|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Telewizja UPC - Moduł CI+ W upc
pabLos - 03-10-2015, 15:31
Natomiast ogólnie powiem (bo wcześniej nie miałem z tym do czynienia)że ten Media Moduł CI+ to jest bardzo fajna opcja w porównaniu ze zwykłym dekoderem bo już samo to ze mozna obsługiwać to jednym pilotem z TV jest sporym udogodnieniem oraz zaoszczędzenie miejsca .Poza tym mam wrażenie że nawet jakość obrazu jest troche lepsza niż na dekoderze mediaboxa ale może to tylko moje odczucia...
Pitrek - 03-10-2015, 15:51
Też tak uważam, UPC MediaModuł CI+ jest dostępny już ponad 2 lata, wielu ludzi go ma i nie zamieniliby go na dekoder, ma też wiele ograniczeń; brak dodatkowych usług, "ograniczone" nagrywanie, ale warto mieć podłączony do TV HDD USB, daje to nam TimeShift i nagrywanie o czym możesz poczytać na tym forum.
tomeko - 03-10-2015, 20:09
A jak masz TV z dwoma tunerami i gniazdami CAM, to wykupując usługę multiroom z drugim modułem CAM, można mieć już "normalne" nagrywanie i wtedy, jedyne czego może brakować z dekodera, to VOD i czasami nagrywania więcej niż jednego programu na raz...
matifcb - 10-10-2015, 10:59
witam u mnie nagle czesc kanalow ma slaba jakosc sygnalu. Wyciagnalem karte szukam jeszcze raz kanalow ale juz widze ze nie kazdy ma jakosc 100% gdzie wczesniej kazdy tak mial. Mam tvn hd nawet na 10% co objawia sie krzakami w czasie ogladania albo w ogole nie wlaczeniem kanalu bo ma tak slaba jakosc. Czy cos wiecie o jakis konserwacjach w Bydgoszczy albo moze ktos spotkal sie z tym problemem ?
Pitrek - 10-10-2015, 11:22
matifcb napisał/a: | Czy cos wiecie o jakis konserwacjach w Bydgoszczy | MediaModuł CI + nie ma nic do tego, więc nie musisz go wyciągać. Jeżeli UPC nic nie robi, to sprawdź wszystkie połączenia, czy "F-ki" nie poluzowane, przewód nie złamany. Jak możesz to podłącz do TV inny przewód bezpośrednio z gniazda. Sprawdź dla jakich częstotliwości jest spadek sygnału, czy dla niższych czy wyższych, TVN HD jest na niższych (138 MHz), może wysiada zwrotnica lub rozdzielacz. TVP1 i 2 HD też są na tym MUXie, czyli też na nich powinno być źle. Sprawdź poziomy sygnałów w modemie.
A w ogóle wezwij serwis UPC, sprawdzą poziom sygnału i wszystko będzie jasne.
matifcb - 10-10-2015, 11:41
za darmo serwis sie zamawia?
[ Dodano: 10-10-2015, 11:43 ]
uuaa dzieki za pomoc kurde od ruszania telewizorem antena sie na Fce poluznila ale amator ze mnie dzieki za pomoc
Pitrek - 10-10-2015, 12:46
matifcb napisał/a: | za darmo serwis sie zamawia? |
Tak, zgłaszasz problem do UPC i muszą ten problem sprawdzić i usunąć, no chyba że uprą się, że usterka jest z Twojej winy, np. jakbyś uszkodził dekoder lub okablowanie z urządzeniami podczas remontu, to mogą Cię obciążyć kosztami naprawy.
matifcb napisał/a: |
[ Dodano: 10-10-2015, 11:43 ]
.. od ruszania telewizorem antena sie na Fce poluznila... |
Hmmm, aż głupio było mi zapytać czy coś nie ruszałeś, bo sądziłem, że masz tego świadomość i w pierwszej kolejności takie rzeczy sprawdzisz.
działek - 10-10-2015, 12:46
Panowie naczytałem się nie tylko w tym temacie o ustawieniach do Samsunga (dzięki Pitrek ), ale mimo wszystko mam problem przy kodowanych programach. W Samsungu UE48H6400AKXXH wyszukało mi 179 cyfrowych (Select Extra HD), niekodowane chodzą ładnie, internet śmiga, sprawdzałem aktualizacje - mam najnowsze oprogramowanie, w module pojawiają się informacje o karcie (nr karty zgodny z przydzielonym na portalu UPC) i przy kodowanych wyskakuje komunikat: "Konfiguracja skończy się za kilka minut i będzie mógł korzystać z Telewizora UPC". Niestety zostawiłem ostatnio TV na całą noc i nic nie ruszyło. Trochę brakuje mi już pomysłów, czy może karta uszkodzona? Brak jakiejś aktywacji w UPC? Gdzieniegdzie pojawiał się "Kod aktywacji: 012", nie kojarzę abym go wpisywał, gdzie go ewentualnie uzupełnić?
Pitrek - 10-10-2015, 13:05
Wygląda jakby autoryzacja się nie skończyła, wyłącz TV i wyciągnij MediaModuł CI+, masz już wszystko w TV poustawiane więc nic nie szukaj ponownie. Wsadź ponownie moduł do TV i włącz go, TV wykrywa moduł, powinno na ułamek sekundy pojawić się na ekranie:
___________________________________________________________
Menu CI
UPC
Dziękujemy za wybranie Telewizji
Cyfrowej UPC.
Trwa uwierzytelnianie, proszę czekać. Zamknij
[IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII] 100%
___________________________________________________________
Rozumiem, że problem jest od pierwszego uruchomienia modułu w Twoim TV.
Autoryzacja w Twoim przypadku musi też się skończyć pomyślnie.
powinien pojawić się komunikat:
___________________________________________________________
Twój UPC MediaModuł CI+ działa poprawnie.
___________________________________________________________
"Kod aktywacji: 012" jest faktycznie dla Krakowa, ale to dotyczy dekoderów, w TV z DVB-C podaje się "Network ID".
Wejdź w "Menu CI", wybierz "Identyfikator sieci" i wpisz ponownie swój ID, dla Krakowa 43157, może to odświeży autoryzację.
Może faktycznie UPC nie przydzieliło uprawnień, zadzwoń do nich, sprawdzą.
działek - 10-10-2015, 22:36
Pitrek napisał/a: | Wygląda jakby autoryzacja się nie skończyła, wyłącz TV i wyciągnij MediaModuł CI+, masz już wszystko w TV poustawiane więc nic nie szukaj ponownie. Wsadź ponownie moduł do TV i włącz go, TV wykrywa moduł, powinno na ułamek sekundy pojawić się na ekranie:
___________________________________________________________
Menu CI
UPC
Dziękujemy za wybranie Telewizji
Cyfrowej UPC.
Trwa uwierzytelnianie, proszę czekać. Zamknij
[IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII] 100%
___________________________________________________________
Rozumiem, że problem jest od pierwszego uruchomienia modułu w Twoim TV.
Autoryzacja w Twoim przypadku musi też się skończyć pomyślnie.
powinien pojawić się komunikat:
___________________________________________________________
Twój UPC MediaModuł CI+ działa poprawnie.
___________________________________________________________
"Kod aktywacji: 012" jest faktycznie dla Krakowa, ale to dotyczy dekoderów, w TV z DVB-C podaje się "Network ID".
Wejdź w "Menu CI", wybierz "Identyfikator sieci" i wpisz ponownie swój ID, dla Krakowa 43157, może to odświeży autoryzację.
Może faktycznie UPC nie przydzieliło uprawnień, zadzwoń do nich, sprawdzą. |
Resetowałem, zmieniałem kod i nic. W końcu zadzwoniłem na infolinie i już po 10 min odebrali Gość na wsparciu technicznym zrobił reset i kanały się pojawiły
Pitrek - 11-10-2015, 09:42
działek napisał/a: | Gość na wsparciu technicznym zrobił reset i kanały się pojawiły |
Eeeee, całe UPC. Jakby być złośliwym, to można by rzec normalka.
medi - 13-10-2015, 15:19
Czy są posiadacze telewizora Sony KDL-32EX500, korzystający z modułu CI+ UPC?
Teoretycznie ten model LCD widnieje na liście UPC, chciałbym jednak poznać opinię, jak współpraca z modułem funkcjonuje w praktyce.
sirkubas - 17-10-2015, 17:43
działek napisał/a: | Samsungu UE48H6400AKXXH |
Napisałeś model z błędem czy to rzeczywiście taki model? Przeglądałem listę na upc.pl i znalazłem tylko UE48H6400AWXXH.
Pitrek - 17-10-2015, 20:31
sirkubas napisał/a: | Przeglądałem listę na upc.pl i znalazłem tylko UE48H6400AWXXH. |
Czy aby na pewno znalazłeś na liście polskiej UPC, TV UE48H6400AWXXH.
Sądzę, że raczej ten z literką "N" na końcu, czyli oferowany w Holandii. Żaden Samsung sprzedawany w Polsce, ten z literką "H" nie jest na liście UPC. http://forum.mediaswiat.p...w_results=post. Temat był już wałkowany na forum. Telewizory UE48H6400AKXXH są oferowane na Słowacji, Litwie, Łotwie, Estonii, Albanii, Macedonii, Rumunii, Serbii i jeszcze gdzieś tam.
sirkubas - 17-10-2015, 20:43
Racja, przepraszam, wiem o tym oczywiście. Pytam o model, a sam literówkę robię Ale jak to jest w końcu z literką K i W w tych dwóch wyżej wymienionych? Jak rozumiem to jest ten sam model, tylko chyba z przeznaczeniem na różne rynki?
|
|