|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Telewizja UPC - Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Simon83 - 21-02-2019, 21:33
Hej,
Rezygnację złożyłem ok 20 stycznia, odłączenie usług przypada na 01.03 i nadal nie dzwonili z utrzymaniówką, myślicie że to normalne ?
GDA - 21-02-2019, 21:40
widac uznali ze chcesz naprawdę zrezygnowac a nie tylko szukasz fortelu aby dostac lepsza cene
Ludek - 21-02-2019, 21:52
zylx napisał/a: | Ludek, to zdobądź jeszcze regulamin do Pakiet Canal+ i Polsat Sport Premium II (2018-1) skoro tak dobrze Ci idzie. |
He,he tamten to był link z arkusza Morthena
ralf - 21-02-2019, 23:50
GDA napisał/a: | widac uznali ze chcesz naprawdę zrezygnowac a nie tylko szukasz fortelu aby dostac lepsza cene |
Naprawdę wierzysz w to co piszesz??....
KOCUREK1970 - 21-02-2019, 23:52
ralf napisał/a: | Naprawdę wierzysz w to co piszesz??.... |
A co masz zaznaczone w zgodach na kontakt w Moje UPC?
Simon83 - 22-02-2019, 08:13
KOCUREK1970 napisał/a: | ralf napisał/a: | Naprawdę wierzysz w to co piszesz??.... |
A co masz zaznaczone w zgodach na kontakt w Moje UPC? |
3 pierwsze na TAK, 3 następne na NIE.
zylx - 22-02-2019, 08:44
Simon83, Zadzwoń sam pod pretekstem czy doszło wypowiedzenie, kiedy odłączą sygnał etc. Przełączą Cię do DUK.
GDA - 22-02-2019, 10:17
ralf napisał/a: | GDA napisał/a: | widac uznali ze chcesz naprawdę zrezygnowac a nie tylko szukasz fortelu aby dostac lepsza cene |
Naprawdę wierzysz w to co piszesz??.... |
a masz lepsze wytłumaczenie? slucham
mmatuszewski12 - 22-02-2019, 21:11
Czy jeśli wyślę teraz odstąpienie od umowy - było to przedłużenie usług, nowa promocja (14 dniowy okres), to czy będę musiał zwrócić sprzęt w ciągu 14 dni czy może wrócę do poprzedniej umowy i dopiero wypowiedzenie odłączenia usług da mi 30 dni na zwrócenie sprzętu? Bo nie wiem co teraz zrobić żeby otrzymać lepszą ofertę... czy zadzwonią w ciągu kilku dni od wypowiedzenia tej promocji czy dopiero jak odłączę całkowicie usługi.
zboro - 22-02-2019, 22:49
HI!
kiedyś byłem klientem UPC, miałem pół roku przerwy (przeprowadzka i oferta od lokalnego dostawcy JMDI) i teraz wracam do UPC jako nowy klient.
Prośba o opinie czy można jeszcze coś ugrać niż to co teraz UPC mi proponuje, a mianowicie:
- internet 500 mb/s - router connect box
- telewizja 116 kanałów + nagrywarka
- HBO oraz Canal+ (prestige) na 14 dni za darmo na próbę (po 13 dniach zapewne wypowiem te usługi)
w cenie 99 zł (instalacja 1 zł jednorazowo)
ralf - 22-02-2019, 23:36
GDA napisał/a: | ralf napisał/a: | GDA napisał/a: | widac uznali ze chcesz naprawdę zrezygnowac a nie tylko szukasz fortelu aby dostac lepsza cene |
Naprawdę wierzysz w to co piszesz??.... |
a masz lepsze wytłumaczenie? slucham |
Simon83 napisał/a: | Hej,
Rezygnację złożyłem ok 20 stycznia, odłączenie usług przypada na 01.03 i nadal nie dzwonili z utrzymaniówką, myślicie że to normalne ? |
Jeszcze mają czas zadzwonić??.
Azar - 23-02-2019, 07:17
Zadzwonią dzień przed końcem
zylx - 23-02-2019, 09:09
A po co czekać aż oni to zrobia?
Simon83 - 23-02-2019, 15:16
zylx napisał/a: | A po co czekać aż oni to zrobia? |
Chyba po to mają ten dział aby utrzymać klienta.
Brak kontaktu z klientem który złożył wypowiedzenie raczej nie jest ich standardem...
zylx - 23-02-2019, 16:43
Simon83, Ja tam wolę sobie sam przypilnować, niż liczyć, że jakiś korpoludek będzie pamiętał by do mnie zadzwonić.
To działa niestety tak, że Ci pracownicy są na prowizji. Jak popatrzą w systemie i ocenią, że bardziej opłaca im się zadzwonić gdzie indziej, to na telefon się nie doczekasz.
|
|