|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Internet Orange - Niemożliwość dotrzymania umowy
riffraff - 17-03-2013, 00:21 Temat postu: Niemożliwość dotrzymania umowy Witajcie,
mój tata wziął Neostradę 20. Net słabo chodził, ciął się itd. więc sprawdziłem różnymi speedtestem i upc.pl/internet/poznaj-internet/test-predkosci-lacza i okazało się, że jest jakieś 1 mb.
Dzwonię tam do Orange i słyszę, że pod adresem mojego ojca nie może być więcej niż 1, bo kable nie takie.
Moje pytanie brzmi: co można z tym zrobić? Nie poinformowali o tym wcześniej. Nie są w stanie dostaczyć tych obiecanych 20. Czy można odstąpić od umowy bez konsekwencji i czy warto ich do sądu czy coś? Albo jaikś urząd konsumenta?
KOCUREK1970 - 17-03-2013, 03:23
riffraff napisał/a: | mój tata wziął Neostradę 20 |
riffraff napisał/a: | pod adresem mojego ojca nie może być więcej niż 1, bo kable nie takie |
Zobacz co masz napisane w umowie, jeśli tam będzie te 20 Mb, to żądaj od Orange by te 20 było, jeśli i to nie pomoże to możesz żądać obniżenia ceny za abonament + domagać się odszkodowania za wprowadzenie w błąd.
A tak przy okazji, to jak masz ten net podłączony, co do czego, jaki sprzęt, jakie routery?.
goryczka - 17-03-2013, 18:31
W profilu neo 20 jest MINIMUM 10 wiec nie router ci sie nie polaczy jak bedzie mniej.
Jak nie da sie zrobic 10 to zadzwon i zapytaj co mozna z tym zrobic. Interesuje Cie w ogole nizszy pakiet czy chcesz calkiem zrezygnowac?
lukasz79 - 19-03-2013, 18:11
@riffraff, obecnie oferowana usługa Neostrada jest w opcjach prędkości do...do 10Mb/s, do 20Mb/s, do 40Mb/s i do 80Mb/s. W twoim przypadku minimalna prędkość, jaką możesz uzyskać to 12992 kb/s a maksymalna to 24544 kb/s. Jeśli Twoja usługa nie działa w tym przedziale prędkości to powinieneś zgłosić sprawę do Orange i powinna zostać skierowana do techników, którzy sprawdzą linię. Być może faktycznie nie masz możliwości technicznych na korzystanie z Neostrady do 20Mb/s wtedy monterzy powinni jasno odpisać po realizacji zgłoszenia, że niestety jest brak możliwości technicznych na taką opcję i zaproponować Ci migrację do opcji niższej. Może zdarzyć się również, że na centrali, do której jesteś podłączony występuj przeciążenia. W takim przypadku możesz liczyć na pomniejszenie opłaty za usługę.
|
|