Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telefon w UPC - UPC Phone - komuś działa?

jolie - 30-10-2012, 22:23
Temat postu: UPC Phone - komuś działa?
Witam,

Przeglądając sobie appstore natrafiłem na aplikację "UPC Phone". Jak przeczytałem opis to niemal zapiałem z zachwytu - podgląd na listę nieodebranych połączeń, dzwonienie skądkolwiek z użyciem swojego numeru telefonu i planu telefonicznego... no bajka.

Aż założyłem sobie konto w "Moje UPC"...
I co? I nic :(

"Korzystanie z usługi UPC Phone wymaga posiadania Telefonu UPC."

Super, tylko że ja telefon UPC mam!
Dzwoniłem do BOK, po dłuższej rozmowie pan stwierdził że faktycznie wszędzie niby mam zaznaczone że jest telefon UPC, ale akurat w "moje upc" coś poszło źle i tam telefonu nie ma. Obiecał że zgłosi to do działu technicznego i... mam sobie co jakiś czas sprawdzać.

Oczywiście nadal nic...

Pytanie: czy komuś ten UPC Phone działa? W szczególności - komuś kto ma plan "minuty non stop"?

gregor - 30-10-2012, 23:09
Temat postu: U też nie działa
U mnie na SG S II tylko w dniu zainstalowania tj.10 bm zadziałało a póżniej nic nie łączy rozmów ani po wifi ani 3G jak i nie odbiera pomimo że stacjonarny działa, usługa aktywna /zielona ikonka/. Resety, wylogowania, odinstalowanie i ponowne zainstalowanie, aktualizacja do nowszej wersji i kontakt z fachowcem z UPC nic nie pomogło. Idea dobra ale narazie to lipa.

[ Dodano: 30-10-2012, 23:11 ]
Mam 240 min do wszystkich

bulek - 31-10-2012, 10:25

Zainstalowałem żonie na SG S. Działało pięknie pierwszego dnia kiedy była w zakresie domowego wifi. W następnych dniach głównie poza domem zaliczyła kilkanaście zwisów telefonu, upc phone application crash i komunikatów o braku połączenia w momentach, w których potrzebowała telefonu do zwykłych rozmów. Na razie więc kariera tej aplikacji na jej telefonie była wyjątkowo krótka :) .
jolie - 31-10-2012, 10:38

bulek napisał/a:
Zainstalowałem żonie na SG S. Działało pięknie pierwszego dnia kiedy była w zakresie domowego wifi. W następnych dniach głównie poza domem zaliczyła kilkanaście zwisów telefonu, upc phone application crash i komunikatów o braku połączenia w momentach, w których potrzebowała telefonu do zwykłych rozmów. Na razie więc kariera tej aplikacji na jej telefonie była wyjątkowo krótka :) .


A jaką macie taryfę? Bo mam dziwne podejrzenie, że mi nie działa z racji posiadania planu "minuty bez limitu"...

gregor - 31-10-2012, 12:55

A jaką macie taryfę? Bo mam dziwne podejrzenie, że mi nie działa z racji posiadania planu "minuty bez limitu"..



I tu dałeś do powód do zastanowienia czy czasem problem nie tkwi w taryfie jaką się posiada ja mam 240 min do wszystkich i tez nie działa. Może trochę to absurdalne ale firmy stosują rożne chwyty by zaoszczędzić.

terefere - 31-10-2012, 13:22

Ja nie mam telefonu, ale mama ma, więc zainstalowałem sobie aplikację na Desire Z i działa bez problemu.
Mama ma Desire S i również śmiga. Oczywiście testowane "chwilowo" do zadzwonienia/odebrania połączenia.

kubawojcik - 31-10-2012, 20:00

Ja mam 240min do wszystkich i nie mam zadnych problemow z aplikacja.


No i teraz pewnie sie zdenerwuja wszyscy Androidowcy tak nienawidzacy iOS i Apple :)
działa na iOS6 na iPhone 4 i na Ipad3 z iOS 5 :p

jolie - 31-10-2012, 20:23

kubawojcik napisał/a:
Ja mam 240min do wszystkich i nie mam zadnych problemow z aplikacja.


A jak się zalogujesz na WWW do "Moje UPC" i klikniesz w "UPC Phone", to pod ikonką programu masz coś poza zakładką "Moje urządzenia"? Możesz puścić screenshot?

URLa nie podam, bom świeżak i forum nie pozwala :(

U mnie jest tylko "Moje urządzenia" i podobno to jest przyczyna problemu z działaniem UPC phone

kubawojcik napisał/a:
No i teraz pewnie sie zdenerwuja wszyscy Androidowcy tak nienawidzacy iOS i Apple :)
działa na iOS6 na iPhone 4 i na Ipad3 z iOS 5 :p


Myślę że to nie ma nic wspólnego z systemem operacyjnym komórki...

Jeszcze jedno pytanie do tych którym działa: czy da się równocześnie rozmawiać przez stacjonarkę i UPC phone? :)

zabieg2 - 31-10-2012, 22:32

U mnie na s galaxy też nie działa. Po wklikaniu numeru w ogóle nie ma sygnału chociaż wszystkie ikonki wskazują zalogowanie ( po wi fi ). Gratuluje szczęściarzom którym aplikacja działa. Dla mnie na razie to lipa
terefere - 01-11-2012, 00:05

jolie napisał/a:
kubawojcik napisał/a:
Ja mam 240min do wszystkich i nie mam zadnych problemow z aplikacja.


A jak się zalogujesz na WWW do "Moje UPC" i klikniesz w "UPC Phone", to pod ikonką programu masz coś poza zakładką "Moje urządzenia"? Możesz puścić screenshot?

URLa nie podam, bom świeżak i forum nie pozwala :(

U mnie jest tylko "Moje urządzenia" i podobno to jest przyczyna problemu z działaniem UPC
U mnie tak to wygląda (też 240min):


Aha, da się rozmawiać przez tel i aplikację ;)

jolie - 01-11-2012, 01:01

terefere napisał/a:
U mnie tak to wygląda (też 240min):

(ciach obrazek)

Aha, da się rozmawiać przez tel i aplikację ;)


Ano właśnie, u mnie tego "Zarządzanie usługami" brak.
Ciekaw jestem czy cokolwiek z tym zrobią czy też po prostu oleją...

terefere - 07-11-2012, 16:13

Po ostatniej aktualizacji dalej nie działa?
jolie - 07-11-2012, 16:17

terefere napisał/a:
Po ostatniej aktualizacji dalej nie działa?


A kiedy była ta aktualizacja?
Wszedłem teraz na "Moje UPC" i nadal nie ma zarządzania urządzeniami.
Po odpaleniu aplikacji "UPC Phone" też nadal to samo - informacja że muszę mieć usługę "Telefon UPC". :(

alma - 07-11-2012, 18:04

jolie, Ja ściągałem wczoraj ;) U mnie nawet to działa tylko niestety nie widać mojego SG S2 w Moim UPC w dziale UPC Phone. Pisałem do BOK i czekam na reakcje. Instalowałem z Play na SG jak i przez stronę i kabelek :) bez różnicy - nie ma mojego fona na liście w Moje UPC...
terefere - 07-11-2012, 21:25

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.upc.phone
Po prawej: 5 listopad.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group