|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Telewizja UPC - Moduł CI+ W upc
czarek77 - 22-06-2018, 13:45
Blacha napisał/a: | Oj to ty czarek77 mało jeszcze widziałeś.Porównaj sobie jakość obrazu IPTV w Orange lub nc+ z tym co dostajesz od UPC.To ci zmięknie rura i nawet w takim porównaniu karta od UPC wysiada. | Boże kochany czy ty rozumiesz o czym pisałem ??? co mnie obchodzi nc+ … czy ja porównywałem horizona do jakości orange i nc + ??? ja o niebie ty o chlebie …. oj blacha blacha,,,, dałem przykład telewizora konkretnego modelu że na pewno ma lepszy procesor niż horizon ,,,, łapiesz ?? czy jeszcze nie ??
Blacha - 22-06-2018, 14:30
To po co brałeś za Horizona skoro twój telewizor taki mega nowoczesny a to że po paru dniach sobie wyrobiłeś opinię no zajebisty jesteś czarek77.
Tylko się cieszyć że dla takich jak ty są karty do modułów od UPC.
Ja Horizona mam rok i świetnie się sprawdza.Fajnie że masz kartę ale straciłeś dostęp do kilku usług w UPC nie mówiąc o tym że funkcja nagrywania jest dupna przy module.Choćby możliwość nagrania kilku programów naraz a tak ma dekoder.
Esko - 29-08-2018, 10:10
Próbuje walczyć z przycinkami obrazu na telewizorze Samsung KS7000, np. podczas meczow.
Często sugerowane było że to sygnał może być problematyczny.
Aktualnie zamontowałem filtr kanału zwrotnego i obserwuje sytuacje.
W tym momencie moc/sila/jakosc sygnału to 100/100 a poziom bledow (chyba E6) około 60-80 więc mało.
Podobno za mocny sygnał też może powodować problem. Jaki tłumik stały z allegro zastosować żeby obnizyć sygnał do poziomu który może usunac problem a nie pogorszy znacznie jakosci i nie spowoduje nowych problemow? Są moce 6/8/10/12/16/20dB
GDA - 29-08-2018, 10:42
jeżeli masz problem z za mocnym sygnałem to wzywaj technika UPC
ale filtr KZ powinien już załatwić sprawę - czy ten filtr dostałeś od UPC?
Esko - 29-08-2018, 13:45
Filtr osobno kupiony DSE HPF-85A, sygnal mocny pewnie dlatego ze technik probowal podniesc transfer z 210 na 250Mbit
Ciezko stwierdzic czy sygnal jest problemem, po zmianie (np. po zamontowaniu tlumika czy filtru) potrzeba kilku godzin/dnia zeby sprawdzic czy problem dalej wystepuje podczas meczy - wiec wole sam miec nad tym kontrole poprzez zamontowanie tlumika i test.
comer - 04-09-2018, 14:57
Witam, posiadam moduł CI+ i miałem go wymienianego podczas zmiany usług. Poprzedni model przy włączaniu tv odrazu wyświetlał uwierzytelnianie 100% a nowy model modułu przy włączaniu wyświetla 0% i po 5 sekundach jest 100% troche to irytujące że nie odrazu uwierzytelnia co jest nie tak?
Ksiaze441 - 04-09-2018, 15:09
Też tak miałem na początku z paskiem ale nie dzwoniłem z tym na infolinię. Po paru miesiącach znikł pasek sam.
wacie72 - 04-09-2018, 16:06
U mnie przy module CI+ zawsze po pierwszym włączeniu TV na kanałach zakodowanych jest uwierzytelnianie , pojawia się pasek wraz z oknem informującym o UPC itd. Trwa to około 5 sekund.
Rozwiązaniem tego problemu jest wyłączanie TV na kanałach niezakodowanych , np TVP1 gdzie telewizor startuje błyskawicznie a pewnie "w pamięci" trwa uwierzytelnianie.
szczepaniu - 07-09-2018, 09:33
Ktoś miał taki komunikat ?
Upłynoł okres ważności karty klucz. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta. ?
wacie72 - 07-09-2018, 09:42
szczepaniu napisał/a: | Ktoś miał taki komunikat ?
Upłynoł okres ważności karty klucz. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta. ? |
Tak , komunikat pojawia się sporadycznie , wymiennie z komunikatem "brak karty klucz".
Pomaga poruszanie kartą w gnieździe , ewentualnie wyjęcie i ponowne jej umieszczenie w gnieździe.
Robin - 07-09-2018, 09:53
wacie72 napisał/a: | Tak , komunikat pojawia się sporadycznie , wymiennie z komunikatem "brak karty klucz". |
U mnie nic takiego się do tej pory nie pojawiło, a używam modułu CI+ już przeszło 2 lata.
zylx - 07-09-2018, 10:15
szczepaniu napisał/a: | Ktoś miał taki komunikat ?
Upłynoł okres ważności karty klucz. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta. ? |
Ja tak miałem gdy przez dłuższy czas, kilka miesięcy, nie korzystałem z TV. Trzeba było wykonać odświeżenie uprawnień dla karty, co wykonał technik na infolinii.
invictus - 07-09-2018, 19:21
Właśnie mi córka zgłosiła że na karcie CI+ noe działa jej kanał Disney Channel HD, wszystkie pozostałe działają bez problemu, sprawdzałem na drugiej karcie CI+ i również nie działa. Na dekoderze Horizon jest ok. Jakiś pomysł?
PS. Oczywiście mam pakiet max.
Robin - 07-09-2018, 20:21
Rzeczywiście, u mnie na Disney Channel HD również jest czarny ekran. Skoro na Horizonie działa, to nie awaria, a kanał prawdopodobnie został przeniesiony na innego MUX-a (zmienił częstotliwość nadawania).
szczepaniu - 07-09-2018, 21:11
zylx napisał/a: | szczepaniu napisał/a: | Ktoś miał taki komunikat ?
Upłynoł okres ważności karty klucz. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta. ? |
Ja tak miałem gdy przez dłuższy czas, kilka miesięcy, nie korzystałem z TV. Trzeba było wykonać odświeżenie uprawnień dla karty, co wykonał technik na infolinii. |
Ponowiłem uprawnienia i działa
Dzięki
|
|