Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Horizon w UPC Polska

Rafal - 19-12-2016, 15:22

Chodzi.
Theshinebox - 19-12-2016, 15:25

żadnego wifi nie bedzie łapał, multimedia będą chodzić po kablu UPC jaki wepniesz w niego
Theshinebox napisał/a:

ALe jako dekoder TV jest lepszy od Mediabox PVR rozumiem?

oczywiście że tak[/quote

Przepraszam, ale trochę się pogubiłem. Bo mam rozdzielone w pewnym momencie mam taką złączkę i ona rozdziela główny kabel z mieszkania, jeden kabel idzie do dekodera a drugi do Routera Wi-fi, tak mam teraz. Router i dekoder są oddzlone od siebie na tyle, że nie mogę kabla z routera podpiąć pod dekoder.

CZy jak mam podłączony ten jeden kabel pod dekoder to mam też internet na nim czy tylko wtedy gdy podłącze drugi kabel od Routera?

A może od razu jeden i drugi ma internet?

Widzę, że też jesteś z Tójmiasta, proszę powiedz ta oferta Select HD Horizon PVR Fiber 120Mb/s i dodatkowy router,to wszystko za 69 zł jest realne?

GDA - 19-12-2016, 15:38

Sam box Horizon ma wydzielone pasmo - bo działa w chmurze, także zawsze ma internet - nie ważne czy korzystasz z osobnego routera czy nie

co do ceny to sprawdź z arkuszem jaki jest tu na forum i porównaj

kr@k@dyl - 19-12-2016, 15:42

GDA napisał/a:
Sam box Horizon ma wydzielone pasmo - bo działa w chmurze, także zawsze ma internet - nie ważne czy korzystasz z osobnego routera czy nie



A ja miałem najpierw internet z horizona a potem doszedł compal, i potem podłączyłem kabel do horizona i tam już nie działał internet. A jak technik przyszedł z compalem to coś majstrował z telefonem przy horizonie.

GDA - 19-12-2016, 15:50

Może nie precyzyjnie napisałem - zawsze "ma internet na własne potrzeby" a więc chmurę, multimedia
mati12 - 19-12-2016, 16:10

Theshinebox napisał/a:
Zgadzasz się też z tym, że Horizon PVR za 69 zł z Select HD i 120Mb/s i dodatkowym routerem TV to możliwa do wynegocjowania oferta?


Tak jest to możliwe do ugrania. Na wcześniejsze pytanie już dostałeś odpowiedź. Chociaż ja też Ci odpowiedziałem....

Theshinebox napisał/a:
CZy jak mam podłączony ten jeden kabel pod dekoder to mam też internet na nim czy tylko wtedy gdy podłącze drugi kabel od Routera?

A może od razu jeden i drugi ma internet?


Czym ty się w ogóle przejmujesz? Technik przychodzi do Ciebie i ma Ci tak zrobić, żeby wszystko dobrze chodziło.

Theshinebox - 19-12-2016, 16:20

Cytat:

Tak jest to możliwe do ugrania. Na wcześniejsze pytanie już dostałeś odpowiedź. Chociaż ja też Ci odpowiedziałem....


Nie chcę żebyś pomyślał że Ci nie ufam, bardzo Ci dziękuje za dpowiedzi. Po prostu były tu jakieś wątpliwości i chciałem się upewnic bo miałem rozmowę z konsultantet przed chwilą i nie chciałem żeby mnie zagiął. Dlatego szukałem potwierdzenia bo nie mogłem akurat znaleźć regulaminu REMIx IX.

Ale kurczę nie rozmawiałem z nim o kosztach instalacji. Do REMIx IX jest bezpłatna instalacja czy tylko i wyłącznie 49zł ?

mati12 - 19-12-2016, 16:46

Theshinebox napisał/a:
bardzo Ci dziękuje za dpowiedz


Nie ma za co. :-)

Theshinebox napisał/a:
]Po prostu były tu jakieś wątpliwości i chciałem się upewnic bo miałem rozmowę z konsultantet przed chwilą i nie chciałem żeby mnie zagiął.


Wątpliwości miałeś tylko ty. :P Mam w domu Horizona to siłą rzeczy musiałem przetestować.

Theshinebox napisał/a:
Dlatego szukałem potwierdzenia bo nie mogłem akurat znaleźć regulaminu REMIx IX.


Aktualne regulaminy promocji znajdują się tutaj. Zajrzy też do arkusza Morthen'a .

Theshinebox napisał/a:
Do REMIx IX jest bezpłatna instalacja czy tylko i wyłącznie 49zł ?


Może być bezkosztowa.

Theshinebox - 19-12-2016, 19:06

Cytat:

Nie ma za co. :-)


Po rozmowie z konsultanetem coś mi dziwnego przysłali.

Wychodzi 89zł jest MaxHD zamiast Select HD.

Mimo, ze z nim ustalałem 69 zł za Select HD i 120 Mb/s Horizon z nagrywarką.

Czy oni zwariowali?

On mi mówił podczas rozmowy że oni już nie mają takich głebokich promocji RUMIx, źe się niby oferta zmieniła.

Ale jak mu powiedziałem 69 zł za to co wspominałem to wyglądało, że się zgodził. Mówił, że oddzwoni. A tu takie buty.

Co mam teraz zrobić? Dzwonić do gościa?

ralf - 19-12-2016, 19:12

Wszystko jest ok.

Po upływie 14 dni ale nie później niż 3 miesiące od podpisania umowy, dzwonisz do UPC i prosisz żeby zmienili Ci pakiet Max na Select. Wtedy będziesz płacił 69zł.

Inaczej nie idzie. W RUM-ach nie możesz mieć Select na start. Pamiętaj też żeby zrezygnować z pakietu bezpieczeństwa jeśli nie jest Ci potrzebny, bo od drugiego miesiąca będziesz płacił 10zł/ms. za niego.

Theshinebox - 19-12-2016, 19:27

Cytat:
Wszystko jest ok.

Po upływie 14 dni ale nie później niż 3 miesiące od podpisania umowy, dzwonisz do UPC i prosisz żeby zmienili Ci pakiet Max na Select. Wtedy będziesz płacił 69zł.



OK, zadzwoniłem do gościa, rzeczywiście z tym Maxem to trzeba zrezygnować. Ten e-mail przysłany był z Mediaboxem.

Powiedział mi, że to system z opóźnieniem wysłał mi maila do oferty jaką z nim poprzednio ustalałem.

Zobaczymy, jak się odezwie mówił, że zadzwoni z informacją jak nowe ustalenia wejdą do systemu i w związku z tym zaplanuje się instalację.

michal2237 - 20-12-2016, 14:28

Miał ktoś z Was problem z odtwarzaniem programów z TVP HD ? U mnie wystepuje taki problem, że po otworzeniu nagrania (ta nowa opcja) są pionowe biało-szare pasy które znikają na chwilę, a potem znowu się pojawiają po 2sek.
Ksiaze441 - 17-02-2018, 12:58

Witam

Mam problem z płynnością obrazu raz zwalnia i przyspiesza w horizonie.

Wymienili mi na drugi ale to samo się dzieję. Czasami też ma przeskok obrazu.

Może ktoś pomoże dzięki.

hsurim - 17-02-2018, 15:03

Ksiaze441 napisał/a:
(...) Wymienili mi na drugi ale to samo się dzieję. Czasami też ma przeskok obrazu. (...)

Nie odpuszczaj tematu - tyle pomocy ...

WojciechMT - 19-02-2018, 21:33

Witam

Jeśli nie w temacie, to wybaczcie. Nie wiem jednak, gdzie to wrzucić.


Mam taki problem:
Nie mam dodatkowej ścieżki z audio deskrypcją podczas meczów Ekstraklasy i LM w C+ oraz meczów siatkówki w Polsacie.
Co ciekawe - na MediaBox te ścieżki są. Wiem to, bo mam w domu dwa dekodery.

Problem zgłaszałem do UPC już 3 razy. Pracują nad tym... :/

Czy jest jakiś regulaminowy zapis, który umożliwi mi złożenie reklamacji z tego tytułu? Mogę starać się np. o przywrócenie mi starszego dekodera, ale z zachowaniem obecnych warunków abonamentowych.
UPC twierdzi, że w ich regulaminie o dodatkowej ścieżce z AD nie ma słowa. I tutaj mają rację. Ale jeśli coś działa na starszym dekoderze, to czy nie powinno działać także na nowym? Rozumiem gdyby chodziło o odwrotną sytuację.

Dzięki za porady!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group