Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6

MrPepka - 12-01-2019, 13:47

zylx napisał/a:
Chodziło mi o proporcje, nie o pojedyncze przypadki myślałem że zrozumiesz

Ależ zrozumiałem Ciebie i to bardzo dobrze. Za to Ty mnie nie bo mi chodziło o to, że wielu klientów nie odejdzie, a milionowa baza abonentów zostanie utrzymana

pawcyk - 12-01-2019, 14:46

Cześć,
Czy dla nowego abonenta jest się w stanie ugrać coś taniej (TV 116 kanałów + internet 150 Mb) niż oferta na stronie za 69,99 zł?

GDA - 12-01-2019, 14:49

aktualni abonenci zabijają sie o oferte dla nowych ze względu na jej atrakcyjną cene
a ty pytasz czy jest cos taniej?

pawcyk - 12-01-2019, 14:54

To ja chyba czegoś nie rozumiem :P
Widziałem w poprzednich postach promocje typu THH XII za 59,99 ale konsultant mi powiedział, że to tylko dla obecnych klientów i to co może mi zaproponować najtaniej to pakiet za 69,99 - stąd mój poprzedni post...

Cyrkiel - 12-01-2019, 15:47

Cześć wszystkim :)
Posiadam w tej chwili: pakiet max hd, internet 150, canal+, multiroom i płacę 135 zł.
Jestem w tej chwili na wypowiedzeniu... próbuję i kombinuję i nic poza tym co mam tylko za 125 zł nie mogę ugrać... :( czy to jest max który mogę wywalczyć? Chciałbym wywalczyć ofertę dla nowych ale tutaj jakbym zderzył się z murem i to grubym(że niby nie ma szans na to)- czy to prawda?

KOCUREK1970 - 12-01-2019, 16:49

ogromny napisał/a:
Ale na chwilę obecną sprzętowo leżą compal, horizon to miałem i dziękuję bardzo. Na chwilę obecną praktycznie tylko to jest dostępne i zarazem porzucone.

To decyzja biznesowa - rzucili zapewne całe siły i środki na nowy dekoder i nowy modem.
Nie można też wykluczyć, że jednak jakieś prace w materii CB i HZN jednak trwają.
Pamiętaj też, że większość problemów abonentów UPC nie jest spowodowane winą samego UPC.
zylx napisał/a:
Bardzo lubisz dostosowywać argumenty do tezy. Kiedy piszę o polepszeniu jakości, lepszym sprzęcie, wyższym uploadzie to piszesz, ze tak się nie stanie bo nie ma zapotrzebowania, gdyż przeciętny klient internetu potrzebuje do fejsbuczka i klikania na stronkach, a tych bardziej wymagających jest może 1%.

Nie dostosowuję żadnej tezy, tylko twardo stąpam po ziemi bo wiem jak to funkcjonuje - zrozum to raz na zawsze, nikt tym 1% nie jest zainteresowany. A jeśli coś się dla tego 1% wydarzy, to tylko wtedy kiedy firma poczuje z tego kasę - end off story.
Ale proszę sobie poszukać moje wcześniejsze posty kiedy Ciebie jeszcze na forum UPC nie było - a znajdziesz tam wiele moich krytycznych uwag pod adresem UPC.
zylx napisał/a:
Naprawdę uważasz, ze ktoś kto szuka oferty za 30-50zł będzie zainteresowany 1gbs czy 4k?

A Ty nadal myślisz, że UPC będzie się rozdrabniać kiedy przed nimi takie wyzwania techniczne i technologiczne?
zylx napisał/a:
Albo, ze takie osoby odczuja różnicę jakości pomiędzy UPC a innym operatorem?

Zmieniając operatora z powrotem na wcześniejszego.
zylx napisał/a:
Nowe regulacje maja zastosowanie głównie do starszych mieszkań, np w Wielkiej Płycie, gdzie faktycznie może być instalacja należąca do operatora. Wydaje mi się, że dokładnie tam mieszka target ofert za 30-50zł. I tutaj, albo UPC przygotuje nowe oferty by walczyć w tym segmencie, albo skalkuluje, ze im się to nie opłaca i odda go konkurencji. Z punktu widzenia konsumenta win-win scenario.

Nie, tu nigdzie konsument nie wygrał i nigdy na czymś takim konsument nie wygra - dostał gorszą ofertę, być może za większe pieniądze u gorszego opa.
W każdej sytuacji kiedy walczą o klienta firmy, ten zawsze traci - zawsze (wycina jeden op drugiego a potem i tak przykręca śrubę w postaci podwyżki).
Twój podstawowy błąd jest taki, że Ty zawsze myślisz jako/jak klient i dlatego zawsze jesteś rozczarowany - zacznij myśleć jak firma a rozczarowań będzie znacznie mniej.
Powtarzam mam nadzieję ostatni raz - kiedy się firmie coś opłaci to będzie, to zrobi to zadziała.
W innym wypadku ten 1% krzyczących i to jeszcze tylko na forum (bo zapytaj się tych gardłowców kto z nich złożył na to reklamacje a w razie jej odmowy uznania ciągnął temat dalej) nie ma dla firmy wybacz moją szczerość żadnego, ale to żadnego znaczenia.
Gardłuje się może 1% a reklamację na to złożyło ilu - 0,1%?

hsurim - 12-01-2019, 17:12

Nie wiem dlaczego tak się zawzięli na zakoszenie mi mojego Cisco3925 a w zamian oferują mi Hitrona, albo Compala - wszystko do prędkości 200 (??)
Czy może ktoś ma jakieś info, czy można się spodziewać w UPC innego sprzętu od tych wymienionych powyżej ?

MrPepka - 12-01-2019, 17:13

hsurim napisał/a:
Czy może ktoś ma jakieś info, czy można się spodziewać w UPC innego sprzętu ?

https://forum.upc.eu/t5/connectbox/ograniczenia-w-connectbox-ie/m-p/18503/highlight/true#M2218 (ostatni post)

zylx - 12-01-2019, 18:16

Robin napisał/a:
Ponadto co gorsze, UPC niestety nie stosuje najlepszej jakości koderów, w konsekwencji czego na kanałach HD pojawiają się różnego rodzaju "kwiatki" (chwilowo rozmazany obraz, chwilowe szarpnięcia, itp.).

Też poproszę, chętnie zobaczę. Jest dużo prawdy w tym co mówisz. Np kanały PSP wyglądają dużo gorzej niż na satelicie, chociaż bitrate mają stosunkowo dobry. Tak jakby gdzieś złe parametry kompresji zostały dobrane.
pawcyk napisał/a:
ześć,
Czy dla nowego abonenta jest się w stanie ugrać coś taniej (TV 116 kanałów + internet 150 Mb) niż oferta na stronie za 69,99 zł?

Zawsze możesz stać się obecnym abonentem i wtedy możdsz dostać select + 150mbs za 54,99 z mediaboxem/CI+ lub za 59,99zł z Horizonem. Po prostu bierzesz usługę na czas nieokreślony, np Internet, składasz odstąpienie w ciągu 14 dni i negocjujesz z DUK jako obecny abonent :)

GDA napisał/a:
aktualni abonenci zabijają sie o oferte dla nowych ze względu na jej atrakcyjną cene
a ty pytasz czy jest cos taniej?

Pomyliłeś ofertę, to o czym pisze pawcyk, to oferta standardowa:



Cyrkiel napisał/a:
Cześć wszystkim
Posiadam w tej chwili: pakiet max hd, internet 150, canal+, multiroom i płacę 135 zł.
Jestem w tej chwili na wypowiedzeniu... próbuję i kombinuję i nic poza tym co mam tylko za 125 zł nie mogę ugrać... czy to jest max który mogę wywalczyć? Chciałbym wywalczyć ofertę dla nowych ale tutaj jakbym zderzył się z murem i to grubym(że niby nie ma szans na to)- czy to prawda?

Odpowiadając na twoje pytanie, przeczytaj kilka stron wstecz, a znajdziesz wiele przypadków gdy obecni abonenci dostali ofertę dla nowych. A co do 125zł, mi wychodzi, że nawet z ofert utrzymaniowych da się taniej. Jaki masz dekoder i ile obecnie płacisz za multiroom?

hsurim napisał/a:
Nie wiem dlaczego tak się zawzięli na zakoszenie mi mojego Cisco3925 a w zamian oferują mi Hitrona, albo Compala - wszystko do prędkości 200 (??)


Jak sie uprzesz, to możesz zostać z Cisco co gorąco polecam. Nic innego nowego nie dostaniesz.

KOCUREK1970 napisał/a:
Nie, tu nigdzie konsument nie wygrał i nigdy na czymś takim konsument nie wygra - dostał gorszą ofertę, być może za większe pieniądze u gorszego opa.
W każdej sytuacji kiedy walczą o klienta firmy, ten zawsze traci - zawsze (wycina jeden op drugiego a potem i tak przykręca śrubę w postaci podwyżki).

Że co? Konkurencja jest zawsze lepsza dla konsumenta od monopolu, a ogarnięty konsument tylko na takiej sytuacji zyskuje. Dam ci prosty przykład z życia, kupuję obecnie wózek dziecięcy. W sklepie "a" dostałem na niego rabat, ale podjechałem jeszcze zapytać o cenę w sklepie "b" gdzie usłyszałem, ze przebiją każdą cenę sklepu "a". I tak się już drugi dzień przebijają, a ja na tym zaoszczędziłem ponad 1k zł. Podpisując umowę, zamrażamy sobie cenę na okres zobowiązania, a jak jeden op przylepi podwyżkę po okresie, to zawsze można uciec do innego.
KOCUREK1970 napisał/a:
Twój podstawowy błąd jest taki, że Ty zawsze myślisz jako/jak klient i dlatego zawsze jesteś rozczarowany - zacznij myśleć jak firma a rozczarowań będzie znacznie mniej.

Oczywiście, ze myślę jak konsument, w końcu wszystko oceniam z punktu widzenia konsumenta. To, ze nawet jestem w stanie sobie wyobrazić punkt widzenia firmy nigdy nie wpłynie na decyzje konsumenckie, które podejmuję. I kto Ci powiedział, że jestem czymś rozczarowany? Ja jestem zadowolonym konsumentem, nawet bardzo. Myślisz, ze poświęcał bym tyle czasu by pomagać tutaj ludziom, gdybym UPC nie lubił, albo uważał, ze nie warto podpisać z nimi umowy? To nie znaczy, że chodzę w różowych okularach, uważam że wszystko jest idealne i nie ma nic do poprawy.

majki84 napisał/a:
Teraz to się zastanawiam czy na szybko nie puścić wypowiedzenia, bo mi się umowa kończy 17go lutego, a tu wszyscy sugerują podwyżki. Poza tym nazwa " wyprzedaż happy home" sugeruje coś takiego, co po wyprzedaży będzie droższe.

Za horizon max pvr+250Mbps + cinemax premium +my prime+ horizon go płacę 100 zł. Na bezterminówce będzie 3 zł drożej.

Z drugiej strony na tej wyprzedaży sam net + tv (41+74)=115 zł - zgody 10 zł = 105 zł. Praktycznie ta sama cena tylko, że net skoczy do 500 Mbps. Plusem są tanie pakiety dodatkowe, których nie potrzebuję (ewentualnie 11 sports pod Kubicę). Może warto się wstrzymać i zobaczyć co nowego w lutym będzie (nie sądzę żeby od razu coś w styczniu dali po skończonej wyprzedaży)?

Nie wiem jak Ty policzyłeś te ceny. Oferta na stronie "dla nowych" to 89zł za Horizon Max HD, 300mbs, HBO/PSP z MS. PVR + 10zł

Z ofert utrzymaniowych Horizon Select PVR + upgrade Max, + 300mbs to 92,99zł.

Ile płacisz obecnie za Cinemax? MyPrime chcesz przedłużyć?

Cyrkiel - 12-01-2019, 18:36

Zylx mam mediabox.

TELEWIZJA
PAKIET MULTIROOM HD - ABONAMENT
10,00 zł
PAKIET MAX EXTRA HD - ABONAMENT
60,00 zł
Pakiet Premium CANAL+ SELECT
49,00 zł
INTERNET
FIBER POWER 150 Mb/s - ABONAMENT
14,99 zł

Kurczę walczę wszystkimi sposobami o ofertę dla nowych i cały czas stoją okoniem... że niby styczniowej promocji nie mogą dawać na przedłużenie- grudniową mogli...

KOCUREK1970 - 12-01-2019, 18:42

zylx napisał/a:
Oczywiście, ze myślę jak konsument, w końcu wszystko oceniam z punktu widzenia konsumenta.

Zatem dalsza dyskusja z Tobą nie ma najmniejszego sensu.
Ale jeszcze odpowiem:
zylx napisał/a:
Że co? Konkurencja jest zawsze lepsza dla konsumenta od monopolu, a ogarnięty konsument tylko na takiej sytuacji zyskuje. Dam ci prosty przykład

Pod warunkiem, że konkurencja jest, nie została wycięta przez inny podmiot a klient ma wybór.
Zatem jest wiele uwarunkowań, wiele spraw to warunkujące - Ty zawsze uogólniasz.

zylx - 12-01-2019, 18:47

Cyrkiel, Z ofert utrzymaniowych wychodzi mi, że najtaniej będzie 117,98zł za cały pakiet:
THH XI Mediabox Select + 150mbs 54,99zł
Upgrade max 13zł,
C+ Select 39,90zł

Multiroom możesz zostawić za 10zł tak jak masz, obecnie kosztuje 14,99zł.

Co do umowy dla nowych, to skoro na partyline stoją okoniem, to możesz masz możliwość zrobić numer z cesją w salonie?

kokos - 12-01-2019, 18:48

Witam
Obecna oferta pakiet max hd, horizon bez pvr, bez multiroomu, modem compal net 120 mb/s, pakiet cinema = 73 zl

Zadzwoniła Pani z duk i zaproponowała to samo, ale za 79 zł z netem 150 mbs/s.

Mam mały problem z wifi, generalnie wifi działa na telefonach jest ok tzn 120 mb/s ale mam problem z konsola PS4 w ktorej mam transfer mam poziomie 15 / 25 mb, po kablu jest normalnie około 100 mb. Za to innym mieszkaniu jest horizon i tam jak zaloguje sie do sieci 5 GHz to konsola wyciaga po 60 / 80 mb, konsola ta sama.
Było zgłoszone w UPC to Pan stwierdził zdalnie ze jest słaby sygnał na wyjściu i umowil wizyte technika. Przyszedł technik wymienil modem compal i w sumie tyle. Po wymianie nic sie nie poprawiło. Konsola i modem sa w odległości od siebie 1 metr.
Jeszcze tylko musze sprawdzić do jakiej czestotliwisci loguje sie konsola 2.4 cz 5 GHz. :roll:

zylx - 12-01-2019, 18:50

KOCUREK1970 napisał/a:
Zatem dalsza dyskusja z Tobą nie ma najmniejszego sensu.

A przepraszam, to forum dla konsumentów czy dla ISP?

KOCUREK1970 napisał/a:
Pod warunkiem, że konkurencja jest, nie została wycięta przez inny podmiot a klient ma wybór.
Zatem jest wiele uwarunkowań, wiele spraw to warunkujące - Ty zawsze uogólniasz.

Oczywiście, że zawsze są inne uwarunkowania. ale dyskutujemy tutaj o zmianie prawa, która nakazuje ISP udostępniać swoje instalacje innym podmiotom. Ty napisałeś, że klient na tym straci, ja stoję na stanowisku, ze klient może tylko zyskać, a w najgorszym wypadku nic się nie zmieni.

Cyrkiel - 12-01-2019, 18:50

Zylx a przy cesji w salonie nie obowiązuje 30 dni karencji dla nowej oferty?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group