|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Telewizja UPC - Pakiet HBO - nowe promocje!
Pitrek - 30-08-2017, 15:31
erwinsans napisał/a: | Gdzie znajdę REG na HBO 1 miesiąc za 0 zł bez zobowiązania z możliwością rezygnacji po 30 dniach ? |
W regulaminach:
https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=187521#187521
erwinsans - 30-08-2017, 15:35
Dzięki już znalazłem
Mam pytanie jak oni to liczą czy od 1 do 1 czy od momentu włączenie do wyłączenia ?
Załóżmy aktywuje 30 sierpnia i zrezygnuje 30 września czy policzą za ten 1 dzień potem opłatę a potem skorygują ? Czy najlepiej odpalić 1 września i zrezygnować 1 października ?
Pitrek - 30-08-2017, 17:06
erwinsans napisał/a: | Mam pytanie jak oni to liczą czy od 1 do 1 czy od momentu włączenie do wyłączenia ? |
Od włączenia do wyłączenia:
1. Uczestnikowi Promocji przysługuje prawo do złożenia rezygnacji z Usług w dowolnym momencie korzystania z Usług.
2. Zaprzestanie świadczenia Usługi Pakiet Premium HBO HD wraz z opcją HBO OD / HBO GO następuje z chwilą doręczenia rezygnacji.
3. Oświadczenie o rezygnacji z przedmiotowej Usługi należy złożyć drogą elektroniczną na adres www.upc.pl/kontakt lub telefonicznie pod numerem telefonu: 813 813 813.
4. W przypadku rezygnacji opłata jest naliczana proporcjonalnie do ilości dni korzystania z Usługi w danym okresie rozliczeniowym.
Jeżeli rezygnację wprowadzą do systemu przed upływem 1 miesiąca, to jest za free.
katowicer - 30-08-2017, 19:53
Dziś wróciłem po lecie do oglądania tv. No więc od razu telefon do DUK po promocje. I tu zonk - 6 telefonów - 6 konsultantów i każdy to samo - nie ma dla mnie takiej promocji. Telefony do normalnego BOK też nic nie dały. Wreszcie załatwiłem to inaczej ale nie spodziewałem się takiego oporu ze strony DUK.
Pitrek - 30-08-2017, 20:10
katowicer napisał/a: | Wreszcie załatwiłem to inaczej ... | Czyli
katowicer - 31-08-2017, 07:56
Przez znajomego w UPC w Katowicach.
ZIBi50 - 31-08-2017, 17:26
Jednak "misiewicze" są potrzebni.
katowicer - 02-09-2017, 19:52
Nie widzę niczego złego w wykorzystywaniu znajomości do swoich prywatnych celów. Takie życie.
misiek122 - 16-09-2017, 11:19
Czy logujecie się na hbo.pl bez problemu?
Od dłuższego czasu nie mogę się zalogować w celu zapisania się na newsletter bo nie dostaję go systematycznie, co tydzień.
Próbowałem na trzech różnych przeglądarkach, za pomocą facebooka i normalnie, nic nie pomaga.
Napisałem do HBO na facebooku to poradzili wyczyścić pliki cookie i to wszystko na co ich było stać, więcej na wiadomości nie odpisują.
Wsparcie poniżej krytyki, a to jest przecież usługa dodatkowo płatna
LNR - 16-09-2017, 21:11
U mnie logowanie działa, ale newsletter rzeczywiście ostatnio nie przychodzi ani od HBO ani od Cinemax.
misiek122 - 17-09-2017, 11:26
Ok, dzięki za info. W takim razie wiem, że nie mam po co się logować skoro Ty też nie dostajesz newslettera.
atomix - 22-09-2017, 17:58
14 i 15 października odkodowane HBO. W ramówce z ciekawszych pozycji to m.in. "Snowden" i "Ostatnia rodzina".
erwinsans - 29-09-2017, 14:54
Dzisiaj rezygnacja z HBO 0 zł po godzinie aktywacja kolejny miesiąc 0 zł.
reddevilxx - 04-10-2017, 13:45
WItam ma ktos aktywny numer do duk??
Denimek - 04-10-2017, 17:17
Dzwoniłem pod 813 813 813 i chciałem żeby połączyli mnie z DUK to uzyskałem odpowiedz że właśnie dodzwoniłem się do DUK.
[ Dodano: 04-10-2017, 17:27 ]
Swoją drogą śmieszy mnie takie comiesięczne kombinowanie. Rozumiem negocjacje warunków umowy ale comiesięczne rezygnowanie i szukanie konsultanta który ponownie włączy HBO jest trochę upokarzające....
Odpowiada mi cena i repertuar programowy to płacę uczciwie nie odpowiada to rezygnuje.
A do DUK dzwoniłem w innej sprawie niż naciąganie na HBO.
|
|