Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telefon w UPC - Brak sygnału zajętości - UPC

norbert91 - 08-03-2013, 12:49
Temat postu: Brak sygnału zajętości - UPC
Witam. Posiadam pewien problem z telefonem stacjonarnym w sieci UPC. Gdy ktoś rozmawia przez telefon stacjonarny, a druga osoba próbuje się również dodzwonić do domu nie ma sygnału zajętości. Sygnał jest normalny i wygląda to tak, jakby po prostu nikt nie odbierał telefonu. Próbowałem już restartować BOXa parę razy, lecz to nie pomogło. Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem ?
Pozdrawiam

saintluc - 08-03-2013, 12:53
Temat postu: Re: Brak sygnału zajętości - UPC
norbert91 napisał/a:
Witam. Posiadam pewien problem z telefonem stacjonarnym w sieci UPC. Gdy ktoś rozmawia przez telefon stacjonarny, a druga osoba próbuje się również dodzwonić do domu nie ma sygnału zajętości. Sygnał jest normalny i wygląda to tak, jakby po prostu nikt nie odbierał telefonu. Próbowałem już restartować BOXa parę razy, lecz to nie pomogło. Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem ?
Pozdrawiam

nie wiem jak to działa w UPC, natomiast w standardowej usłudze VOIP w bramce ustawia się parametr 'CALL WAITING' albo 'Busy on busy'. Jeżeli nie masz w routerze dostępu do sekcji voip UPC zdalnie powinien mieć możliwość ustawienia tego parametru - albo w urządzeniu albo w konfiguracji konta na serwerze.

dim - 08-03-2013, 13:51

U mnie pomogło wyłączenie połączeń oczekujących, kod #43# z telefonu.
norbert91 - 08-03-2013, 20:14

dim napisał/a:
U mnie pomogło wyłączenie połączeń oczekujących, kod #43# z telefonu.

Dzięki wielkie ! Pomogło :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group