Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Horizon GO i My Prime

telsat - 20-02-2018, 19:05

Będę niedługo potrzebował mobilnego dostępu do kanałów tv i zainteresowałem się aplikacją Horizon GO. Zacząłem o tym czytać na stronie upc i jest tam taka wzmianka:
Cytat:
Kto może korzystać z Horizon Go:

wszyscy użytkownicy dekoderów Horizon
użytkownicy dekoderów Mediabox i Kaon mający:
pakiet Select lub Max telewizji cyfrowej
Internet UPC
usługę dodatkową Horizon Go


Obecnie jestem na bezterminówce WRU XX, posiadam dekoder mediabox, ale nie mam wykupionej usługi dodatkowej horizon go. W związku z:
Cytat:

Jeśli nie masz usługi Horizon Go i dekodera Horizon (ale masz Telewizję Cyfrową), możesz korzystać tylko z funkcjonalności:

Zdalne nagrywanie
Obejrzyj w TV
Polecane
Podziel się


zalogowałem się na kompie na stronie www żeby sobie obejrzeć jak to wygląda i wygląda nieźle, ale tak naprawdę nic tam nie mogę obejrzeć bez wykupionej usługi.
W związku z tym takie pytanko, jest szansa, bym aktywował sobie samą usługę horizon go bez przedłużania umowy? I ile to kosztuje? Znalazłem regulamin korzystania z usługi ( https://www.upc.pl/pdf/up...t=1519148604852 ) ale tam nie ma słowa o kosztach, odsyłają do cennika usług dodatkowych, a tego już nie mogę znaleźć. Ktoś pomoże?

pabloskrak - 22-02-2018, 22:32

Cytat:
Kto może korzystać z Horizon Go:

wszyscy użytkownicy dekoderów Horizon
użytkownicy dekoderów Mediabox i Kaon mający:
pakiet Select lub Max telewizji cyfrowej
Internet UPC
usługę dodatkową Horizon Go


Nie do końca bo posiadając dekoder Kaon jaka dekoder główny niestety nie chcą mi odpalić usługi Horizon GO. Bo ponoć nie da rady tylko na Media Module albo Mediabox jako główny

telsat - 09-03-2018, 12:11

Korzysta(ł) ktoś z horizon go za granicą? Korzystam z darmowej wersji programu Cyber Ghost do zmiany VPN na polski, do tej pory spelniał on swoje zadanie przy korzystaniu z np. aplikacji CP Go od Polsatu, ale w przypadku horizona, gdy chcę odpalić jakiś kanał (również te dostępne tylko w ramach sieci UPC) jest komunikat: wybrany kanał został zablokowany z powodów licencyjnych.
dyzioo - 10-03-2018, 10:08

Zadaje się, że musisz mieć IP z puli UPC aby takiego komunikatu nie było.
Pitrek - 10-03-2018, 10:45

Tylko dla programów :arrow: "w domu" musi być IP z puli UPC. Programy "poza domem" powinny być dostępne z "polskim" IP.



[ Dodano: 24-03-2018, 13:53 ]
I już niedługo, nie tylko z "polskim" IP.

Informacja o dostępie do usługi Horizon Go dla Abonentów czasowo przebywających w innych państwach członkowskich EOG od 1 kwietnia 2018 r.

Szanowni Państwo,

w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1128 z dnia 14 czerwca 2017 r. w sprawie transgranicznego przenoszenia na rynku wewnętrznym usług online w zakresie treści, od 1 kwietnia 2018 r. UPC umożliwi dostęp do usługi Horizon Go Abonentom czasowo przebywającym w innych państwach członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Jednocześnie z dniem 1 kwietnia 2018 r. zmianie ulegają postanowienia Regulaminu świadczenia usługi Horizon Go. Informujemy również, że pozostałe warunki dostępu do usługi, w tym wysokość Państwa opłat miesięcznych, nie ulegną zmianie.

Zmieniony Regulamin znajduje się :arrow: tutaj.


Za regulaminem:
Czasowy dostęp do Usługi poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie obejmuje Treści, z których korzystanie ograniczone jest wyłącznie do Lokalu lub sieci Internet UPC, zgodnie z ust. 3 poniżej. Poziom jakości czasowego dostępu do Usługi w innych państwach członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego może różnić się od poziomu jakości dostępnego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.



____________________________________________________________________
Ciekaw jestem kiedy w końcu będzie można dodawać nowy post pod swoim własnym. Jeżeli upłynął np. miesiąc, to niestety nowa część doda się do istniejącego postu, ale data zostanie stara, więc nikt tego nie zauważy na liście ostatnich postów. Proponowałbym jakiś margines czasowy. Jeżeli upłynie np. 48 godzin, to dodając post pod swoim własnym, powinien pojawić się jako nowy, ewentualnie data starego powinna się uaktualnić, żeby pojawił się z nową datą.

Tak jak jest teraz, to są takie "kwiatki", zwróćcie uwagę na daty dodatków.
http://forum.mediaswiat.p...p=179539#179539

Bork - 10-04-2018, 11:34

Czy korzystał ktoś z forumowiczów z aplikacji HORIZON GO przebywając za granicą po 1 kwietnia br. i może się podzielić doświadczeniami??? Pytam, bo okazuje się, że niektórzy dostawcy robią jakieś problemy...
http://www.wirtualnemedia...ykaz-dokumentow

telsat - 13-04-2018, 21:40

Ja korzystam i śmiga elegancko. Oczywiście poza tymi kanałami, które do odtwarzania potrzebują Internetu od UPC.
GMateusz - 16-04-2018, 14:14

Wszystko tak na prawdę zależy od indywidualnej umowy z nadawcą danej stacji. Większość nie ma problemu z udostępnianiem ich treści, ale jak wiadomo wyjątki muszą być.
kecyrf - 20-07-2018, 11:59

Czy korzystał ktoś z posiadaczy karty CI+ z Horizon Go? W regulaminie jest napisane:

"Usługa dodatkowa przeznaczona dla Abonentów, którzy w oparciu o Umowę Abonencką
korzystają:
a) Co najmniej z Usługi Telewizji Cyfrowej w ramach Pakietu Select lub Max z dekoderem
UPC Mediabox lub Kaon oraz z Usługą Internetową

Oferta programowa dla CI+ i mediaboxa jest ta sama, a czy tak samo tyczy się to Horizon Go?
Czy aktualny jest cennik z 09-03-2017 (cena 5 zł) bo nowszego nie znalazłem?

zylx - 20-07-2018, 13:50

Ja mam moduł CI i usługę horizon GO. Nie płacę za nią, została włączona podczas któregoś przedłużenia.
kecyrf - 20-07-2018, 20:27

No ja jak chcę coś włączyć to mam informację: wybrana pozycja nie może być w tym momencie odtwarzana". Czyli rozumiem że muszę tą usługę domówić w UPC? W regulaminie jest też że umowa jest zawarta na czas nieokreślony czyli rozumiem mogę w każdej chwili zrezygnować?

[ Dodano: 23-07-2018, 12:18 ]
Jeszcze pytanko czy koszt podłączenia Horizon GO jest płatny 29,90 zł bo taką informację otrzymałem zamawiając, ale w cenniku nic o tym nie ma?

djdred - 08-08-2018, 19:52

Witam
Czemu jak oglądam poprzez Horizon GO na PC to jakość obrazu jest ok ale jak przez pudełko z androidem to nie ma nawet 480p ?

zylx - 08-08-2018, 20:00

Prawdopodobnie pudełko z androidem nie jest rozpoznawane jako bezpieczne i włącza się odpowiednia polityka biblioteki widevine. Albo w ogóle jest pozbawiony DRM i leci w najniższej jakości. Podobnie jak z netflixem na chińskich telefonach.
djdred - 08-08-2018, 20:07

zylx napisał/a:
Prawdopodobnie pudełko z androidem nie jest rozpoznawane jako bezpieczne i włącza się odpowiednia polityka biblioteki widevine. Albo w ogóle jest pozbawiony DRM i leci w najniższej jakości. Podobnie jak z netflixem na chińskich telefonach.


Coś musieli pozmieniać bo rok temu jak używałem było wszytko spoko i ładny odbiór. No ale to było dawno. Lipa jak cholera.

zylx - 08-08-2018, 20:20

Sprawdz jeszcze predkość Internetu w tym boksie, czy przypadkiem tam nie ma problemu.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group