Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - Debilizm i bałagan w UPC

zygikuleczka - 05-09-2012, 10:12

TePeO, dzięki. Dziś dostałem po 9 telefon z działu księgowości z potwierdzeniem korekt;>
grzegorz - 05-09-2012, 10:43

Ja tez maiłem tel. i mila Pani przeprosiła za bałagan i korekta ma być juz w FV wrześniowej.

[ Dodano: 06-09-2012, 16:07 ]
Oni są dobrzy przez telefon co innego a na maila wysyłają w odpowiedzi co innego, rece opadają :sad:

TePeO - 06-09-2012, 18:33

grzegorz, w przypadku dodatkowych pytań, proszę o szczegóły na priv.
Igor83 - 14-11-2012, 09:05

Witam Koleżanki i Kolegów,

Postanowiłem podzielić się z Wami swoją przygodą z UPC, gdyż krew mnie zalewa, i muszę dać upust swoim emocjom.
Rzecz dotyczy faktur jakie co miesiąc otrzymuję za paczkę trzech usług UPC.
Dopóki obowiązywała mnie umowa teminowa (do czerwca 2012 )płaciłem stałą kwotę zgodnie z jej zapisami, czasem sporadycznie powiększoną o wydzwonione ponad limit minuty. Generalnie było ok.

Jazda zaczęła się po zakończeniu umowy terminowej (od lipca). Zgodnie z zapisami oferty promocyjnej, po zakończonym okresie zobowiązania, ceny za wszystkie trzy usługi nie miały ulec zmianie. Tymczasem już w lipcu przyszła faktura z zawyżoną kwotą. No nic - piszę reklamację, odpisują (mea culpa - w kolejnym miesiącu skorygują).
No dobra - faktura za sierpień uwzględniała nadpłatę za lipiec. Wszystko się zgadzało.

Tymczasem we wrześniu znów przyszła zawyżona faktura. Tym razem na większą kwotę. Zagotowałem - dzwonie na party-line, pani początkowo uparcie twierdziła, że wszystko jest ok. Poprosiłem by sprawdziła zapisy promocji o gwarancji ceny po zakończonym okresie zobowiązania oraz sprawdziła, iż dokładnie dwa miesiące temu z tego właśnie powodu reklamowałem fakturę i reklamacja została uwzględniona. Pani sprawdziła, skonsultowała z "górą" i obiecała, że w kolejnym miesiącu uwzględnią nadpłatę.
No dobra - faktura za październik uwzględniała nadpłatę za wrzesień. Znów wszystko się zgadzało.

Właśnie dostałem fakturę za listopad. I co? tak, znów błędnie wystawioną. Znów zawyżona. Przestaje mnie to bawić. Mają Państwo jakiś pomysł jak skutecznie rozwiązać problem, bo nie uśmiecha mi się co drugi miesiąc dzwonić z reklamacją faktury.

Pozdrawiam

KOCUREK1970 - 14-11-2012, 17:19

Igor83 napisał/a:
Mają Państwo jakiś pomysł jak skutecznie rozwiązać problem, bo nie uśmiecha mi się co drugi miesiąc dzwonić z reklamacją faktury.

Urząd Skarbowy...zgłoś to do nich, naprostują ich aż miło, weż umowę która Cię teraz obowiązuje, pracownikowi skarbówki przedstaw co i jak....i po problemie.

Igor83 - 14-11-2012, 18:11

KOCUREK1970 napisał/a:

Urząd Skarbowy...zgłoś to do nich, naprostują ich aż miło, weż umowę która Cię teraz obowiązuje, pracownikowi skarbówki przedstaw co i jak....i po problemie.

Kolega myśli, że mam czas ganiać do Urzędu Skarbowego?
Złożyłem reklamację telefoniczną (mam czekać do 30 dni na jej efekt), ciekawe, że wcześniej dało się załatwić od ręki. Złoże na wszelki wypadek jeszcze pisemną.

zygikuleczka - 14-11-2012, 18:31

Igor83 napisał/a:
]że mam czas ganiać do Urzędu Skarbowego?

To akurat nikogo nie interesuje. Zadałeś pytanie dostałeś odpowiedź. Poza tym po co cytujesz w całości post skoro znajduje się on tuż nad Twoim?

kwasniak74 - 22-12-2012, 15:41

Witam wszystkich i proszę o pomoc użytkownika TePeO w rozwiązaniu problemu który przerasta ludzi pracujących w boku. Sprawa wygląda tak od dnia 29.05.12 korzystam z promocji „Rewelacyjna układanka usług” (2012-1) 30Mb internet+super HD+Max HD z nagrywarką+HBO HD+internet bezprzewodowy.

W dniu 15.12.12 zainstalowali mi Multiroom HD i wszystko było by dobrze ale 17.12.12 wyłączyli mi pakiet super HD na dekoderze z nagrywarka a na multiroomie zostawiali. Po wielu telefonach przez te 5 dni dziś dowiedziałem się że pakiet został wyłączony na moją prośbę przez telefon ale pani nie ma dostępu do nagrywanych rozmów i moje tłumaczenie ze ja nie rezygnowałem na nie wiele się zdało złożyłem zażalenie ale maja czas 30 dni na rozpatrzenie.

Dodatkowo twierdzą że pakietu super HD z którego nie rezygnowałem prawdopodobnie nie będzie można przywrócić bo jako takiego już nie ma ale będę mógł dostać nowa ofertę która patrząc na to co mają na stronie będzie gorsza od poprzedniej.

Obecnie płaciłem 119 zł.

Ps. kolego TePeO pozwoliłe sobie wysłać Ci na pw ID .

atomix - 22-12-2012, 17:02

kwasniak74 napisał/a:
Dodatkowo twierdzą że pakietu super HD z którego nie rezygnowałem prawdopodobnie nie będzie można przywrócić bo jako takiego już nie ma ale będę mógł dostać nowa ofertę która patrząc na to co mają na stronie będzie gorsza od poprzedniej


Jeśli ci nie przywrócą to walcz o swoje i powiedz, że chętnie skorzystasz z promocji z nowymi pakietami:
"Rewelacyjna kombinacja usług":
Max Extra HD z nagrywarką + 30 Mb/s z Wi-Fi za 90 zł :P

kwasniak74 - 24-12-2012, 15:12

Podziękowania dla TePeO ;) wszystko działa, kanały wróciły na swoje miejsce a korzystając z okazji to wszystkiego najlepszego i zdrowych spokojnych świąt :) oraz moc nowych kanałów w nowym roku 2013 życzę Wam jak i sobie :)
comer - 10-04-2014, 15:02

19 marca zamawiany był pakiet HBO w 9 dniu zrezygnowałem z niego telefonicznie i pisemnie po 4 dniach kanał dalej był włączony więc dzwoniłem żeby ich o tym poinformować i z żadaniem wyłączenia Pani na infolini pisała notkę o wyłączenie kanałów i mówiła że za parę minut będzie wyłączony, do tej pory mam ten pakiet i już wiedze w MoimUPC że mam naliczone za abonament i aktywacje :/ co za oszołomy trzeba słać reklamacje :|
Renka - 16-04-2014, 14:39

No to super że trafiłam na wątk - a juz miałam się decydowac na upc. Tylko nie wiem co dalej bo tepsa tez mnie wykańcza nerwowo
comer - 16-04-2014, 18:04

Reklamacja złożona i sprawa wyjaśniona tak że jest ok.
KOCUREK1970 - 16-04-2014, 19:48

Renka napisał/a:
No to super że trafiłam na wątk - a juz miałam się decydowac na upc. Tylko nie wiem co dalej bo tepsa tez mnie wykańcza nerwowo

:shock:

Brudna Hara - 18-04-2014, 20:22

Renka napisał/a:
No to super że trafiłam na wątk - a juz miałam się decydowac na upc. Tylko nie wiem co dalej bo tepsa tez mnie wykańcza nerwowo


No to super, że na podstawie jednego watku zrezygnujesz z wypróbowania usługi w UPC, w takim razie jedyne co mogę Ci zaproponowac to kompletne porzucenie mysli o internecie, telewizji i co tam jeszcze chcesz, bo na jakimkolwiek forum jakiegokolwiek Opertaora obecnego na polskim rynku znajdziesz po kilka takich tematów. Wszedzie są narzekania w większym lub mniejszym stopniu - wiem, bo obecnie jestem na etapie szukania najlepszej opcji i jestem z tym na bieżąco.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group