Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telefon w UPC - Naliczenia rachunku na stronie UPC

chris2233 - 21-03-2013, 15:00
Temat postu: Naliczenia rachunku na stronie UPC
Witam.
Telefon w UPC mam od kilku dni i dziś wszedłem sobie na konto "Moje UPC" i taki oto wykaz rozmów zauważyłem.
Telefon mam w opcji 240, czy te naliczenia ze screenu są kwotą do zapłaty przy następnej fakturze? Wszystkie połączenia były realizowane na nr stacjonarne, więc powinny być bezpłatne w ramach abonamentu (240 minut), natomiast widać tutaj kwoty za połączenia?

petryk - 21-03-2013, 15:08

Widać że UPC kłamie przy naliczaniu tez mam telefon z UPC i wykonałem połączenie tez
miałem naliczone i nie korzystam z tego telefonu

chris2233 - 21-03-2013, 15:14

petryk napisał/a:
Widać że UPC kłamie przy naliczaniu tez mam telefon z UPC i wykonałem połączenie tez
miałem naliczone i nie korzystam z tego telefonu


Ale to jest jakiś ewidentny wałek, bo umowę podpisałem 16 marca i od tego dnia mam świadczoną usługę na telefon w opcji 240 minut w ramach abonamentu na nr stacjonarne i komórkowe (bez Play), czyli licząc od dn. 16 marca do 31 marca powinienem mieć ok. 110-120 minut do wykorzystania do końca marca.

zygikuleczka - 21-03-2013, 15:35

chris2233, taki sposób wyświetlania jest normalny bo:

Kod:
* kwota bez VAT, nie uwzględnia ewentualnych zniżek.

czyli w tym wypadku darmowych minut.
petryk napisał/a:
wykonałem połączenie tez
miałem naliczone

Banda złodziei.

comer - 21-03-2013, 15:40

To są normalne naliczenia na fakturze będa wyzerowane będzie rabat z tytułu darmowych minut.
petryk - 21-03-2013, 15:48

Będą naliczone na rachunku do zapłaty
chris2233 - 21-03-2013, 15:49

[quote="zygikuleczka"]chris2233, taki sposób wyświetlania jest normalny bo:

Kod:
* kwota bez VAT, nie uwzględnia ewentualnych zniżek.

czyli w tym wypadku darmowych minut.
petryk napisał/a:
wykonałem połączenie tez
miałem naliczone


To mnie uspokoiłeś, dzięki.
A swoją drogą to kiepski mają system, bo powinno od razu się pokazywać, że te połączenia były w ramach abonamentu, np. tak, jak stosują to operatorzy komórkowi w e-billingu.

[ Dodano: 21-03-2013, 15:51 ]
petryk napisał/a:
Będą naliczone na rachunku do zapłaty


To w końcu jak jest?!

comer - 21-03-2013, 16:01

a zobacz sobie tu nie moge jeszcze dodawać linków wiec masz tak :)

files.tinypic.pl/i/00351/treinbmed5c2.jpg

trew - 21-03-2013, 21:24

Nie ma się czym przejmować, wszystkie minuty zostaną wliczone w abonament i nic nie zapłacisz. UPC ma archaiczny sposób naliczania i korygują z dużym opóźnieniem.
Wałek upc tkwi zupełnie w innej kwestii. Od kilku tygodni MTR do Play wynosi 10gr brutto a upc dalej nalicza 80gr/min i nie daje żadnych darmowych minut do Play. Poza tym większość użytkowników podpisując umowę nie wie że upc nalicza z taryfikację minutową.
Prosty przykład:
Załóżmy że dzwonisz na telefon Play a tam odzywa się automatyczna sekretarka albo kolega odbiera telefon ale mówi że oddzwoni potem bo jest zajęty. Rozmowa trwała np. 6s, upc musi zapłacić operatorowi Play 1gr a samego abonenta skasują na 80gr :mrgreen: Przebitka 80x !! Trzeba też pamiętać że od 1 lipca MTR będzie wynosił 5gr brutto.
Wprawdzie tymi praktykami zajął się już UOKiK, ale nie wiadomo czy na celowniku są też operatorzy stacjonarni.
http://www.telepolis.pl/w...,2,3,27767.html

Oczywiście ten stan nie będzie trwał wiecznie, za kilka tygodni upc obniży stawki do Play jednak ci użytkownicy którzy podpiszą teraz umowy z upc będą objęci stawkami z dnia podpisania umowy i nic nie będą mogli już zrobić. Krótko mówiąc: zdecydowanie odradzam podpisywanie umowy z upc jeśli korzystacie z telefonu upc. Poczekajcie kilka tygodni/miesięcy a na razie poproście o przedłużenie umowy na czas nieokreślony. Jest to jedyna metoda żeby nie dać się wrobić w gigantyczne stawki jakie kasuje upc za połączenia do Play.

stivi - 05-06-2013, 13:27

dzis zauwazylem ze naliczenia telefoniczne sa zaokrąglone do 1 min , mam 240 min do wszytskich i dzieki temu lepiej teraz moge rozeznac sie w wykorzystanych minutach . Skoro w UPC jest naliczanie minutowe to po co nam sekundy w billingu

chyba zmiana na PLUS

jedrek - 28-08-2013, 11:04

Witam
Dziś wszedłem do aplikacji Moje UPC i w rozliczeniach telefonicznych zauważyłem numery na które wogóle nie dzwoniłem. Jeden to kierunek +48 a pozostałe: 22303xxx xxx. Miał ktoś podobną historię i jak to UPC wyjaśniło?

BeeJay - 21-10-2013, 00:34

Sprawdzał ktoś może w ostatnich dniach naliczenia telefoniczne na Moje UPC (najlepiej W-wa)? U mnie naliczenia zakończyły się na 13-14.10 i od tej pory stop. Nie wiem czy ma to związek z brakiem dostępu m.in. do stron UPC, także tego forum (?) kilka dni temu w nocy. Jakby od tamtej pory przestało aktualizować, choć nie wiem czy to możliwe.
dyzioo - 21-10-2013, 10:17

Mam podobnie. Naliczenia na stacjonarne skończyły się 08.10 komórkowe 14.10
Breitner - 21-10-2013, 14:36

Potwierdzam,
Naliczenia na stacjonarne i komórkowe, ostatni wpis 14.10.2013r. Na szczęście mam Minuty do wszystkich Max i nie muszę na bieżąco kontrolować połączeń. Ja dzisiaj telefonicznie zgłosiłem to do działu technicznego. Babka powiedziała, że może to naprawią ale niekoniecznie, bo jestem pierwszy, który to zgłasza. Proponuję by wszyscy mający tę niedogodność, zgłosili to, jak będzie nas więcej zgłaszało, wtedy może naprawią.

stivi - 23-10-2013, 14:23

potwierdzam problem z billingiem , tez zglosilem usterke ...U mnie od samego poczatku ten billing szwankuje albo gubi jakies naliczenia albo niektore pokazuje podwojnie i zazwyczaj uaktualnia sie po okolo 2 dniach ...Kiedys korzystalem z Tlenofonu i tam billing aktualizowal sioe z koncem rozmowy mniej wiecej po kilku sekundach byl juz zapis ...W UPC to prowizorka jakas ....

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group