyć termin, musi tylko podać przyczynę niezałatwienia sprawy w terminie i wyznaczyć nowy termin. Takie prawo daje KPA.
Prawnikiem nie jestem, ale przedluzyc postepowanie moga z 3 na 6 miesiecy (zajrzalem do ustawy). Nikt nie wymienial pism z zadaniem informacji o sposobie rozpatrzenia sprawy i dlatego taka cisza w temacie. Czyli jest pozamiatane, UPC gora. Szkoda.
KOCUREK1970 - 29-07-2016, 20:35

antyjupisi napisał/a:
Nikt nie wymienial pism z zadaniem informacji o sposobie rozpatrzenia sprawy i dlatego taka cisza w temacie.

Bardziej bym chciał wiedzieć:
- czy w związku z tym, że od kwietnia zmieniły się przepisy względem UOKiK (sam może wszczynać postępowania wyjaśniające, bez interwencji klientów) to teraz sam już to "ciągnie"?,
- czy fakt, że zmienił się prezes UOKiK to musi wszystko się zacząć od nowa?
No i pytanie - czego teraz szuka prezes UOKiK w nowym aspekcie prawnym (skąd wie na co zwrócić uwagę), skoro teraz mu już (ponoć) nie musimy (prezesowi UOKiKU) tej drogi wskazywać?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group