|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Telefon w UPC - Brak sygnału zajętości - UPC
norbert91 - 08-03-2013, 12:49 Temat postu: Brak sygnału zajętości - UPC Witam. Posiadam pewien problem z telefonem stacjonarnym w sieci UPC. Gdy ktoś rozmawia przez telefon stacjonarny, a druga osoba próbuje się również dodzwonić do domu nie ma sygnału zajętości. Sygnał jest normalny i wygląda to tak, jakby po prostu nikt nie odbierał telefonu. Próbowałem już restartować BOXa parę razy, lecz to nie pomogło. Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem ?
Pozdrawiam
saintluc - 08-03-2013, 12:53 Temat postu: Re: Brak sygnału zajętości - UPC
norbert91 napisał/a: | Witam. Posiadam pewien problem z telefonem stacjonarnym w sieci UPC. Gdy ktoś rozmawia przez telefon stacjonarny, a druga osoba próbuje się również dodzwonić do domu nie ma sygnału zajętości. Sygnał jest normalny i wygląda to tak, jakby po prostu nikt nie odbierał telefonu. Próbowałem już restartować BOXa parę razy, lecz to nie pomogło. Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem ?
Pozdrawiam |
nie wiem jak to działa w UPC, natomiast w standardowej usłudze VOIP w bramce ustawia się parametr 'CALL WAITING' albo 'Busy on busy'. Jeżeli nie masz w routerze dostępu do sekcji voip UPC zdalnie powinien mieć możliwość ustawienia tego parametru - albo w urządzeniu albo w konfiguracji konta na serwerze.
dim - 08-03-2013, 13:51
U mnie pomogło wyłączenie połączeń oczekujących, kod #43# z telefonu.
norbert91 - 08-03-2013, 20:14
dim napisał/a: | U mnie pomogło wyłączenie połączeń oczekujących, kod #43# z telefonu. |
Dzięki wielkie ! Pomogło
|
|