Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telefon w UPC - Zmiana w cenniku usług telefonicznych UPC Polska

Marek - 02-11-2011, 17:55

Kebap12, Ty nie masz rozwiązywać tylko umowy tylko powiedzieć, że nie zgadzasz się na zmiany które są dla Ciebie niekorzystne (nie chcesz płacić więcej) - wtedy to oni rozwiążą umowę (albo zrezygnują ze zmian - ale to mało prawdopodobne bo wywołało by to za duży bałagan).

Zadając pytanie w ten sposób w jaki to je zadałeś (Czy ja mogę rozwiązać umowę?) aż się prosi aby Cię wprowadzić w błąd odpowiadając „Ty nie możesz” i nie dopowiadać „ale my będziemy musieli jak się nie zgodzisz na podwyżkę”.

Kebap12 - 03-11-2011, 13:19

ja wszystko wiem tylko teraz taki problem jest że to na mnie nie jest tylko na moją starszą umowa a jej ta babka z infolinii powiedziała że jeżeli rozwiąże umowę to będzie musiała zapłacić kare i się boi teraz...
Susane - 03-11-2011, 21:25

Mówimy o sytuacji, kiedy UPC poinformowało o zmianie cennika i możliwości rozwiązania umowy:
Cytat:
W związku z powyższą zmianą, w przypadku braku jej akceptacji, przysługuje Państwu uprawnienie do rozwiązania Umowy Abonenckiej zawartej z UPC Polska Sp. z o.o. W razie skorzystania przez Państwa z uprawnienia do rozwiązania Umowy Abonenckiej, UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, ani zwrot ulgi.


Chyba wszystko jasne. Proponuję jednak poczekać, aż przyślą maila o treści podanej w pierwszym poście i dopiero wtedy wysyłać wypowiedzenie wg. wzoru z poprzedniej strony.

zajaczek87 - 07-12-2011, 23:51

Moje podanie zostało odrzucone powód, tylko klienci którzy podpisali umowę w roku 2009 w dół mogą skorzystać z tej formy rozwiązania umowy, jutro przeskanuje dokument, który dostałem, miła pani policzyła, że jak zapłacę 1500zł kary to będzie ok. Jeszcze policzyli mi kabel HDMI 50zł którego od nich nie dostałem. Najgorsze jest to, że sprzedałem mieszkanie w którym ta usługa była, kupiłem inne gdzie nie ma upc, teraz chwilowo mieszkam u rodziców, ale nie będę przenosić tego bo im to nie jest potrzebne.
Susane - 08-12-2011, 00:11

zajaczek87 napisał/a:
Moje podanie zostało odrzucone
Trzeba napisać wypowiedzenie umowy z powodu zmiany cennika, a nie podanie, bo podanie można rozpatrzyć odmownie. Przysługuje Ci prawo do rozwiązania umowy, zgodnie z informacją, którą dostałeś z UPC. Jeśli dostarczyłeś im wypowiedzenie wg. wzoru z 1 strony i nic tam nie zmieniałaś oprócz wprowadzenia swoich danych, to nie mają prawa go odrzucić. Podejrzewam jednak, że pani z BOK coś namieszała albo dostałeś wymijającego maila, bo oni mają taki zwyczaj wmawiania klientom, że rozwiązanie umowy w takich przypadkach im nie przysługuje, choć sami wcześniej informują, że jednak jest inaczej.
zajaczek87 - 08-12-2011, 00:31

dostarczyłem im wypowiedzenie wg. wzory z 1 strony tylko dopisałem swoje dane, byłem tam dostałem potwierdzenie przyjęcia pisma, i teraz taki cyrk, nie dostałem żadnego maila.
Susane - 08-12-2011, 00:38

Twoja umowa rozwiązała się z dniem 1 grudnia 2011, a ten "cyrk" to standardowe wykręty, które nie mają żadnej mocy prawnej. W jaki sposób poinformowano Cię o tej odmowie?
zajaczek87 - 08-12-2011, 00:39

osobiście byłem dzisiaj oddać sprzęt

[ Dodano: 14-12-2011, 20:56 ]
Witam,

przesyłam pismo które dostałem od UPC


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group