Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Gry - Lagi w dzień i wieczorem CS 1.6

KOCUREK1970 - 27-01-2013, 12:11

Raczej nie kiedy, tylko czy w ogóle?.
Senth - 27-01-2013, 13:26

KOCUREK1970 napisał/a:
Raczej nie kiedy, tylko czy w ogóle?.


i o to jest pytanie na które nie znamy odpowiedzi :)

KOCUREK1970 - 27-01-2013, 15:01

I gwarantuję, że nigdy się tej odpowiedzi zainteresowany nie doczeka,
monter tak tylko powiedział by go podnieść na duchu.....,
ale sobie pomyślał, że co będę za kogoś głowę nadstawiał

Senth - 27-01-2013, 15:25

Więc Kocurek co Ci wszyscy, którzy mają problemy mają zrobić? Ja dzwoniąc wczoraj na centrale otrzymałem odpowiedź, że moje zgłoszenie i mój problem jest rozpatrywany, ale jeszcze nikt się tym nie zajął i mam czekać... No bez przesady,, płace to wymagam tak?
pg - 27-01-2013, 16:54

A oni w ogóle wiedzą w czym jest problem? :?
Senth - 27-01-2013, 17:02

No właśnie nie wiadomo :P Śmieszna ta cała sytuacja :>
KOCUREK1970 - 27-01-2013, 19:46

Senth napisał/a:
Więc Kocurek co Ci wszyscy, którzy mają problemy mają zrobić? Ja dzwoniąc wczoraj na centrale otrzymałem odpowiedź, że moje zgłoszenie i mój problem jest rozpatrywany, ale jeszcze nikt się tym nie zajął i mam czekać...

Ja Cię doskonale rozumiem.....
Bo dowcip polega na tym, że nikt jeszcze się tym w przepisach nie zajął, że masz prawo firmie nie zapłacić jeśli usługa jest nienależycie wykonywana, a tym samym pieniądze firmie się za to nie należą, jak naprawicie to dostaniecie
Na dzień dzisiejszy jest tak, że zapłacić musisz, a potem to ty sobie możesz...zagrać na fujarce, i kłócić się z operatorem do usranej śmierci o to by naprawił usługę
Firmy doskonale wykorzystują ten fakt, kasę dostają każdego miesiąca od wszystkich abonentów, podliczają saldo i resztę mają w dupie-ot cała prawda, ot prowadzenie biznesu po polsku
Kara dla firmy za to, że mi usługa nie działa to powinno być 30 krotność miesięcznej opłaty abonamentowej, za to, że usługa nie działała przez miesiąc, czyli jeśli miesięcznie płacę za neta 50 zł to tyle samo powinna wynosić dzienna stawka kary za to, że to nie działa za to za co płacę-to by mieli 2 możliwości, albo płacić takie kary, albo naprawić, ale kara powinna trafić w moje ręce na moje konto, to by się nauczyli szanować klienta

cAst0r - 27-01-2013, 23:12

Też mam pingi do kitu wieczorami w CS:GO, zgłosiłem wreszcie (nie mogłem się połączyć z infolinia przez 3dni) ma przyjść technik we wtorek..
Senth - 27-01-2013, 23:44

castor - u mnie technik był w piatek, zmienil modem na nowy lecz tej samej marki, siedzial i dumal chyba z godzine jednak nic nie wymyslil..
Humanoid - 30-01-2013, 18:56

Dziwne rzeczy wypisujecie ;o
Ja gdy mam problem z pingiem/ utratą pakietów to wykonuje testy programem WinMTR po czym wysyłam je mailowo i najpóźniej do 30 dni wszystko jest naprawione ...

KOCUREK1970 - 31-01-2013, 00:57

Humanoid napisał/a:
Ja gdy mam problem z pingiem/ utratą pakietów to wykonuje testy programem WinMTR po czym wysyłam je mailowo i najpóźniej do 30 dni wszystko jest naprawione ...

No ja przepraszam, ale jeśli ta usługa będzie świadczona za darmo to takie rzeczy mogą się dziać, bo każdy wie, że jest to za darmo i operator może robić co chce.
Ale takie rzeczy nie mają prawa (nie powinny) się dziać wtedy jak ktoś bierze za to kasę i to wcale nie małą w skali całego kraju
Klienta nie obchodzi, że operator musi na coś wydać 1 MLD dolarów, a zarobi na tym sumarycznie 5 zł.
Płacę to wymagam i tyle
Wiecie dlaczego UPC jeszcze nie pozwało do sądu nikogo kto wypisuje o nich takie rzeczy na tym portalu, albo gdziekolwiek w sieci, bo co najmniej połowa tych spraw to prawda, i przed sądem by się rypło, że klienci składają reklamacje itd. a oni maja to w d...e i jedynie ich kasa interesuje.
Przecież każdego z nas UPC mogło by oskarżyć o pomówienie i działanie na szkodę spółki, ale boją się sądu jak diabeł święconej wody.

beny8989 - 31-01-2013, 14:57

powiem ci tak ja gubienie pakietow zglaszalem 15 stycznia 22 stycznia dostalem nowy modem 29 stycznia sprawie nadali numer wiec ile mozna czekac na to az laskawie usunam usterke. ponoc w tym czasie byli 2x liniowcy i cos na lini robili wiec w to bardzo watpie ale dobra technik byl 2x zmienil urzadzenie i jest poprawa bo chociaz trzyma poziom sygnalu ale pakiety jak gubilem to gubie do tej pory. testow zrobilem z 8 na kazdym widac straty danych a ile ss z gry to juz nie jestem wstanie policzyc i dotej pory nic sie nie zmienilo i zapewne sie nie zmieni po amrca az nie przyjdzie wiecej takich osob ze im gdzies dane w kosmos uciekaja
KOCUREK1970 - 31-01-2013, 19:05

Ja to rozumiem, nie musisz mi tego tłumaczyć, bo czasami też bym w UPC komuś łeb rozwalił.....za to jak coś u mnie działa (a właściwie nie działa)
Jedyny sposób to pisać reklamacje i cała ta droga, inaczej nie zmusisz ich do naprawienia tego, będziesz ich nękał, będą bulić to wtedy może naprawią, inaczej na forum to pisanie sobie a muzom....

beny8989 - 02-02-2013, 18:33

pociesze cie nie wiedzom dalej co maja robic abym nie gubil tych pakietow uparcie twierdza ze cos u mnie dostalem 2 modem nowy thomsona bo cisco w szczecinie nie ma. i dalej jest to co bylo ale pingi zmalaly :P . czyli od poniedzialku znowuż zabawa z ulubionymi paniami z pomocy technicznej i czekanie na dalsze kroki
Senth - 02-02-2013, 19:03

No wkońcu i mi się udało. Wkoncu sie mna zajeli. Od wczoraj mam stabilny ping 20-25 na modeme Thomsona TWG 870. Chyba ktoś się tym zajął bo techników już u mnie nie było.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group