Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Internet Orange - Blondynka w pomocy technicznej....

dziabaq - 06-10-2011, 20:53
Temat postu: Blondynka w pomocy technicznej....
Hej,

U mojego znajomego w firmie mają neostradę, od dwóch tygodni modem gubi synchronizację na 10-40min po czym łączy się ponownie. Wymieniłem modem na nowszy ( z Thomsona 510 na ZTE combo ) ale sytuacja wygląda podobnie. Zadzwoniłem do pomocy technicznej, musiałem przebić się przez gęste menu po czym połączyło mnie z blondynką:
* Zgłaszam gubienie synchronizacji
- pada odpowiedź jaki Pan system operacyjny używa.
* Mówię że Linux.
- Uuuu ( odparła z obrzydzeniem konsultantka ) My tego systemu nie wspieramy.
* Pytam co to ma wspólnego ze zrywaniem synchronizacji modemu?
- chwileczkę, zbadam linię
- ( po chwili ) - no, nie jest najlepiej.
* Co można z tym fantem zrobić, pytam?
- A ile ma Pan komputerów podłączonych ( wypaliła konsultantka )
* Mówię że trzy
- Aaaaa, to dlatego Panu zrywa bo modem Combo ZTE może obsłużyć tylko 1 komputer ( co nie jest prawdą oczywiście )
* Pytam: zatem linia w/g Pani jest sprawna i parametry łącza są dobre?
- zresetuje Panu router do ustawień domyślnych
* wątpię żeby się Pani to udało ( odparłem ) ( mam router programowy pfsense )
- to niech Pan zrestartuje modem, odparła konsultanta...

ITD.....

po żenującej dyskusji, która trwała 16min, doszedłem do wniosku że ta kobieta mam wydrukowany zestaw pytań i odpowiedzi, i nie słucha co się mówi tylko odhacza po kolei...

Pytanie do was:
Znacie bezpośredni numer do wyższej instancji technicznej w TP.??

Zauważyłem też że niektóre usługi, takie jak: DynDNS powodują natychmiastowe zerwanie synchronizacji do czasu wyłączenia tejże usługi - pewnie jest jakaś blokada na TP [/list]

Marek - 06-10-2011, 22:12

Akurat DynDNS to prawie nigdzie nie działa jak powinno. Ale są inne usługi działające na tej samej zasadzie które nie stwarzają tylu problemów (np dyn.pl )
Mordimer - 03-11-2011, 02:03

Faktycznie dziabaq dałeś plamę. Wstyd mi za Ciebie. Żadna instancja Ci nie pomoże bo nie chcesz sobie pomóc.

[ Dodano: 03-11-2011, 02:13 ]
Otóż nie masz jakiegoś routera programowego tylko router ZTE COMBO, być może ustawiony w tryb bridge. Zaniedbałeś przeprowadzenie podstawowych czynności sprawdzających, czyli sprawdzenia parametrów linii to po pierwsze a po drugie ustawienia tego COMBO w trybie router i sprawdzenie, czy będzie trzymał synchro.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group