|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Telewizja UPC - Moduł CI+ W upc
krisr77 - 07-09-2018, 22:30
kurde własnie niedawno dobrałem drugi moduł w ramach multirooma i doświadczyłem na raz obydwu opisywanych problemow: komunikatu ze upłynął okres ważności klucza (na razie tylko raz) oraz komunikatu przy włączaniu telewizora o uwierzytelnianiu modułu z paskiem postępu (za każdym włączeniem)
na starym tv z modułem brak takich objawow
zylx - 07-09-2018, 22:51
Ten pasek to przypadłość samsunga. Komunikat, że upłynął okres ważności nie będzie się pojawiał o ile regularnie będziesz korzystać z TV.
Kasia - 08-09-2018, 08:52
TVP 1 i 2, Polsat, TVN, TVN24...tv4 nie mam obrazu, tylko dźwięk, też tak macie?
tyniecdg - 08-09-2018, 08:55
Niestety, u mnie to samo tylko dźwięk.
Kasia - 08-09-2018, 08:56
jest już
GDA - 08-09-2018, 09:06
dobrze że Kurwizja razem z TVN przez moment miała przerwę bo gdyby było to osobno to by zaczęły się teorię spiskowe
wacie72 - 08-09-2018, 09:22
GDA napisał/a: | dobrze że Kurwizja razem z TVN przez moment miała przerwę bo gdyby było to osobno to by zaczęły się teorię spiskowe |
O tym samym pomyślałem
krisr77 - 08-09-2018, 22:56
zylx napisał/a: | Ten pasek to przypadłość samsunga. Komunikat, że upłynął okres ważności nie będzie się pojawiał o ile regularnie będziesz korzystać z TV. |
mam 2 samsungi w obydwu moduły
pierwszy to h6400 i tam nic takiego nie zauważyłem (tzn jest jakieś uwierzytelnianie ale na tyle szybkie ze nie przeszkadza)
drugi to mu6172 ( na tizenie) i właśnie na tym tak to działa.
matifcb - 12-09-2018, 08:43
jak dlugo nie uzywalem ( raczej miesiace ) tv z Ikei to samo wyskoczylo. Trzeba pozniej dzwonic i sie zrec z debilami na infolini i jak sie trafi wreszcie na kumatego to oni resetuja karte i kanaly wracaja. Na moim Panasonicu plazmie tez dosc szybko sie pokazuje pasek wlaczenia karty CI+ i to raczej nie przeszkadza bo trwa z 2-3 sekundy
taggan - 12-09-2018, 16:47
Wystarczy zalogować się do e-BOK, Usługi -> Telewizja i tam kliknąć przy module CI "Odśwież sygnał". Cała operacja zajmuje max 3 minuty.
matifcb - 12-09-2018, 18:00
aha dobrze wiedziec u mnie to tez trwalo 3 ale rozmowa z 3 konsultantami ;/
zylx - 12-09-2018, 18:07
taggan, nie zawsze działa w ten sposób.
Ksiaze441 - 05-10-2018, 19:04
W trakcie przełączania kanałów pojawia sie zielony pasek, ale później znika czy to jest prawidłowe czy to może być źle wcisnięty przewód. Pasek się pojawia na dole ekranu. Tylko jest w jednym telewizorze LG w Samsungu on nie występuje.
zylx - 05-10-2018, 19:07
Ksiaze441, Myślę, że to jest uwarunkowane twoim telewizorem.
Ksiaze441 - 05-10-2018, 19:13
Spoko dzięki
|
|