Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - Reklamacja zamówienia, czy odstąpić do 14 dni ?

Salixa - 10-03-2015, 14:44
Temat postu: Reklamacja zamówienia, czy odstąpić do 14 dni ?
Cześć,

to mój pierwszy post na forum, także witam wszystkich serdecznie :)

Zamówiłam 1.03 do nowej lokalizacji przez chat na UPC internet 60mb + TV + multiroom 89zł + 15zł karta CI+ do multi.
Zastrzegłam też że nie chcę routerów Thomson ani Technicolor (bo mam z nimi złe wspomnienia) i proszę o Cisco. Pani na chacie poinformowała mnie że informację o multiroom oraz o routerze należy dodać w komentarzu w formularzu zamówienia.
Przyszło podsumowanie tej rozmowy i drugie podsumowanie z ww komentarzami, wszystko się zgadzało.

W wtorek 3.03 przychodzi Pan instalator i oczywiście z Technicolorem i bez informacji że ma być jeszcze multiroom z kartą CI+ do drugiego telewizora.
Zgodziłam się na instalację tego co miał, bo wiadomo że bez internetu jak bez ręki :)

Poszła szybko reklamacja przez formularz UPC. Mija już tydzień od podpisania umowy i instalacji, a doszła tylko informacja że nadal analizują moje zgłoszenie i proszą o cierpliwość.
Wiem, że do 14 dni mogę odstąpić od wszystkiego, tylko że nie chcę zostać znowu bez TV oraz bez internetu :(
Potrzebuję aby doinstalowali ten multiroom oraz wymienili router na inny np. Ubee.

Miły Pan z BOK mnie poinformował, że na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni i toczy się to w dziale zamówień.

Teraz jestem w kropce, albo złożę rezygnację do 14 dni i strację TV i net i nie wiem czy to cokolwiek przyśpieszy i czy można potem wrócić znowu do usługi jak gdyby nigdy nic ?
Czy będę wtedy na czarnej liście i dla tej lokalizacji nie będzie już oferty promocyjnej ?

Czy po prostu jak do 30 dni nic nie wymyślą to odstąpić od umowy ? Tylko na jakiej podstawie, bo przeciez umowę podpisałam z instalatorem. A podsumowanie zamówienia to coś zupełnie innego i będzie na mnie, dlaczego w ogóle się zgodziłam na instalację.

Prosze o pomoc jak wyegzekwować od UPC to co powinni byli zrobić.

Dzięki z góry za szybką pomoc

GDA - 10-03-2015, 15:01
Temat postu: Re: Reklamacja zamówienia, czy odstąpić do 14 dni ?
Salixa napisał/a:

Zgodziłam się na instalację tego co miał


a jaką umowę podpisałaś instalatorowi?

Susane - 10-03-2015, 15:04

Wyślij im pismo o odstąpieniu w ciągu 14 dni. Nie wyłączą usług tak szybko, będziesz miała kolejne 14 dni na zwrot sprzętu. Skontaktuje się ktoś z Tobą z działu utrzymaniowego i zaczniesz procedurę jeszcze raz, może nawet zaproponują niższą cenę. Gdyby ociągali się z telefonem zadzwoń sama i zapytaj, czy wypowiedzenie dotarło, a konsultant zgodnie z procedurą sam pociągnie temat pytając o powody rezygnacji.
backlit - 10-03-2015, 15:09

Ja bym odstąpił od umowy. Po pierwsze to przyspieszy sprawę i zmotywuje UPC do działania a po drugie w razie czego zawsze jesteś na „czysto” i zamówisz po raz kolejny. Szkoda, że nie pogoniłaś montera – jeden, dwa dni zwłoki a było by po sprawie.
Salixa - 11-03-2015, 09:45

Wczoraj jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zadzwoniła Pani z BOK, że faktycznie zaszła pomyłka i nie uwzględnili multiroom, dzisiaj przychodzi instalator się tym zająć.
Niestety nie udało mi się uargumentować aby wymieniono router Technicolor. Także na razie niech taki zostanie. W sumie wszystkie te routery są jednej jakości :) Dziękuję wam bardzo za sugestie :)

GDA - 11-03-2015, 09:59

Salixa napisał/a:

Niestety nie udało mi się uargumentować aby wymieniono router Technicolor.

Jedyny argument jaki działa to poniższy formularz ;)

http://www.upc.pl/pdf/upc...odstapienia.pdf

Salixa - 13-03-2015, 12:09

Był ostatnio znowu instalator i doprowadził multiroom z kartą CI+
Okazało się że bez modemu nie ma dostępu do żadnych usług z dekodera i telewizor potrafi to nieźle ograniczyć....

No wypełnię go dzisiaj i wyślę. Głównie dlatego że przyszła faktura na usługi a tam co ?
Dowalili mi jakąś usługę seriale My Prime. Widziałam to na umowie i instalator mówił, że wszystkim to wciskają na początek, ale że pierwszy miesiąc bezpłatnie i trzeba zrezygnować. A tu od razu opłata doliczona na starcie ok 20 zł ! A tego nie zamawiałam !
UPC naprawdę kiepsko sobie radzi skoro taki syf odstawia na początku nowym klientom....

Instalacja miała miejsce 3 marca (10 dni temu). Rozumiem, że po wypełnieniu tego formularza muszę go złożyć osobiście, czy mogę jego skan przesłać przez Kontakt na stronie UPC ?

Jak dalej wygląda procedura, będą do mnie dzwonić i wyjaśniać ?
Tak naprawdę to nie chcę rezygnować, ale potrzebuję ich "kopnąć" aby wymienili ten router i zamienili kartę CI+ na drugi dekoder oraz usuneli/wyłączyli usługę MyPrime, którą już na pierwszej fakturze dopisali !

Jak długo od złożenia odstąpienia od umowy usługi będą aktywne ? Dzięki wam za sugestie :)

GDA - 13-03-2015, 12:42

Pisałaś
Salixa napisał/a:

Przyszło podsumowanie tej rozmowy i drugie podsumowanie z ww komentarzami, wszystko się zgadzało.

i co teraz masz inną fakturę na inne usługi?

Salixa - 13-03-2015, 13:26

Było podsumowanie, transkrypcja rozmowy.
Przyszedł instalator i nie było tego samego - ale podpisałam bo już nie chciałam gonić chłopa i ileż można bez TV i Internetu.

Dzwoniłam na infolinię i pan mnie poinformował, że pakiet seriali zawsze dają na start ale można z tego zrezygnować, wydawało mi się, że to to samo co było w grudniu, że pierwszy miesiąc za darmo a jak się nie wypowie to dopiero opłata, a tu od razu opłata za coś czego nie chcę.
Także spoko, zastosuje 14 dniowy patent z odstąpieniem - niech to wykasują.

GDA - 13-03-2015, 13:30

Salixa napisał/a:
Było podsumowanie, transkrypcja rozmowy.

czyli co? bo transkrypcja rozmowy mi nic nie mówi

dostałaś maila z tytułem: Potwierdzenie od UPC Polska ?
a w nim coś takiego (to moje usługi)

Salixa - 13-03-2015, 13:54

Doszło na maila podsumowanie zamówienia razem z transkrypcją rozmowy. Nie było czegoś takiego. W podsumowaniu jest internet 60mb/s oraz TV Extra HD.
Owszem na umowie są jakieś seriale - odstąpię od umowy i jak tego nie usuną to po prostu przejdę do Netii. Mam nauczkę, że trzeba było pogonić instalatora, aż wróci z normalną umową.

GDA - 13-03-2015, 13:56

Salixa napisał/a:
Doszło na maila podsumowanie zamówienia razem z transkrypcją rozmowy. Nie było czegoś takiego. W podsumowaniu jest internet 60mb/s oraz TV Extra HD.

aż mi się nie chce wierzyć że nie było takiej tabelki,
wciaż nie rozumiem o co chodzi z tą transkrypcją rozmowy? ale nie drążę dalej tematu

Salixa - 13-03-2015, 15:17

backlit napisał/a:
Ja bym odstąpił od umowy. Po pierwsze to przyspieszy sprawę i zmotywuje UPC do działania a po drugie w razie czego zawsze jesteś na „czysto” i zamówisz po raz kolejny. Szkoda, że nie pogoniłaś montera – jeden, dwa dni zwłoki a było by po sprawie.


Normalnie jest się traktowanym na takich samych zasadach ? Nie jest się na jakiejś czarnej liście, że np. nie można zamówić już do tej samej lokalizacji, czy na inne nazwisko trzeba ? :)

backlit - 13-03-2015, 15:51

Jak się płaci rachunki UPC to nigdy się nie jest na czarnej liście. Oni zawsze zaopiekują się PLN-a mi z abonamentu jaki będziesz płacić. Możesz odstępować od umowy bez żadnych konsekwencji. Ważne, żeby ostatecznie mieć umowę na satysfakcjonujących warunkach z usługami/sprzętem jaki się chce.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group