Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telefon w UPC - problem z dodzwonieniem się na numer w UPC

dim - 21-01-2013, 14:20
Temat postu: problem z dodzwonieniem się na numer w UPC
Od kilku-kilkunastu dni mam problem z dodzwonieniem się na numer telefonu w UPC. Dzwoniąc z komórki mam komunikat "sieć zajęta", a z telefonu stacjonarnego sygnał zajętości, przy czym z obydwu telefonów mogę się dodzwonić na inne numery w innych sieciach, więc zakładam, że problem leży po stronie UPC. Czasem jest to chwilowe, innym razem trwa kilka godzin. Zgłosiłem to UPC dziś, czekam na ich odpowiedź. Czy ktoś miał ostatnio podobne problemy i czy udało się je rozwiązać?
Michal - 21-01-2013, 18:29

Głupie pytanie, ale na jaki numer dzwoniłeś, jest ich kilka.
Marek - 21-01-2013, 18:55

Michal, myślę że chodzi telefon klienta tej sieci.

dim, to się zdarza niemal od samego początku istnienia tej usługi, czasem częściej czasem zadziej, wynika to z problemów z serwerem albo z za małe ilość ilość linii łączących ich ze światem.

Michal - 21-01-2013, 19:12

Marku, mnie sie nie zdarzyło to nigdy. A dosc istiotne jest czy sii dzwoni na sprzedazowa, bok czy jeszcze inny numer.
Marek - 21-01-2013, 21:37

Wciąż mam wrażenie, że piszemy o różnych rzeczach.

Infolinia UPC nie korzysta z telefonu internetowego tylko z tradycyjnych łącz telefonicznych dostarczanych przez zupełnie innego operatora.

A ja piszę o tym, że tego typu problemy jak tu opisane miewają klienci którzy korzystają z telefonu voipowego którego operatorem jest UPC - to znaczy nie można się dodzwonić do klientów UPC.

dim - 22-01-2013, 08:27

Michal napisał/a:
Głupie pytanie, ale na jaki numer dzwoniłeś, jest ich kilka.


Dlaczego głupie pytanie? Problem dotyczy jednego numeru w sieci UPC należącego do ich klienta, nie dzwoniłem na infolinię ani żaden podobny numer.

Marek, dzięki za odpowiedź. Dzwonię na ten numer od kilku lat, ale z takim problemem spotkałem się po raz pierwszy, stąd moje pytanie.

Michal - 22-01-2013, 10:33

A no to jesli o voip chodzi to ja miałem z nimi jedna wpadkę, ale rozmowa z inteligentną konsultantką pomogła. okazało się że kabelek od telefonu padł i pomogła wymiana na inny i można się dodzwonić. U mnie akurat nie ma problemu przytykania itp. Ale mieszkam w Warszawie prawie w centrum.
dim - 22-01-2013, 12:05

UPC odpowiedziało mi, że u nich wszystko działa poprawnie, spodziewałem się tego ;)
KOCUREK1970 - 23-01-2013, 18:15

Dlatego jeśli tylko możesz to olej ich usługę telefoniczną i załóż sobie własnego voipa, bo i duuużo taniej, wygodniej i bez problemów-sam osobiście korzystam z takiej formy i sobie bardzo chwalę
dim - 23-01-2013, 19:55

Z tego telefonu korzysta starsza osoba, która potrafi wydzwonić kilkadziesiąt godzin miesięcznie na stacjonarne. Kiedyś liczyłem dla ipfona i w zależności od miesiąca wychodziło 2-3 razy drożej niż teraz w UPC w pakiecie ze wszystkimi usługami. Plan taryfowy to Minuty non-stop Europa i Świat.
Marek - 23-01-2013, 23:18

Policz dla jakiś betamaxów tam jest po 5 godzin tygodniowo na stacjonarne za darmo (wystarczy mieć konto aktywne) a po przekroczeniu płaci się 5 - 7gr za minutę

Jak się w tych 5 godzinach tygodniowo zmieści to się nie płaci nic (tylko trzeba raz na 2 albo 3 miesiące doładować konto ale cała kasa z doładowania zostaje do wykorzystania na potem albo do dzwonienia na komórki).

Przy 30 godzinach rozmów miesięcznie (czyli średnio godzina dziennie) wychodzi około 30zł

No chyba, że masz osobę która gada przez telefon kilka godzin dziennie, codziennie. Dopiero wtedy tego typu taryfa co w upc może mieć sens.

marder - 24-01-2013, 00:14

KOCUREK1970 napisał/a:
Dlatego jeśli tylko możesz to olej ich usługę telefoniczną i załóż sobie własnego voipa

Tak, tak! Ja mam numer w ipcall.pl. 5 gr na stacjonarne w Polsce i Europie i 15 gr na wszystkie komórki (łącznie z Play). Polecam, taniej chyba nie ma nigdzie.
https://www.ipcall.pl/Portal/

dim - 24-01-2013, 11:03

Marek napisał/a:
No chyba, że masz osobę która gada przez telefon kilka godzin dziennie, codziennie. Dopiero wtedy tego typu taryfa co w upc może mieć sens.

To jest właśnie taka sytuacja.

pkpk - 06-02-2013, 21:39
Temat postu: Re: problem z dodzwonieniem się na numer w UPC
dim napisał/a:
Od kilku-kilkunastu dni mam problem z dodzwonieniem się na numer telefonu w UPC. Dzwoniąc z komórki mam komunikat "sieć zajęta", a z telefonu stacjonarnego sygnał zajętości, przy czym z obydwu telefonów mogę się dodzwonić na inne numery w innych sieciach

dim napisał/a:
Zgłosiłem to UPC dziś, czekam na ich odpowiedź.


Zglos do tego kogos od kogo masz tel. komórkowy/stacjonarny. To oni odpowiadaja za "kierowanie" na ten numer. Jak to jest problem po stronie UPC, to im to zareklamuja. Tyle ze to nie musi byc ich problem, a polaczenie moze wcale nie dochodzic do sieci UPC, tylko utykac gdzies po drodze.

dim - 07-02-2013, 08:39
Temat postu: Re: problem z dodzwonieniem się na numer w UPC
pkpk napisał/a:
Zglos do tego kogos od kogo masz tel. komórkowy/stacjonarny. To oni odpowiadaja za "kierowanie" na ten numer. Jak to jest problem po stronie UPC, to im to zareklamuja. Tyle ze to nie musi byc ich problem, a polaczenie moze wcale nie dochodzic do sieci UPC, tylko utykac gdzies po drodze.


Problem przestał występować od czasu, gdy UPC odpisało, że to nie ich wina, co wg mnie świadczy o tym, że jednak był to problem po ich stronie. Sądzę, że usunęli usterkę, ale napisali w ten sposób, żebym nie chciał dochodzić odszkodowania za niedziałającą usługę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group