Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - [Mini poradnik] Jak otrzymać lepsze warunki...

kalach - 30-04-2015, 14:48

Czas na jubileuszowy setny post!
Aby wniósł cokolwiek ciekawego postanowiłem opisać najnowszą zabawę z UPC ;)

Jak wcześniej można zauważyć, jako nowy klient na jednym z mieszkań udało mi się otrzymać Rewie z Internetem VI.

Trzy miesiące minęły z rabatem 50% teraz cena utrzymuje się na poziomie 46zł (usługę mam od 5-mcy)

Wpadłem na pomysł (pod naciskiem mojej połówki), że fajnie by było może jednak mieć usługę TV w cenie jaką mi proponowali te 5mcy temu za 55zł. (teraz przecież wychodzi już tylko +9zł do rachunku i mam Select-a;) )

Hmmm...wchodzę na "Ofertę dla Ciebie" w moje UPC- cena 100zł +40zł instalacja za select+30mb.

Chwila kombinacji i klikam dalej,dalej..,wybieram termin instalacji i podczas podsumowania czyli ostatni krok, robię STOP -ja już wiem co się dalej stanie..

Następnego dnia telefon.. :twisted:
-Wypełniał Pan wniosek i nie dokończył co się stało..
Liczę na to że Pani cenę już nieco lepszą zaproponuje, ale niestety nic z tego. Kolejnym moim pomysłem jest zgodzenie się na ofertę pod warunkiem, że opłata instalacyjna zostanie zdjęta.
Po godzinie następny telefon opłaty instalacyjnej już nie ma, więc godzę się na to 100zł..

Instalacja dobiegła końca, po dwóch dniach złożyłem wniosek z odstąpieniem do którego mam prawo.
Dzwonię do DUK czy jest wszystko poprawnie złożone, tam Pan potwierdza że jest ok...następuje cisza...ja czuję że to koniec rozmowy,więc zapytuje aby przedłużyć chwilę i dać konsultantowi czas na zadanie pytania z inną ofertą o sposób oddania sprzętu.
Konsultant odpowiada krótko i milknie, słyszę że nie robi tego specjalnie tylko ewidentnie nie wie co ma zrobić podczas nie standardowej rezygnacji..
Dlatego ja zapytuje wprost czy może mają coś ciekawszego i opowiadam, że jak mam telefon w Plusie to cyfrowy polsat itd. mówiąc krótko konkurencja.
Wtedy Pan mi proponuje opcję za 70zł...
Postanowiłem go naprowadzić więc mówię o skromnej opłacie u konkurencji co łącznie wychodzi ok 55zł!
Pobiegł do kiero i wraca z ofertą 55zł na 36mcy..
Po krótkiej rozmowie i nastawienia konsultanta że może odnieść sukces ;) powiedziałem że na 24mce bym się MOŻE zdecydował..
Pobiegł do kiero,wraca i informuje mnie, że jeżeli decyzja jeszcze dziś zapadnie to będzie to oferta na 24mce.

Minęła sekunda i już jestem zdecydowany;)

colin23 - 16-09-2016, 11:30

Myślę że dobrze jakby podać w tym wątku aktualne numery do DUK. Można w przyszłości edytować te numery tutaj, gdyż wątek o ofercie jest strasznie dynamiczny.

Na dzień dzisiejszy dodzwoniłem się na numer: 32 494 99 33

Radeckiii - 19-09-2016, 18:20

32 494 99 38
rataj - 29-09-2016, 09:29

Wypowiedzenie kończącej się umowy w sytuacji, gdy w budynku jest już dostępny FTTH 600 Mb/s od Orange powoduje, że UPC wyciąga dodatkowe asy z rękawa tudzież tzw. ofertę spod lady, niedostępną wcześniej dla nikogo. Można wynegocjować to co się miało nawet do 25% taniej względem dotychczasowej umowy. Żadna Vectra, Multimedia czy inni operatorzy nie działają tak mobilizująco na UPC jak Orange ze swoim światłowodem.
GDA - 29-09-2016, 10:51

rataj napisał/a:
Można wynegocjować to co się miało nawet do 25% taniej względem dotychczasowej umowy.


będąc w zasięgu światełka z Orange otrzymuje się natychmiast WRU XX - koniec kropka

ja zszedłem z abonamentu o ponad 30% do tego zwiększając 2 krotnie prędkość internetu i dobierając MR gdyby nie to mój abonament byłby obniżony o 50% !

także słabo sie postarałeś

rataj - 29-09-2016, 11:03

GDA napisał/a:
rataj napisał/a:
Można wynegocjować to co się miało nawet do 25% taniej względem dotychczasowej umowy.


będąc w zasięgu światełka z Orange otrzymuje się natychmiast WRU XX - koniec kropka

ja zszedłem z abonamentu o ponad 30% do tego zwiększając 2 krotnie prędkość internetu i dobierając MR gdyby nie to mój abonament byłby obniżony o 50% !

także słabo sie postarałeś


WRU XX proponowano mi po pierwszym kontakcie, odmówiłem i podtrzymałem decyzję o rezygnacji. Kontaktów potem było jeszcze trzy... OK, nie było tematu.

Tygrysek - 04-10-2016, 18:19

GDA napisał/a:
rataj napisał/a:
Można wynegocjować to co się miało nawet do 25% taniej względem dotychczasowej umowy.


będąc w zasięgu światełka z Orange otrzymuje się natychmiast WRU XX - koniec kropka

ja zszedłem z abonamentu o ponad 30% do tego zwiększając 2 krotnie prędkość internetu i dobierając MR gdyby nie to mój abonament byłby obniżony o 50% !

także słabo sie postarałeś


Ciekawe bo w u mnie od tygodnia jest światłowod dostępny ,a w upc ofert jak nie było tak i nie ma

piowor - 04-10-2016, 18:41

Troszkę cierpliwości trzeba...
GDA - 04-10-2016, 18:45

juz ci odpowiadalem

do końca zobowiazania masz blisko 2 m-c dlatego czekaj cierpliwie

ja miałem 9 miesięcy ale złożyłem wypowiedzenie ze zgoda na zapłatę kary umownej za zerwanie umowy - na takie wypowiedzenie UPC zareagowało natychmiast z wiadomego względu - jeżeli ktoś chce zapłacić blisko 500 zł kary to chce naprawdę odejść

Karol - 05-10-2016, 13:38

GDA napisał/a:
ja miałem 9 miesięcy ale złożyłem wypowiedzenie ze zgoda na zapłatę kary umownej za zerwanie umowy - na takie wypowiedzenie UPC zareagowało natychmiast z wiadomego względu - jeżeli ktoś chce zapłacić blisko 500 zł kary to chce naprawdę odejść

Ale napisz jeszcze co zyskałeś.

GDA - 05-10-2016, 13:56

WRU XX wcześniej nie dostępną dla mnie
docent - 05-10-2016, 14:32

GDA napisał/a:
do końca zobowiazania masz blisko 2 m-c dlatego czekaj cierpliwie


Łatwo powiedzieć :)
Ja w Cyfrowym Polsacie przyzwyczaiłem się, że nową umowę negocjuję pięć miesięcy przed końcem aktualnej i podpisanie nowej skraca tę trwającą.
Dlatego cieszę się, że tym razem udało mi się też UPC skrócić ten czas o ponad dwa miesiące.

Evald - 09-11-2017, 18:10

Jesli umowa konczy mi sie 19 stycznia 2018 to kiedy powinienem zlozyc rezygnacje i czy jest np. miesieczny okres wypowiedzenia. Np. czy powinienem zlozyc do konca listopada, zeby grudzien byl miesiacem wypowiedzenia czy tez w grudniu? A moze do 19 grudnia :) ? Bo nie jest to dla mnie jasne, a wyjasnienie na stronie UPC jest dosc niejednoznaczne:
"
Okres wypowiedzenia

Jeżeli okres rozliczeniowy przypisany do konta abonenckiego trwa od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca, a rezygnację otrzymaliśmy np. 20 lipca, miesięczny okres wypowiedzenia trwać będzie od 1 do 31 sierpnia. Wypowiedzenie Umowy Abonenckiej zostanie w takim przypadku przyjęte ze skutkiem na 31 sierpnia."

GDA - 09-11-2017, 18:26

Umowa ci się nie kończy ona jest BEZTERMINOWA
Kończy ci się tego dnia jedynie zobowiazanie promocyjne podczas którego za rozwiązanie umowy zapłacisz karę umowna

Jeżeli chcesz zakończyć umowę w styczniu to do końca grudnia składasz wypowiedzenie - wówczas umowa zakończy się 31.01

krzychowawa - 23-11-2017, 18:50

witam mam takie pytanko czy nadal można przez stronę UPC wysłać wypowiedzenie czy trzeba iść do salonu?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group