Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Inne firmy - Jeśli nie UPC to co? - Multimedia, Vectra?

Susane - 21-03-2015, 13:44

Jeśli już rozpoczęła się procedura windykacji, to zaznaczam jeszcze raz - nie odpowiadać na pisma, maile, smsy, odrzucać połączenia. Oni chcą uzyskać jedynie uznanie długu w jakiejś formie, nakłonić do dobrowolnej spłaty, sprawdzić lub uzupełnić dane osobowe co wykorzystają w przyszłości. Prawo stoi bardziej po stronie polityków, korporacji, windykatorów, komorników.

[ Dodano: 21-03-2015, 14:34 ]
PS. Numer 587426500 to chyba infolinia Vectry: https://pl-pl.facebook.com/cyfrowavectra/posts/10151721601300962

aandin - 21-03-2015, 17:49

Susane napisał/a:
Numer 587426500 to chyba infolinia Vectry:

Też to znalazłem,ale nie mam zamiaru dzwonić.Można oddać niby należność do windykacji bez uprzedniego wezwania na piśmie niby-dłużnika?

Susane - 21-03-2015, 20:58

Ustal o co właściwie chodzi. Na tym etapie nie wiadomo, czy to w ogóle Twój dług, może sms został pomyłkowo wysłany. Poszukaj numeru klienta jaki miałeś w Vectrze, idź do biura i spytaj, czy jest zadłużenie na Twoim dawnym koncie i z jakiego tytułu. Trzeba dowiadywać się osobiście, bo rozmowy na infolinii są nagrywane.
matifcb - 23-03-2015, 00:42

witam przyszlu tesciowie maja multimedie analog jeszcze 3 miesiace. UPC nie moga miec na swoim adresie niestety.Vectra bylaby za 3 miesiace ale mysle czy multimedia ma dla nich jakas oferte cyfrowa z telefonem za max 90zl ? kupilismy im z dziewczyna telewizor duzy lcd ale ten pakiet wygodny analogowy to porazka na taki tv i teraz mysle co by im poradzic..
taggan - 23-03-2015, 14:38

^^ A co na ten temat mówi strona operatora Multimedia? ;)
matifcb - 23-03-2015, 21:07

vectra wmiescie Inowrocław w kuj pom odpada. Zostaje tylko Multimedia.. a strona mowi ze musze doplacic 15zl miesiecznie i do 40zl zeby miec najnizszy pakiet cyfrowy.. zenada 55zl troche duzo. Moje pytanie raczej jest takie czy Multimedia nie dziala podobnie jak UPC strona mowi jedno a gdzies sa ukryte inne oferty
aandin - 24-03-2015, 14:03

Skontaktowałem się z nimi przez ich forum na fejsiku.Napisała do mnie jakaś Zosia.Przekazała sprawę "wyżej".Dzisiaj dostałem odpowiedź,że jak najbardziej jestem u nich zadłużony na sumę 165,50.W Exelu wyszczególnili moje "zobowiązania" z lat 2007-2009. Na przykład
12-2008 Opłata aktywacyjna pakietów HD grudzień 49,90 Faktura sprzedaży 49,9
I tym podobne kwiatki.Na 100% wszystko miałem zapłacone na bieżąco,więc odpisałem,że zgodnie z prawem(tu napisałem jakim) nic ode mnie nie dostaną i mają przestać mnie nekać,bo im dupę obrobię na fejsiku.Czekam na kolejny krok.

matifcb - 24-03-2015, 19:48

dziwne jest to ze mi np jako klientowi obecnemu Multimedia mowi ze z analogu na najnizszy pakiet cyfrowy musze doplacic 15zl. Na stronie dla nowych klientow sa 2 pakiety ktore sie mieszcza w moim obecnym abopnamencie.. czy mozna przeczekac do konca umowy i probowac jako nowy klient ? tylko nie wiem czy nie bylo by problemu ze ten sam adres itp ktos cos probowal ?


po rozmowie z konsultantka widze ze oni dzialaja chyba jak UPC. Nie jestem zainteresowany i nagle w polowie zdania moze mi zrobic rabat 6 zl. Fakt ze to nie jest to co UPC ale nagle sie znajduje jakis inny pakiet. Ogolnie widze ze nowy klient ma lepsza opcje niz przedluzajacy klient.. dziwne. Konsultantka bronila sie tym ze aktywacja dla nowych kosztuje ( raptem 50zl jednorazowo)

aandin - 25-03-2015, 19:44

Dostałem w końcu oczekiwaną odpowiedź z Vectry:

Uprzejmie informujemy, że po weryfikacji Pana zgłoszenia uzyskaliśmy odpowiedź, że zaległość zostanie umorzona. W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji. [Gabi]

Pozdrawiamy,
Zespół Vectra

Beczka - 27-03-2015, 13:18

Ja z czystym sumieniem mogę polecić Vectrę, mam od 10 lat i nie narzekam.
Susane - 27-03-2015, 13:27

aandin napisał/a:
Uprzejmie informujemy, że po weryfikacji Pana zgłoszenia uzyskaliśmy odpowiedź, że zaległość zostanie umorzona. W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji. [Gabi]
Dług jest niebyły, a nie faktyczny więc powinien być anulowany, a nie umorzony. Na razie mają Twoje potwierdzenie uznania długu (bo kto chce umorzenia nie wypiera się zaległości) oraz obietnicę (nic nie wartą), że coś w przyszłości umorzą podpisaną przez jakiegoś robota, bo człowiek, zwłaszcza reprezentujący firmę podpisuje się imieniem i nazwiskiem. Coś się wyjaśniło, ale to niekoniecznie koniec kłopotów. Trzeba na nich uważać.

[ Dodano: 27-03-2015, 13:28 ]
Beczka napisał/a:
Ja z czystym sumieniem mogę polecić Vectrę, mam od 10 lat i nie narzekam.
A ja nie, bo mnie kiedyś naciągnęli, ale musiałam zapłacić, żeby uniknąć zadrażnień rodzinnych (nie chciałam, aby zablokowali korzystanie z usług pod danym adresem). Sądząc po tym co piszą w sieci nie jestem jednostkowym przypadkiem.
taggan - 27-03-2015, 17:36

Beczka
Dołączyła: Dzisiaj 13:09
Posty: 1

Beczka napisał/a:
Ja z czystym sumieniem mogę polecić Vectrę, mam od 10 lat i nie narzekam.


Zarejestrowałaś się tylko po to, żeby pochwalić jednego z najgorszych operatorów?

aandin - 27-03-2015, 17:56

Susane napisał/a:
Na razie mają Twoje potwierdzenie uznania długu (bo kto chce umorzenia nie wypiera się zaległości)

Niczego takiego nie napisałem.Stwierdziłem,że nie jestem im nic winien i zgodnie z prawem niczego im nie zapłacę.
Susane napisał/a:
Trzeba na nich uważać.

Niestety :mrgreen:

Susane - 28-03-2015, 02:09

aandin napisał/a:
Niczego takiego nie napisałem.Stwierdziłem,że nie jestem im nic winien i zgodnie z prawem niczego im nie zapłacę.
Nie wiem co im napisałeś, ale istnieje coś takiego jak przerwanie biegu przedawnienia, jak również pewne kruczki umożliwiające dochodzenie już przedawnionych długów. Nie bez powodu zaznaczałam, żeby nie zostawiać śladów interesowania się takimi należnościami tylko pytać w biurze. Tak na wszelki wypadek, żeby nie ułatwiać windykacji zadania.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group