Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6

marcjan - 07-12-2018, 16:15

Rozumiem, że nr jest ten: 324949548, ale jak wejść na czat z DUK? Gdy wejdę w kontakty i tam w "Zmiana umowy / rezygnacja" to nie ma opcji czata...
Nope - 07-12-2018, 18:11

W niektórych zakładkach nie ma czatu ale w tej akurat jest. Ja za to mam inny problem. Przez czat nic nie mogę załatwić. Opcja jest dostępna ale jak klikam w "rozpocznij rozmowę" to nic się nie dzieje. Sprawdzałem na innej przeglądarce i to samo...
havv - 07-12-2018, 18:18

zylx napisał/a:
havv, A ile będziesz płacił po okresie zobowiązania? Czasem udaje się wyrwać ofertę dla nowych, ale w tym przypadku może być to trudne.


42 jeśli dobrze pamiętam. Chciałem trochę przyspieszyć internet... trochę mnie zawiedli, że przyspieszyli 60Mbps do 150, a 120 do 150 nie :(

GDA - 07-12-2018, 19:36

naprawdę myślisz że poczujesz różnicę między 120 a 150?
KOCUREK1970 - 07-12-2018, 19:43

havv napisał/a:
Chciałem trochę przyspieszyć internet... trochę mnie zawiedli, że przyspieszyli 60Mbps do 150, a 120 do 150 nie

Strategia firmy zakłada średniość łącza powyżej 100Mb ;) - 120Mb jest powyżej średniej w odróżnieniu od 60Mb :twisted:

kkwiatuszek89 - 07-12-2018, 20:14

Przed chwilą poprosiłem na czacie o kontakt w celu przedłużenia umowy. Po 5 min oddzwonił miły Pan i zapytał jakie usługi mnie interesują. Odpowiedziałem krótko, że chce Świąteczna Promocje ale nie chcę robić żadnej cesji ani innych kombinacji. Nawet się nie zastanowił i odpowiedział: OK!
Żadnego wypowiedzenia nie składałem, okres zobowiązania skończył mi się miesiąc temu. Do tej pory płaciłem 79zl Max z Horizon i nagrywarką, internet 60(upgrade zrobili mi we wrześniu na 150)
Teraz za 10zl więcej będę miał internet 300mb i HBO. Ja jestem bardzo zadowolony.

P.S oskubał mnie tylko na aktywacje za 29zl do pierwszego rachunku, bo jak stwierdził tego już nie przeskoczy. Nie wnikam

zylx - 07-12-2018, 21:59

havv napisał/a:
zylx napisał/a:
havv, A ile będziesz płacił po okresie zobowiązania? Czasem udaje się wyrwać ofertę dla nowych, ale w tym przypadku może być to trudne.


42 jeśli dobrze pamiętam. Chciałem trochę przyspieszyć internet... trochę mnie zawiedli, że przyspieszyli 60Mbps do 150, a 120 do 150 nie :(

120 a 150 to żadna różnica, nie do odczucia przy normalnym korzystaniu. Ja wziąłem 300 z względu na wyższy upload, pech chciał ze akurat zepsuł mi się gigabitowy router i od kilku tygodni mam tylko 100mbs. Też nie do odczucia przez 95% czasu.

Azar - 07-12-2018, 22:41

Ale to jest magia cyferek bo mam więcej hahaha
Kronin - 07-12-2018, 23:35

Dziś odbyłem rozmowę z BUK mimo zobowiązania na Canal+, i od ręki dali mi to co chciałem czyli Kosmiczne Święta oraz zostawili mi stary multiroom za 1zł :) . Mam pytanie, bo doznałem jakiegoś zaćmienia i wziąłem też "Telefona na start" za 0,98zł. Można z niego jakoś zrezygnować nie rezygnując z Kosmicznych Świąt albo chociaż da radę jakoś załatwić brak kosztów aktywacji w wysokości 49.90 zł. Monter i tak musi się u mnie pojawić z dekoderem Horizon...
zylx - 07-12-2018, 23:38

Kronin, Z telefonu możesz zrezygnować, masz na to 14 dni. Tylko musisz wyraźnie napisać w odstąpieniu, ze chcesz zrezygnować tylko z telefonu. Co do instalacji to pozostaje reklamacja i powołanie się na promocję bezkosztowa instalacja, opisywane wielokrotnie w tym wątku.
Kronin - 08-12-2018, 00:37

zylx napisał/a:
Z telefonu możesz zrezygnować, masz na to 14 dni. Tylko musisz wyraźnie napisać w odstąpieniu, ze chcesz zrezygnować tylko z telefonu.

Odstąpienie trzeba złożyć na piśmie w biurze UPC czy wystarczy czat ?

zylx napisał/a:
Co do instalacji to pozostaje reklamacja i powołanie się na promocję bezkosztowa instalacja, opisywane wielokrotnie w tym wątku.

Tu nie chodzi o opłatę instalacyjną tylko aktywacyjną, więc "Bezkosztowa instalacja" w tym przypadku nie będzie obowiązywać ?

zylx - 08-12-2018, 01:05

Kronin, Odstąpienie musi być na piśmie i podpisane, ale można je przesłać online za pomocą odpowiedniego formularza. Co do aktywacyjnej to reklamacje też często pomagała, aczkolwiek, w regulaminach do twoich usług (kosmiczne święta, mr, telefon) nigdzie nie występuje opłata aktywacyjna, więc nawet nie wiem dlaczego została naliczona. Może jaki błąd w systemie?
gst - 08-12-2018, 10:47

Może głupie pytanie, ale czy w ciągu trwania umowy można zrobić upgrade Horizona bez nagrywarki do tego z nagrywarką? Jaki jest koszt?
GDA - 08-12-2018, 10:50

Kronin napisał/a:
oraz zostawili mi stary multiroom za 1zł

ja tam widzę kwotę 10 zl w podsumowaniu
z telefonu nie możesz zrezygnować bo jest częścią pakietu

@gst - nie, musisz renegocjować nową umowę ale nie jest to problemem nawet w trakcie zobowiązania bo decydujesz się na wyższy abonament w związku z wzięciem PVR

Kronin - 08-12-2018, 11:24

GDA napisał/a:
ja tam widzę kwotę 10 zl w podsumowaniu

Widzisz za 10 zł bo dobrałem dodatkowo MR w CI+ :)

To w końcu mogę zrezygnować z Telefonu czy nie ?? W sumie to nie obciąży budżetu domowego (23,52) w skali 2 lat :) Spróbuję tylko powalczyć o anulowanie kosztów aktywacji już po wizycie technika.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group