Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Dekodery do horizona kiedy.?

Blacha - 09-08-2018, 12:09

Dodam tylko ,że może ci bardziej wymagający klienci zostaną w przyszłym roku w pewien sposób ukontentowani, gdy pojawi się rynku Horizon UHD. 8)
zylx - 09-08-2018, 12:21

Niech już dają spokój i wykorzystają to, że nadają w DVB-C co jest natywnie obsługiwane przez każdy nowy TV. Bardziej wymagający kupią sobie lepszy TV, tym mniej wymagającym starczy taki z marketu za 500zł. A wszelkie dodatki typu VOD czy replay tv można wprowadzić w ramach aplikacji smart tv. Keep it simple, stupid.
Blacha - 09-08-2018, 12:28

Gdyby to było takie proste.
Kontent już jest i część klientów obecnie już korzysta z możliwości modułu ;) bo korzyści są: EPG, własna lista kanałów, troszkę lepsza jakość obrazu.
Jakie są plany UPC co do 4K, na pewno wprowadzając nowe dekodery operator będzie chciał na tym dodatkowo zarobić.

Darth Vader - 09-08-2018, 12:31

Może dekoder 4K wprowadzi już nowy właściciel czyli np. T-Mobile.
I zrobi to z głową. I nie będzie z tym problemów tak jak z Horizonem.
Bo zapowiedzi w UPC już były różne i niewiele z nich wynikało. Np. Netflix zapowiadany był w 2016 roku i miał być w 2017. I oczywiście nic z tego... :)

Pawop - 09-08-2018, 15:39

Ja jestem wymagającym klientem i u mnie Horizon DZIAŁA DOBRZE, a wykorzystuje go na różne sposoby. Masz po prostu pecha.
Daj już spokój ze zmianą właściciela UPC, bo nic na to nie wkazuje.

MrPepka - 09-08-2018, 15:41

Pawop napisał/a:
Ja jestem wymagającym klientem

A może sprecyzuj co według CIEBIE znaczy "wymagający klient"

Andrew150 - 09-08-2018, 20:12

Pawop - gdybyś był chociaż trochę wymagający to nie wierzę, że zadowoliłbyś się opisem meczu np. "piłka nożna" nie wiedząc kto z kim gra. Z innymi dyscyplinami jest podobnie na Horizonie, w Mediabox-ie natomiast wszystko jest ok w tym temacie.
To tak jakby zamiast tytułu filmu napisali np. "film kryminalny", lub "komedia". Jeżeli tobie taki opis wystarcza to dziękuję bardzo.

KOCUREK1970 - 09-08-2018, 21:14

Blacha napisał/a:
Jednostkowe opinie tych samych osób nie maja żadnego wpływu na decyzje operatora w skali kilkuset tysięcy posiadaczy Horizona .Pogódź się z tym.

I dlatego jaki to będzie sprzęt zadecydował księgowy.
Masz przykład z Compalem - jest na PUMA6, ma babole ale i tak UPC zakupiło nowego Arrisa z Intel Puma 7 - dlaczego taki sprzęt, bo jest tańszy niż sprzęt zbudowany na Broadcomie.
Żadne czy to pozytywne czy negatywne opinie KLIENTÓW nic kompletnie dla żadnego opa nie znaczą - liczy się tylko cena końcowa urządzenia jaką zapłaci operator.

Roody - 10-08-2018, 00:49
Temat postu: Reset dekodera horizon
bulek napisał/a:
Wczoraj spędziłem trochę czasu z bardzo pomocnym panem z działu technicznego w związku ze zgłoszonymi problemami. Okazało się, że większość z nich była spowodowana jakimś nie do końca załadowanym oprogramowaniem od modemu kablowego (wchodził mi w tryb awaryjny, był jakieś sporadyczne problemy z VoD, czy przewodnikiem., itd.). Może komuś się przyda, chociaż teoretycznie z menu można wykonać obie operacje. Reset ustawień: wciśnięty - i power, włączamy dekoder i czekamy na pasek przynajmniej do 80%, a potem puszczamy klawisze. Załadowanie oprogramowania: wciśnięty -, włączamy dekoder i czekamy na pasek przynajmniej do 8%, a potem puszczamy klawisz.

Dowiedziałem się również, że za ok. 2 tyg powinno być nowe oprogramowanie likwidujące jakąś tam paczkę błędów.


Witam,

Z góry przepraszam, jeśli przeoczyłem wątek w którym pojawia się rozwiązanie mojego problemu (przeczytałem 'jedynie' 58 stron aktualnego wątku). Kilka dni temu wszedłem w posiadanie dekodera Horizon (Samsung G-7400 Xen). Dekoder był używany w Holandii, ale nie da się go zresetować w menu (nie znam pinu a 0000 nie działa). Dekoder kupiłem z myślą o mamie (starszej osobie), która używa Mediaboxa. Czy ktoś z Państwa mógłby udzielić odpowiedzi czy zacytowane wyżej rozwiązanie zadziała w przypadku w/w dekodera i wytłumaczyć laikowi krok po kroku, jak dokonać resetu do ustawień fabrycznych.

Z góry dziękuję

MrPepka - 10-08-2018, 00:50

Cytat:
Dekoder był używany w Holandii

A czy tam był kupowany? Jak tak to w Polsce jest bezużyteczny

Pawop - 10-08-2018, 09:18

Andrew150 napisał/a:
Pawop - gdybyś był chociaż trochę wymagający to nie wierzę, że zadowoliłbyś się opisem meczu np. "piłka nożna" nie wiedząc kto z kim gra. Z innymi dyscyplinami jest podobnie na Horizonie, w Mediabox-ie natomiast wszystko jest ok w tym temacie.
To tak jakby zamiast tytułu filmu napisali np. "film kryminalny", lub "komedia". Jeżeli tobie taki opis wystarcza to dziękuję bardzo.

A żeś mnie rozbawił :lol:
Ważne jest, że dekoder działał jak należy, tzn, żeby nagrywał to co się zaprogramuje, działał Raplay TV, obraz był dobry itd. U mnie to wszystko działa, więc jestem zadowolonu.
Co do EPG, to rzy meczach, rzeczywiście jest napisane "piłka nożna", ale jak się wejdzie w opis to już wiadoomo kto gra, ale powiini to poprawić. Jednak nie sprawia mi to żadnego problemu, ponieważ wiem co chce obejrzeć. Jeśli chodzi o filmy, to nigdy nie zauważyłem w EPG "film kryminalny" zamiast tytułu.

Blacha - 10-08-2018, 09:47

Darth Vader napisał/a:
Może dekoder 4K wprowadzi już nowy właściciel czyli np. T-Mobile.
I zrobi to z głową. I nie będzie z tym problemów tak jak z Horizonem.
Bo zapowiedzi w UPC już były różne i niewiele z nich wynikało. Np. Netflix zapowiadany był w 2016 roku i miał być w 2017. I oczywiście nic z tego... :)


Owszem były zapowiedzi.
Nie potrzebuje dekodera by korzystać z tego rodzaju VOD.
Orange współpracuje z Netflixem to proszę przedstaw mi realne korzyści, czy jest niższa cena, promocje dla abonentów Orange z tego tytułu?

Rozważam powrót do pomarańczowych być może w przyszłości to byłby jakiś sensowny argument. ;)

Darth Vader i ja Ciebie tez pozdrawiam :)

Tak jak napisał Pawop : sprzęt "robi" co do niego należy. Rodzina przyzwyczaiła się do Horizona i woli częściej korzystać z niego niż z modułu. Z uwagi na moją pracę rzadko oglądam coś " na żywo" (tu wybieram częściej moduł) a nagrywanie i replay są bardzo dobrym udogodnieniem.
Absolutnie nie mogę tutaj narzekać.

stivi - 10-08-2018, 12:14

Tak horizon nagrywa tylko nie daj boże cos się zmieni w programie .przesunie albo chcesz przedłużyć o godzinę bo wiadomo na żywo i dogrywka i karne. Mecze nba czasami ponad godzinę np kabarety czy inne widowiska na żywo które w epg podzielone są na części i już dekoder 21 wieku upc lezy i kwiczy ...ja też nie jestem wymagający ale żeby nie bylo podstaw po tylu latach od wprowadzenie to jest wręcz szokujące dla największego operatora...ktory pali głupa że nad czymś pracuje poprawiając jedno psuje drugie
jarul777 - 10-08-2018, 14:13

W ogóle brak nagrywania na czas, a nie EPG to jakiś smutny żart. Nie rozumiem jak można wypuścić dekoder z nagrywarką bez takiej funkcji. A co ciekawe ona była, tylko została usunięta przy tej dużej aktualizacji.
Pawop - 10-08-2018, 15:58

stivi napisał/a:
Tak horizon nagrywa tylko nie daj boże cos się zmieni w programie .przesunie albo chcesz przedłużyć o godzinę bo wiadomo na żywo i dogrywka i karne. Mecze nba czasami ponad godzinę np kabarety czy inne widowiska na żywo które w epg podzielone są na części i już dekoder 21 wieku upc lezy i kwiczy

To nie jest błąd softu, a o tym tu rozmawiamy, tylko brak zaimplementowanej funkcji. Jak wiem, że coś się może przedłużyć, to programuje kolejną audycje.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group