Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - [Mini poradnik] Jak otrzymać lepsze warunki...

Rafal - 23-11-2017, 19:40

https://www.upc.pl/pomoc/...ja-z-uslug-upc/
lizack - 16-02-2020, 21:58
Temat postu: Re: [Mini poradnik] Jak otrzymać lepsze warunki...
siwyyy77 napisał/a:

Coś dla nowych abonentów;
Zamierzasz być nowym abonentem, ale chciałbyś od razu lepsze warunki... ?
Zamów sobie jedną usługę na czas nieokreślony, po kilku, kilkunastu dniach napisz wypowiedzenie, i droga do negocjacji otwarta...

Mam pare pytan odnosnie cytowanego fragmentu:
1. Rozumiem ze jak jestem nowym abonentem i zawre umowe z upc np na internet to nie ma znaczenia w jaki sposob? Internet czy stacjonarnie w salonie lub przez przedstawiciela? Po prostu to ze jest ona na czas nieokresliny daje mi prawo do jej zerwania w kazdym momencie?

2. Moze lepiej chcac uniknac oplaty aktywacyjnej bedzie zlozenie zamowienia na czas okreslony 24msc (wtedy jest oplata instalacyjna 1 zl) ale przez Internet. Zawsze jest 14 dni na odstapienie od umowy ??? Tylko nie wiem czy wtedy Dzial Utrzymania oferuje tak samo lepsze umowy przedluzeniowe, ktos moze to przerabial ?

Pozdrawiam

tellet - 02-07-2020, 19:08

Ostatnio albo trafiam na beton, albo dział promocji sobie kpi - Skończyło się zobowiązanie, płacę jakieś 170 złotych za 500Mb\s+Horizon Max z nagrywarką i minuty do wszystkich, gdzie nowi mają to samo za 99, no zakładając jeszcze ten telefon, to 110 złotych.

Każdy konsultant proponuje mi najmniej jakieś 155-160 złotych, a dziś gość przeszedł sam siebie, bo powiedział, że w sumie to nie warto czekać, bo i tak nic lepszego/tańszego się nie pojawi.

Czyli mówicie, że wystarczy złożyć wypowiedzenie i magicznie konsultant zmieni zdanie?

ogromny - 02-07-2020, 19:34

tellet, masz to jak byk napisane, albo wypowiedzenie albo prubuj do skutku może się jakiś życzliwy trafi w co wątpię
rgr - 04-08-2020, 12:49

tellet napisał/a:
Ostatnio albo trafiam na beton, albo dział promocji sobie kpi - Skończyło się zobowiązanie, płacę jakieś 170 złotych za 500Mb\s+Horizon Max z nagrywarką i minuty do wszystkich, gdzie nowi mają to samo za 99, no zakładając jeszcze ten telefon, to 110 złotych.

Każdy konsultant proponuje mi najmniej jakieś 155-160 złotych, a dziś gość przeszedł sam siebie, bo powiedział, że w sumie to nie warto czekać, bo i tak nic lepszego/tańszego się nie pojawi.

Czyli mówicie, że wystarczy złożyć wypowiedzenie i magicznie konsultant zmieni zdanie?

Ostatnio sztywni są okrutnie. Mam 300Mbps+TV (chyba max)+nielimitowany stacjonarny za 145zł.
Następnym razem postraszę światełkiem od Orange :)

Ma - 16-09-2020, 08:29

Czy funkcjonuje jeszcze udostępnianie formularza na ebok przez konsultanta w celu złożenia wypowiedzenia?
zylx - 16-09-2020, 12:56

Ma, Tak
adamzas1972 - 22-09-2020, 14:50

Ma napisał/a:
Czy funkcjonuje jeszcze udostępnianie formularza na ebok przez konsultanta w celu złożenia wypowiedzenia?

Tak. Dziś skorzystałem z tej funkcji.

tom4sz - 06-10-2020, 10:48

Witam , umowę mam do 10.10.2020 złożyłem rezygnację we wrześniu .
Dostałem potwierdzenie na e-mail o rezygnacji.
Do tej pory nikt nie dzwoni z ofertą . ☹️
To normalne ?

misiek122 - 06-10-2020, 10:59

Przyszykuj się odpowiednio i sam dzwoń.
Zawsze tak robię i jeszcze nigdy nie zdarzyło się żebym nie dostał tego czego chcę.
Oczywiście czasem trzeba dzwonić kilkukrotnie, aż trafi się odpowiedni konsultant

Camillo - 20-10-2020, 09:22

Oferta dla nowych klientów jest lepsza, a pewnie na Black Friday będzie jeszcze lepsza, akurat w grudniu będę kończyć obecną umowę.

Czy jeśli nic nie ugram na utrzymaniu, to potem mogę wziąć jako "nowy" klient to co oferują na stronie?

brtk - 20-10-2020, 10:07

Możesz, ale musisz wypowiedzieć umowę najpierw, bo w grudniu pewnie kończy Ci się okres promocyjnego zobowiązania, a umowa przechodzi na czas nieokreślony. Po odłączeniu usług, musisz okres karencji przesiedzieć bez usług (miesiąc czy 3 miesiąca, nie pamiętam już dokładnie), bo nie możesz od razu wziąć usługi jako nowy klient.
Wtedy po tym okresie możesz zamówić usługi jako nowy klient.

-Zuzia - 17-12-2020, 20:35

Ma napisał/a:
Czy funkcjonuje jeszcze udostępnianie formularza na ebok przez konsultanta w celu złożenia wypowiedzenia?
Funkcjonuje, zamieszczam zrzut dla mniej zorientowanych, gdzie potem tego szukać.

tom4sz napisał/a:
Dostałem potwierdzenie na e-mail o rezygnacji.
Do tej pory nikt nie dzwoni z ofertą . ☹️
To normalne ?
Normalne, ale jeśli wygenerujesz kod do zwrotu sprzętu możesz jeszcze tego samego dnia dostać ofertę telefonicznie albo maila z DUK:
Cytat:
Szanowny Kliencie,
Otrzymaliśmy Twoją rezygnację z usług UPC. Przyjęliśmy ją do realizacji.
Zanim się jednak pożegnamy, chcielibyśmy zająć Ci chwilę,
bo przygotowaliśmy dla Ciebie bardzo korzystną propozycję.
(...) czekamy na Ciebie pod numerem 813 813 813.
Porozmawiaj z nami i przekonaj się, dlaczego warto z nami zostać.
Pozdrawiamy
Dział Utrzymania Klienta UPC

ogromny - 07-12-2021, 18:04

Mam takie pytanie jak to wygląda przy wycofaniu rezygnacji? Dostaje się jakieś potwierdzenie?
szunaj - 07-12-2021, 18:14

Dzwoniłem 3.12.21 z wycofaniem i dostałem informację że rozmowa jest nagrywana. Dla własnego spokoju zapisałem sobie godzinę oraz z kim rozmawiałem. A dziś dostałem ankietę do tej rozmowy więc też mam coś tam na emailu.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group