Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Internet UPC - Compal CH7465LG

ralf - 25-03-2018, 15:35

Ktoś wie czemu UPC przeprowadziło downgrade firmware??.
gst - 25-03-2018, 15:45

Podobno przez jakieś błędy występujące u większości użytkowników. U mnie Compal działa bez jakichkolwiek zastrzeżeń, chyba jeszcze ani razu nie musiałem go resetować itp. działa non stop, WiFi bardzo dobry zasięg, ogólnie nie mam uwag chociaż bałem się tego sprzętu jak cholera.
MrPepka - 25-03-2018, 15:46

ralf napisał/a:
Ktoś wie czemu UPC przeprowadziło downgrade firmware??.

Dowiemy się jutro

gumowe_ucho - 25-03-2018, 16:15

Nikelajer napisał/a:
Potwierdzam, u mnie ponownie soft jak wyżej. Nie wiem natomiast jak to się dzieje, ale za każdym razem przy aktualizacji softu muszę wyłączać modem bo w ogóle nie wysyła sieci. Wczoraj wróciłem po pracy- zero sieci łącznie z wifi, budzę się rano, po kablu sieci nie ma, wifi jest. Do modemu się dostać nie mogłem. Dopiero odłączenie z prądu pomogło.
No i znowu przez te akcje rozstroił mi się expander przy 5ghz....


Mam to samo a dzisiaj całkiem padło, zadzwoniłem do BOK i we wtorek technik ma przyjść, no ale jak czytam co się dzieje z tym oprogramowaniem to co on może ;) he he. A tak zdychało od jakiś 3 tyg. co niedzielę konieczność restartu fabrycznego i problemy, żeby wejść na ustawienia po kablu. Takie szopki.

GDA - 25-03-2018, 16:36

gst napisał/a:
Podobno przez jakieś błędy występujące u większości użytkowników. U mnie Compal działa bez jakichkolwiek zastrzeżeń, chyba jeszcze ani razu nie musiałem go resetować itp. działa non stop, WiFi bardzo dobry zasięg, ogólnie nie mam uwag chociaż bałem się tego sprzętu jak cholera.

Moj też działa bez przerw i zarzutów
Po kablu maksymalny transfer po wifi również bez zarzutów

Zaznaczam że nie interesuje mnie jakaś tam Puma i pingi

MrPepka - 25-03-2018, 16:44

U niektórych osób Compal restartował się w różnych porach dnia i nocy na sofcie 24-5. Stąd zapewne downgrade.
mat89 - 25-03-2018, 19:36

Dziwi mnie jedna rzecz skąd nagle takie problemy? Mam Compala ponad rok i wszystko było w porządku dopiero od miesiąca dwóch są problemy
sony77 - 25-03-2018, 20:27

GDA napisał/a:
gst napisał/a:
Podobno przez jakieś błędy występujące u większości użytkowników. U mnie Compal działa bez jakichkolwiek zastrzeżeń, chyba jeszcze ani razu nie musiałem go resetować itp. działa non stop, WiFi bardzo dobry zasięg, ogólnie nie mam uwag chociaż bałem się tego sprzętu jak cholera.

Moj też działa bez przerw i zarzutów
Po kablu maksymalny transfer po wifi również bez zarzutów

Zaznaczam że nie interesuje mnie jakaś tam Puma i pingi
ta pingi i puma
...... do wysyłania maili czy płacenia rachunków każdemu działa dobrze ....

GDA - 25-03-2018, 21:00

Nie tylko
Dwóch synów na swoich kompach gra po sieci
Telewizor z Androidem też jest używany częściej niż kanały telewizyjne UPC

sony77 - 25-03-2018, 21:56

Żeby było śmieszniej to cały weekend fajnie mi się grało w fife na ps4 ,,,, nie czułem prawie lagów czy deelaya ,,,,, złośliwy ten Connect box :lol: compal chodzi 24h nawet sprawnie , i na złość temu co tu piszemy :mrgreen:
KOCUREK1970 - 25-03-2018, 23:07

mat89 napisał/a:
Dziwi mnie jedna rzecz skąd nagle takie problemy? Mam Compala ponad rok i wszystko było w porządku dopiero od miesiąca dwóch są problemy

To z Compalem się już ciągnie ROK - a eskalacja problemów wychodzi od kilku miesięcy.

mat89 - 27-03-2018, 21:32

KOCUREK1970 napisał/a:
mat89 napisał/a:
Dziwi mnie jedna rzecz skąd nagle takie problemy? Mam Compala ponad rok i wszystko było w porządku dopiero od miesiąca dwóch są problemy

To z Compalem się już ciągnie ROK - a eskalacja problemów wychodzi od kilku miesięcy.
Myślałem że od paru miesięcy. Jak mi zakładali Compala bardzo sobie chwaliłem ten router zwłaszcza że ma pasmo 5 GHz
KOCUREK1970 - 28-03-2018, 03:50

mat89 napisał/a:
Myślałem że od paru miesięcy

Problem z tym chipsetem z Compala jest już znany od ROKU.
Znają go od Ameryki po GB.
mat89 napisał/a:
Jak mi zakładali Compala bardzo sobie chwaliłem ten router zwłaszcza że ma pasmo 5 GHz

https://www.fastcompany.c...y-means-for-you
https://www.forescout.com...-mitigate-risk/

przewaks - 29-03-2018, 17:56

MrPepka napisał/a:
A zobacz czy u Twoich rodziców też Compal ma softa 23-4.

Przepraszam za małe opóźnienie w odpowiedzi. Wersja softu u rodziców to CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH, uptime 10day(s)0h:47m:57s na chwilę obecną.

sony77 - 09-04-2018, 12:52

przewaks napisał/a:
MrPepka napisał/a:
A zobacz czy u Twoich rodziców też Compal ma softa 23-4.

Przepraszam za małe opóźnienie w odpowiedzi. Wersja softu u rodziców to CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH, uptime 10day(s)0h:47m:57s na chwilę obecną.
Mam ten sam- CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH ...... nowego softu nie ma ,nie było i nie będzie ...... Puma test ??? a który statystyczny Kowalski klient Upc ma pojecie o tym :mrgreen: ?? Widze że temat umarł

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group