Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

o UPC - Debilizm i bałagan w UPC

Igor83 - 10-07-2012, 10:56

Susane napisał/a:
Chyba mnie z kimś pomyliłeś, nauczycielką-humanistką jest zupełnie inna koleżanka.

Mea Culpa!!! Faktycznie, bije się w piersi. Ciało pedagogiczne to koleżanka Seven :mrgreen:
Nie zmienia to jednak faktu, że pleonazm paskudny :lol:

Font - 13-07-2012, 16:41

UPC usługi włącza w ciągu nawet minuty, HBO miałem nim słuchawkę odłożyłem,
ale żeby załatwić rezygnację trzeba się z nimi naużerać, godzinami wysłuchiwać co to
oni mogą nowego zaoferować. To jest normalnie wk.........ce :twisted:

Adan - 27-07-2012, 11:29

No, się namęczyłem, ale zamiast RUU za 80 zł mam RKU w tej samej cenie :) Wojna na wyniszczenie trwała dwa tygodnie i UPC wreszcie skapitulowało.

Niech mi tylko ktoś światły wyjaśni na jakiej podstawie po odstąpieniu od umowy z promocyjnym zobowiązaniem w terminie 10 dni UPC zaczyna świadczyć stare usługi, ale już bez starej promocji wg jakiejś umowy na czas nieokreślony? Już dwa razy się z tym spotkałem i nie wiem, skąd się to bierze - odstępujesz od umowy, a UPC dalej działa.

marcinosr - 27-07-2012, 11:49

Adan, weź do ręki umowę o świadczenie usług....nawet jakąś starą oby w wersji papierowej...jak doczytasz to jest na niej napisane że umowa zawarta jest na czas nieokreślony...i teraz masz już umowę fajnie ale zaczynasz korzystać z promocji np. RUU odstępujesz od niej w terminie 10 dni bo takie masz prawo ale ty odstępujesz od PROMOCJI a nie od UMOWY o świadczenie usług....i dlatego dalej świadczą usługi na zasadach ogólnych... trzeba po prostu rozróżnić UMOWĘ o świadczenie usług od PROMOCJI na cenę tych usług...

P.S.
gratuluje zamiany na RKU :)

Marek - 27-07-2012, 12:51

marcinosr, to zależy czy on sobie po prostu zamówił tąpromocję bo wcześniej miał umowę bez zobowiązań, czy też złożył wypowiedzenie poprzedniej umowy i dopiero potem negocjował promocyjne warunki nowej - w tym drugim przypadku po odstąpieniu od nowej umowy nic już go z nimi nie łączy (jedna umowa została wypowiedziana a od drugiej odstąpiono)
Adan - 27-07-2012, 13:40

marcinosr dzięki, dzięki... ale po tylu telefonach i tłumaczeniach, że mam do tego prawo nie jestem pewien, czy to warte takiego zachodu było :P

Mogę odstąpić od dokonanych zmian (wg Ciebie - promocji) w ciągu 10 dni, bo tak mają w regulaminie, ale mogę też odstąpić od umowy, bo tak jest i w regulaminie, i w rozporządzeniu ministra.

Warunkiem skorzystania z promocji jest jednak podpisanie umowy w czasie jej trwania - wówczas stara powinna zostać anulowana. Powinno być tak, jak mówi Marek - jest odstąpienie od umowy, to kończy się moja przygoda z UPC - obojętnie czy składałem wypowiedzenie na starą umowę, czy nie - w przeciwnym wypadku musiałbym opłacać dwie faktury, skoro są dwie umowy.
Zresztą tą starą wypowiadałem, bo nie zgadzałem się z podwyżką. Tak sobie myślę, że oni uznawali wypowiedzenie/odstąpienie od umowy za wypowiedzenie/odstąpienie od promocji, stąd brała się umowa na czas nieokreślony bez promocji, ale na stare usługi. Tylko jakim prawem?

KOCUREK1970 - 27-07-2012, 13:41

Font napisał/a:
UPC usługi włącza w ciągu nawet minuty, HBO miałem nim słuchawkę odłożyłem,
ale żeby załatwić rezygnację trzeba się z nimi naużerać, godzinami wysłuchiwać co to
oni mogą nowego zaoferować. To jest normalnie wk.........ce :twisted:

A co w tym dziwnego...przecież nie chcą stracić zdobyczy( Ciebie) którą mają na widelcu i mogą ją doić z abo.
Żadna firma jeśli już pozyska klienta, to nie ma zamiaru go dobrowolnie, albo łatwo wypuścić ze swoich łap :!:
Adan napisał/a:
Tylko jakim prawem?

Prawem silniejszego.......wszystkie firmy oszukujące, naciągające, naginające prawo wiedzą doskonale co robią...i robią to całkowicie świadomie i z premedytacją, bo doskonale wiedzą, że nasze prawo w tej materii jest poprostu do dupy(sorki), a to ,że prawo mnie jako klienta chroni w określonych sytuacjach przed właśnie takim działaniem operatora.....i co z tego, skoro nadawcy doskonale wiedzą, że sprawa najpierw musi trafić na Policję albo do sądu, ale to trwa tak długo bo czasem zanim będzie pierwsze rozprawa to mijają 2, 3 lata, a przez ten czas choć cię firma robi w balona ale płacić za to musisz......
Sytuacja była by zupełnie inna gdyby rozprawa odbyła się najpóżniej w ciągu 90 dni od złożenia pozwu przeciwko nadawcy, a kary za takie działania szły by w tysiące złotych za każdego oszukanego klienta.Sam jestem ciekaw czy firmy działające w "polsce" ale też działające na świecie też tak tam naginają prawo jak u nas.... :?: :shock:

Adan - 27-07-2012, 14:04

Nic dodać, nic ująć. Miałem właśnie dodać sam odpowiedź na to pytanie: Prawem UPC.
grzegorz - 04-09-2012, 16:07

Nie wiem czy w tej firmie to norma ze od czerwca czekam na korektę faktury i do dnia dzisiejszego nie mogę sie doczekać, co miesiąc niemal pisze reklamacje i mam tylko info ze w kolejnej zostanie uwzględniona i tak od czerwca...
KOCUREK1970 - 04-09-2012, 18:28

@grzegorz
Nie cackaj się z NIMI, tylko bierz papiery i do US....tam daj zawyżone faktury, powiedz co i jak i już skarbówka ICH naprostuje.....

Marek - 04-09-2012, 18:46

Cytat:
Nie wiem czy w tej firmie to norma ze od czerwca czekam na korektę faktury i do dnia dzisiejszego nie mogę sie doczekać
norma - póki nie zgłosisz do US że wystawiają faktury niezgodne ze stanem faktycznym to nie poprawią.
zygikuleczka - 04-09-2012, 18:52

Ja mam podobną sytuację. Sytuacja dotyczy faktury czerwcowej. Chodzi zgodnie z ich wyjaśnieniami to korekta została zrobiona zbyt późno i nie została uwzględniona. Jak nie pojawi się w tym miesiącu też idę do US.
misiek122 - 04-09-2012, 19:31

u nich to norma, za każdym razem jak zmieniam coś w usługach. Czekałem trzy miesiące na korekte, napisałem raz - nie pomogło, za drugim razem pogroziłem US, wtedy pomogło. Kiedyś jak wystawiali faktury źle to wystarczyło napisać maila i nastepnego miesiąca było wszystko ok, teraz już nie. Nie wiem, może mają więcej pracy w związku z dodatkowymi klientami z Aster?!
Marek - 04-09-2012, 20:40

misiek122, rok temu była taka sama sytuacja i 2 lata temu i 3 lata temu i jeszcze wcześniej też. Praktycznie co roku wycinają jakiś numer i nie są w stanie skorygować faktur.
TePeO - 05-09-2012, 08:12

grzegorz ,zygikuleczka sprawdzę wasze zgłoszenia, szczegóły na priv

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group