Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6

Simon83 - 21-02-2019, 21:33

Hej,
Rezygnację złożyłem ok 20 stycznia, odłączenie usług przypada na 01.03 i nadal nie dzwonili z utrzymaniówką, myślicie że to normalne ?

GDA - 21-02-2019, 21:40

widac uznali ze chcesz naprawdę zrezygnowac a nie tylko szukasz fortelu aby dostac lepsza cene
Ludek - 21-02-2019, 21:52

zylx napisał/a:
Ludek, to zdobądź jeszcze regulamin do Pakiet Canal+ i Polsat Sport Premium II (2018-1) skoro tak dobrze Ci idzie.


He,he tamten to był link z arkusza Morthena

ralf - 21-02-2019, 23:50

GDA napisał/a:
widac uznali ze chcesz naprawdę zrezygnowac a nie tylko szukasz fortelu aby dostac lepsza cene


Naprawdę wierzysz w to co piszesz??....

KOCUREK1970 - 21-02-2019, 23:52

ralf napisał/a:
Naprawdę wierzysz w to co piszesz??....

A co masz zaznaczone w zgodach na kontakt w Moje UPC?

Simon83 - 22-02-2019, 08:13

KOCUREK1970 napisał/a:
ralf napisał/a:
Naprawdę wierzysz w to co piszesz??....

A co masz zaznaczone w zgodach na kontakt w Moje UPC?


3 pierwsze na TAK, 3 następne na NIE.

zylx - 22-02-2019, 08:44

Simon83, Zadzwoń sam pod pretekstem czy doszło wypowiedzenie, kiedy odłączą sygnał etc. Przełączą Cię do DUK.
GDA - 22-02-2019, 10:17

ralf napisał/a:
GDA napisał/a:
widac uznali ze chcesz naprawdę zrezygnowac a nie tylko szukasz fortelu aby dostac lepsza cene


Naprawdę wierzysz w to co piszesz??....

a masz lepsze wytłumaczenie? slucham

mmatuszewski12 - 22-02-2019, 21:11

Czy jeśli wyślę teraz odstąpienie od umowy - było to przedłużenie usług, nowa promocja (14 dniowy okres), to czy będę musiał zwrócić sprzęt w ciągu 14 dni czy może wrócę do poprzedniej umowy i dopiero wypowiedzenie odłączenia usług da mi 30 dni na zwrócenie sprzętu? Bo nie wiem co teraz zrobić żeby otrzymać lepszą ofertę... czy zadzwonią w ciągu kilku dni od wypowiedzenia tej promocji czy dopiero jak odłączę całkowicie usługi.
zboro - 22-02-2019, 22:49

HI!
kiedyś byłem klientem UPC, miałem pół roku przerwy (przeprowadzka i oferta od lokalnego dostawcy JMDI) i teraz wracam do UPC jako nowy klient.

Prośba o opinie czy można jeszcze coś ugrać niż to co teraz UPC mi proponuje, a mianowicie:
- internet 500 mb/s - router connect box
- telewizja 116 kanałów + nagrywarka
- HBO oraz Canal+ (prestige) na 14 dni za darmo na próbę (po 13 dniach zapewne wypowiem te usługi)
w cenie 99 zł (instalacja 1 zł jednorazowo)

ralf - 22-02-2019, 23:36

GDA napisał/a:
ralf napisał/a:
GDA napisał/a:
widac uznali ze chcesz naprawdę zrezygnowac a nie tylko szukasz fortelu aby dostac lepsza cene


Naprawdę wierzysz w to co piszesz??....

a masz lepsze wytłumaczenie? slucham


Simon83 napisał/a:
Hej,
Rezygnację złożyłem ok 20 stycznia, odłączenie usług przypada na 01.03 i nadal nie dzwonili z utrzymaniówką, myślicie że to normalne ?


Jeszcze mają czas zadzwonić??.

Azar - 23-02-2019, 07:17

Zadzwonią dzień przed końcem :-D
zylx - 23-02-2019, 09:09

A po co czekać aż oni to zrobia?
Simon83 - 23-02-2019, 15:16

zylx napisał/a:
A po co czekać aż oni to zrobia?

Chyba po to mają ten dział aby utrzymać klienta.
Brak kontaktu z klientem który złożył wypowiedzenie raczej nie jest ich standardem...

zylx - 23-02-2019, 16:43

Simon83, Ja tam wolę sobie sam przypilnować, niż liczyć, że jakiś korpoludek będzie pamiętał by do mnie zadzwonić.
To działa niestety tak, że Ci pracownicy są na prowizji. Jak popatrzą w systemie i ocenią, że bardziej opłaca im się zadzwonić gdzie indziej, to na telefon się nie doczekasz.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group