|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Telefon w UPC - Zmiana w cenniku usług telefonicznych UPC Polska
Kebap12 - 25-10-2011, 00:21
mam 3w1 i nie dostałem na maila zadnego powiadomienia ze moge zrezygnowac z uslug
czy w tym przypadku nie przysluguje mi opcja zerwania umowy?
atomix - 25-10-2011, 16:22
Nie odpowiem ci na 100 proc.
Ale...
Ja umowę z UPC na trzy usługi podpisywałem w czerwcu 2011 roku. Korzystając ze zmiany regulaminu za telefon, w piątek wysłałem im wypowiedzenie, dzisiaj zadzwoniłem do Działu Utrzymania Klienta i odświeżyłem umowę na lepszych warunkach na trzy usługi.
Kebap12 - 25-10-2011, 16:55
atomix napisał/a: | Nie odpowiem ci na 100 proc.
Ale...
Ja umowę z UPC na trzy usługi podpisywałem w czerwcu 2011 roku. Korzystając ze zmiany regulaminu za telefon, w piątek wysłałem im wypowiedzenie, dzisiaj zadzwoniłem do Działu Utrzymania Klienta i odświeżyłem umowę na lepszych warunkach na trzy usługi. |
a czy dostałeś tego maila z informacją?
bo jeżeli nie no to bym miał pewność że mogę złożyć wypowiedzenie i może uda mi się wywalczyć coś lepszego albo zerwać umowe...
atomix - 25-10-2011, 17:13
Nie otrzymałem.
O e-mailu wiem z tego forum
Kebap12 - 25-10-2011, 17:17
atomix napisał/a: | Nie otrzymałem.
O e-mailu wiem z tego forum |
no to dzięki wielkie za te bardzo cenne informacje
nie będę musiał czekać roku aż skończą mnie doić
skoter - 26-10-2011, 08:23
również posiadam usługę 3w1 podpisaną w czerwcu tego roku i zadzwoniłem przed chwilą do upc w celu rezygnacji a kobita mi powiedziała że mnie już obowiązuje nowy regulamin a zmiany dotyczą tylko klientów którzy podpisali umowy na telefon przed wrześniem 2010.
w związku z powyższym nie mogę rozwiązać umowy.....
no to w końcu jak to jest ??
Pozdro
atomix - 26-10-2011, 08:49
Nie wiem jak jest.
Ja podpisywałem umowę na tel w czerwcu 2011, wysłałem rezygnację i poszło. Udało się...
skoter - 26-10-2011, 08:58
regulamin obowiązuje od 1 października 2008 ze zmianami 6 października 2009 i 11 marca 2011 ale czemu powiedziała o klientach którzy podpisywali przed wrześniem 2010?
nie ogarniam...
[ Dodano: 26-10-2011, 10:16 ]
i że ja podpisałem już w czerwcu regulamin który będzie obowiązywał od grudnia?
posrane...
atomix - 26-10-2011, 12:54
Dla ścisłości. Zmiana dotyczy CENNIKA a nie regulaminu. Faktycznie w czerwcu zmieniali regulamin, bo też korzystałem z tego, ale teraz zmiana dotyczy zmian w cenniku telekomunikacyjnym.
Kebap12 - 27-10-2011, 19:41
ciekawy jestem dlaczego ja nie dostałem tego powiadomienia na miala
ma ktoś jakieś sugestie?
[ Dodano: 27-10-2011, 21:21 ]
O jeszcze wynalazłem takie coś:
"Informujemy, że w związku z wprowadzeniem nowych stawek podatku VAT, m.in. 8% i 23%, od 1 stycznia 2011 roku zmianie ulega cena brutto usług, oferowanych przez UPC: telewizji, internetu i telefonu."
i niby można było zerwać umowę ale jest pewien haczyk:
"W przypadku rozwiązania Umowy Abonenckiej przez Abonenta, z powodu zmiany Cennika, przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta, UPC przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a Abonent obowiązany jest do zwrotu ulgi, w wysokości wartości ulgi przyznanej Abonentowi w związku z zawarciem Umowy Abonenckiej, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość, za okres od dnia zawarcia Umowy Abonenckiej, do dnia jej rozwiązania."
teraz moje pytanie, czy w tym przypadku też jest coś takiego?
Marek - 28-10-2011, 00:12
Kebap12, to jakieś bzdury które zacytowałeś. Nigdy tak nie było, albo ktoś wprowadzał dla zabawy zamęt albo chciał Cię zrobić w konia.
Kebap12 - 28-10-2011, 14:35
Marek napisał/a: | Kebap12, to jakieś bzdury które zacytowałeś. Nigdy tak nie było, albo ktoś wprowadzał dla zabawy zamęt albo chciał Cię zrobić w konia. |
ja to wygooglowalem poniewaz umowa nie jest na mnie i ta osoba chce miec pewnosc ze moze wyslac rezygnacje bez zadnych konsekwencji a ja chce sie upewnic ze po zerwaniu umowy nie zostane bez upc bo nie beda chcieli odnowic umowy albo przysla mi rachunek jakis
"kto pyta nie błądzi"
muza_tv - 28-10-2011, 16:30
W styczniu 2012 roku zmieniały się ceny wszystkich usług z powody zmiany podatku VAT, jednak w tym przypadku nie było prawa do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia kary. Jedynym wyjątkiem byli abonenci pakietu Select HD, bo tutaj operator w styczniu podniósł cenę o więcej niż zmiana podatku. Abonenci tego pakietu mogli wypowiedzieć umowę bez ponoszenia kary.
Marek - 28-10-2011, 23:49
muza_tv, większość miała umowy na kwotę brutto więc mogła się na ich zmianę nie zgadzać (co mogło powodować rozwiązanie umowy z winy operatora).
Podwyżkę podatku musieli wziąć na siebie tylko klienci którzy mieli umowy na kwotę netto.
(tych było niewielu - firmy odliczające vat, albo coś w tym rodzaju).
Poza tym w styczniu ceny większości usług w UPC wzrosły o kilka procent ponad to co wynikało by z podwyżki VATu - a z tym to już nie ma żadnej dyskusji.
Na przykład to co w grudniu kosztowało 55zł w styczniu miało kosztować 56zł - co ciekawe były osoby na forum które mając umowy terminowe się na coś takiego nie zgodziły, napisały stosowne pismo i mimo wszytko UPC nie rozwiązało z nimi umowy tylko zrezygnowało z podwyżki dla nich.
Kebap12 - 02-11-2011, 16:32
dzwoniłem do upc i powiedzieli mi że nie mogę rozwiązać umowy
|
|