Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Problemy w działaniu Internetu - UPC 250 mbit, a bardzo niestabilne transfery...

KOCUREK1970 - 10-11-2016, 00:24

januszmk napisał/a:
nie zgodze się, ja mam

Masz prawo :twisted: - tylko sam piszesz, że u CIEBIE... :twisted:
A u mnie TYLKO UPC i co? 8)

Autor sam musi dotrzeć do danych co, kto, jak i gdzie.

MariuszHL - 16-11-2016, 20:39
Temat postu: Pograj w League of Legends lub World of Warcraft...
wtedy naprawdę się przekonasz czy łącze jest stabilne a zarazem bez żadnych obciążeń.
Ja UPC sam najpierw używałem a potem testowałem po kilku latach przerwy i mam jedna odpowiedz.Na pewno starają się jednak coś robić w tym kierunku bo się polepszyło ale dla Mnie PINGI w grach online powyżej 100ms są nie do przyjęcia.W NETII nigdy nie miałem z tym problemu zaś ORANGE SUPERNOVA maksymalnie wyciąga 47ms więc jest dobrze.Od czerwca związałem się umowa dwu letnią więc jak znów będzie kończyć się umowa przetestuje na powrót UPC i NETIĘ by sprawdzić czy warto zmieniać.Zachętą ORANGE jest fakt ,że posiadając usługi stacjonarne masz na pozostałe duże zniżki tak jak w moim przypadku przez 1 rok nie płacę za abonament telefoniczny a umowa na dwa lata.W tej chwili mam ponad 40złotych dodatkowych upustów za kilka usług więc jakby tego nie było to pewnie został bym z NETIĄ.Każdy patrzy pod siebie i tak dobiera jednak na chwilę obecną nie jestem w pełni zadowolony z SUPERNOVY bo zauważyłem ,że nie za bardzo współpracuje z pocztą interia.pl gdyż ostatnio jak dodałem załącznik to 1MB transferowało mi prawie 5minut.
Niby ping mam mniejszy od Netii jak testuję na serwerach gdzie jest postawiony League of Legends ale jednak mam tak o 10ms większy ping.Oczywiście są to wartości już nie odczuwalne ale jak ma się możliwość bierzesz tam gdzie jest lepiej.
Pozdro.

Jak ludzi interesuje ping to dawajcie z tej strony ping bo on pokazuje prawdę ile będzie miał go jak serwer jest we Francji albo Niemczech.Duże wahania powodują właśnie lagi w grach online.

PS: Jak bierzecie neta przynajmniej 200Mbits to najpierw musicie sprawdzić czy Wasza karta sieciowa zintegrowana w płycie głównej obsługuje takie prędkości.W moim przypadku jak wziąłem 600Mbits to musiałem pozbyć się programu cfosspeed ,który wiele lat dobrze mi służył do obniżania pingu w grach online.Niestety do Supernovy on się nie nadaje albo raczej nie znalazłem ustawień ,które wykorzystały by szybkość łącza w pełni bo ograniczał mi je o jakieś 150Mbits :(
Dobrze jakby gracze w LoLu mieli przynajmniej 50ms bo przez osoby ,które mają powyżej 100ms przegrywa się rozgrywki.

[ Dodano: 16-11-2016, 21:44 ]
Szkoda mi tych wszystkich ludzi co mają neta w UPC bo widzę ,że jednak nic się nie zmieniło pod tym względem dla graczy.Ja w 2009 roku zacząłem mieć problem z PINGIEM w World of Warcraft ,a że moja umowa kończyła się rok pózniej więc jakoś dotrwałem i zmieniłem na Netię.Pamiętam do tej pory jak technicy Mnie zbywali bo problem był w godzinach od 15 do północy a potem znikał.Widać ,że UPC ma w dalszym ciągu w poważaniu osoby grające online.Nie wszyscy mają możliwość wyboru lepszego usługodawcy do rozgrywek online ale wystarczy ,że pojawi się taki usługodawca i UPC ma jednego użytkownika mniej bo jak się posmakuje stabilności działania łącza oraz płynnej rozgrywki online to już się nie będzie chciało wracać do gorszego.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group