Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Moduł CI+ W upc

krisr77 - 07-09-2018, 22:30

kurde własnie niedawno dobrałem drugi moduł w ramach multirooma i doświadczyłem na raz obydwu opisywanych problemow: komunikatu ze upłynął okres ważności klucza (na razie tylko raz) oraz komunikatu przy włączaniu telewizora o uwierzytelnianiu modułu z paskiem postępu (za każdym włączeniem)

na starym tv z modułem brak takich objawow

zylx - 07-09-2018, 22:51

Ten pasek to przypadłość samsunga. Komunikat, że upłynął okres ważności nie będzie się pojawiał o ile regularnie będziesz korzystać z TV.
Kasia - 08-09-2018, 08:52

TVP 1 i 2, Polsat, TVN, TVN24...tv4 nie mam obrazu, tylko dźwięk, też tak macie?
tyniecdg - 08-09-2018, 08:55

Niestety, u mnie to samo tylko dźwięk.
Kasia - 08-09-2018, 08:56

jest już :D
GDA - 08-09-2018, 09:06

dobrze że Kurwizja razem z TVN przez moment miała przerwę bo gdyby było to osobno to by zaczęły się teorię spiskowe
wacie72 - 08-09-2018, 09:22

GDA napisał/a:
dobrze że Kurwizja razem z TVN przez moment miała przerwę bo gdyby było to osobno to by zaczęły się teorię spiskowe

O tym samym pomyślałem :mrgreen:

krisr77 - 08-09-2018, 22:56

zylx napisał/a:
Ten pasek to przypadłość samsunga. Komunikat, że upłynął okres ważności nie będzie się pojawiał o ile regularnie będziesz korzystać z TV.


mam 2 samsungi w obydwu moduły
pierwszy to h6400 i tam nic takiego nie zauważyłem (tzn jest jakieś uwierzytelnianie ale na tyle szybkie ze nie przeszkadza)
drugi to mu6172 ( na tizenie) i właśnie na tym tak to działa.

matifcb - 12-09-2018, 08:43

jak dlugo nie uzywalem ( raczej miesiace ) tv z Ikei to samo wyskoczylo. Trzeba pozniej dzwonic i sie zrec z debilami na infolini i jak sie trafi wreszcie na kumatego to oni resetuja karte i kanaly wracaja. Na moim Panasonicu plazmie tez dosc szybko sie pokazuje pasek wlaczenia karty CI+ i to raczej nie przeszkadza bo trwa z 2-3 sekundy
taggan - 12-09-2018, 16:47

Wystarczy zalogować się do e-BOK, Usługi -> Telewizja i tam kliknąć przy module CI "Odśwież sygnał". Cała operacja zajmuje max 3 minuty.
matifcb - 12-09-2018, 18:00

aha dobrze wiedziec :) u mnie to tez trwalo 3 ale rozmowa z 3 konsultantami ;/
zylx - 12-09-2018, 18:07

taggan, nie zawsze działa w ten sposób.
Ksiaze441 - 05-10-2018, 19:04

W trakcie przełączania kanałów pojawia sie zielony pasek, ale później znika czy to jest prawidłowe czy to może być źle wcisnięty przewód. Pasek się pojawia na dole ekranu. Tylko jest w jednym telewizorze LG w Samsungu on nie występuje.
zylx - 05-10-2018, 19:07

Ksiaze441, Myślę, że to jest uwarunkowane twoim telewizorem.
Ksiaze441 - 05-10-2018, 19:13

Spoko dzięki

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group