|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Internet Aster - GŁUPOTA W ASTER....
dziabaq - 10-03-2011, 07:58 Temat postu: GŁUPOTA W ASTER.... Witajcie,
Kilka miesięcy temu skończyła mi się promocja na internet, na TV też kończy się za miesiąc lub dwa. Zadzwoniłem więc na infolinię z zapytaniem jaką ofertę na internet mogę otrzymać. Uzyskałem informację o promocji na 24-miesiące. Powiedziałem że nie jestem zainteresowany umową na tak długi okres czasu. Zaproponowano mi więc internet 10MB ( twój świat ) na 14 miesięcy za kwotę 114zł jako promocja LOJALNOŚCIOWA )
Zadzwoniłem na infolinię ponownie, ale tym razem wybrałem połączenie dla nowych klientów, powiedziałem że jestem zainteresowany
Handlowiec zaproponował mi ten sam pakiet, na 14 miesięcy za 65zł ))
Okazało się że wersja lojalnościowa jest prawie 100% droższa od wersji dla nowych klientów... Ponadto Aster stosuje tzw "karencję" że stary klient nie może być nowym klientem przez 6 miesięcy, zmuszając tym samym DO REZYGNACJI!
Tak więc wysłałem wypowiedzenie...
Brawo Aster!!
Neo10 - 10-03-2011, 15:44 Temat postu: Re: GŁUPOTA W ASTER.... Aster zawsze było ciekawe choć w upc także bez złożenia rezygnacji dobrej promocji się nie dostanie Dobrze że to już ostatnie tchnienia Aster ;]
W upc też jest chyba taka karencja ale wystarczy umowę podpisać na kogoś innego .. zresztą podejrzewam że jak złożyłeś wypowiedzenia na dniach też do ciebie zadzwonią i ci zaproponują tą tańszą cenę ;]
dziabaq - 10-03-2011, 19:07
Z tego się akurat nie cieszę że Aster jako firma zostało kupione.
Monopol UPC wyjdzie bokiem klientom ( słaba jakość )
Może marketingowo Aster jest do bani, ale internet mają super stabilny. Przez dwa lata zero awarii
Gosieńka - 06-04-2011, 21:52 Temat postu: Re: GŁUPOTA W ASTER....
dziabaq napisał/a: | Witajcie,
Kilka miesięcy temu skończyła mi się promocja na internet, na TV też kończy się za miesiąc lub dwa. Zadzwoniłem więc na infolinię z zapytaniem jaką ofertę na internet mogę otrzymać. Uzyskałem informację o promocji na 24-miesiące. Powiedziałem że nie jestem zainteresowany umową na tak długi okres czasu. Zaproponowano mi więc internet 10MB ( twój świat ) na 14 miesięcy za kwotę 114zł jako promocja LOJALNOŚCIOWA )
Zadzwoniłem na infolinię ponownie, ale tym razem wybrałem połączenie dla nowych klientów, powiedziałem że jestem zainteresowany
Handlowiec zaproponował mi ten sam pakiet, na 14 miesięcy za 65zł ))
Okazało się że wersja lojalnościowa jest prawie 100% droższa od wersji dla nowych klientów... Ponadto Aster stosuje tzw "karencję" że stary klient nie może być nowym klientem przez 6 miesięcy, zmuszając tym samym DO REZYGNACJI!
Tak więc wysłałem wypowiedzenie...
Brawo Aster!! |
TO SAMO W UPC, NAWET PO ZŁOŻENIU WYPOWIEDZENIA JEŚLI CHCESZ SKORZYSTAĆ Z NOWEJ, USŁUGA W TYM LOKALU NIE MOGŁA BYĆ ŚWIADCZONA NA TE OSOBY OD ROKU CHYBA.
Precelos - 07-04-2011, 08:36
Gosieńka napisał/a: | TO SAMO W UPC, NAWET PO ZŁOŻENIU WYPOWIEDZENIA JEŚLI CHCESZ SKORZYSTAĆ Z NOWEJ, USŁUGA W TYM LOKALU NIE MOGŁA BYĆ ŚWIADCZONA NA TE OSOBY OD ROKU CHYBA. |
mijasz sie z prawda, okres karencji to 3 miesiace
Gosieńka - 08-04-2011, 08:50
Precelos napisał/a: | Gosieńka napisał/a: | TO SAMO W UPC, NAWET PO ZŁOŻENIU WYPOWIEDZENIA JEŚLI CHCESZ SKORZYSTAĆ Z NOWEJ, USŁUGA W TYM LOKALU NIE MOGŁA BYĆ ŚWIADCZONA NA TE OSOBY OD ROKU CHYBA. |
mijasz sie z prawda, okres karencji to 3 miesiace |
to coś się zmieniło albo wprowadzono mnie w błąd
tadeusz242 - 08-11-2011, 07:56
Ja mam Fiber Power 25 Mb/s w UPC i jestem zadowolony , płacę 66 zł.
Q - 08-11-2011, 12:43
zly dzial, zly temat, slaby produkt placement, czyzby byly ciecia w dziale PR UPC ?
/edit nie no tadek http://forum.mediaswiat.p...thor=tadeusz242 ja bym Ci tych praktyk nie zaliczyl 0 znajomosci social marketingu ;d
|
|