Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Inne usługi telefoniczne - Moje przenoszenie numeru do Play

JANUARY - 24-04-2009, 10:45
Temat postu: Moje przenoszenie numeru do Play
1. 14.04.2009. Idę do placówki PLAY w celu przeniesienia numeru z PLUSA w abonamencie do PLAY na kartę.
Na podstawie dowodu osobistego sporządzają wniosek. W Placówce PLUSA sprawdzam,czy moje dane które posiadają są aktualne – wszystko się zgadza.
2. 16.04.2009.Na stronce PLAY „status przenoszonego numeru” jest to:

W dniu 2009-04-15 otrzymaliśmy informację od Twojego operatora o niezgodności jego danych z danymi jakie podałeś nam na wniosku. Już teraz możesz sprawdzić jakie Twoje dane posiada dotychczasowy operator udając się do jego dowolnego salonu lub dzwoniąc na jego Infolinię. Jednocześnie informujemy, że w przeciągu 3 dni skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia zgłoszonych nieprawidłowości. W zależności od wyniku przeprowadzonej rozmowy, przekażemy Twoje wyjaśnienia do operatora lub zaprosimy Cię do Punktu Sprzedaży PLAY w celu złożenia nowego wniosku. O dalszych decyzjach operatora zostaniesz poinformowany na www, poprzez SMS lub e-mail.
2009-04-13 - Obecna sprawa

3. 20.04.2009. Ponieważ nikt nie kontaktuje się ze mną, idę do PLAY wyjaśnić o co chodzi.
No cóż,błąd człowieka,system nie odporny na błędy, na wniosku jest dobrze,jestem w PLUSIE w abonamencie,do PLUSA poszło że mam numer w usłudze przedpłąconej. Trzeba wycofać stary wniosek aby można było zrobić nowy – telefon ”na górę” w mojej obecności(od człowieka z którym usiłuję załatwić sprawę do kogoś tam,kto ma dostęp do systemu) – proszę przyjść za pół godziny, do tej pory powinni usunąć stary wniosek. Wracam za pół godziny – niestety nie zdążyli jeszcze usunąć starego wniosku, proszę przyjść później.
4. 21.04.2009 Zaglądam na status przenoszonego numeru – widok jak w punkcie 2 ,ale idę do PLAY, no niestety nie usunęli jeszcze starego wniosku, telefon „na górę” ,proszę przyjść za godzinkę. Nerw mi puszcza ,wracam do domu,piszę na ok@pomocplay.pl oczywiście z mojego konta pocztowego, bo z ich strony"kontakt z biurem"można tylko 1000 znaków umieścić a ta sprawa nawet w pale się nie mieści.
5. 24.04.2009 Status przenoszonego numeru patrz punkt 2 , odpowiedzi i kontaktów 0.

Marek - 24-04-2009, 19:06

Jeśli przenosi się skąś numery zawsze należy robić to osobiście, jeśli zlecisz to komuś to potem są takie wyniki.

Dziwię się ze skoro byłeś już w placówce plusa nie złożyłeś od razu u nich wniosku o przeniesienie numeru, przecież to nie wymagało żadnego dodatkowego wysiłku, załatwił byś sprawę od ręki i mógł iść do play od razu z wszystkimi papierami tak, że nie musieli by w ogóle kontaktować sie z plusem.

Postaw się w ich sytuacji - z jednej strony zależy im na zdobyciu nowego klienta a z drugiej jak przenosi się do nich miesięcznie 200tyś osób to robi się niezły bałagan.

JANUARY - 25-04-2009, 00:33

Przenosiłem kilka dni wcześniej numer z Ery Taktaka, poszło jak po maśle,myślałem że drugi numer tak samo łatwo przejdzie.
karuzela - 30-09-2009, 12:48

Ja przenosiłam z Ery do Play zaraz po tym jak tylko pojawiła się taka możliwość i dopiero były cyrki, ze 3 miesiące mi to przenosili, bo coś im ciągle ginęło (Play twierdził, że to w Erze, Era, że w Play).
Niebieski - 01-10-2009, 14:34

Jezeli chodzi o przenoszenie numerow, to dopiero teraz sie wojna zacznie. Niby w wakacje byl najwiekszy boom, ale to dopiero teraz operatorzy zaczeli kusic jakimis promocjami i bonusami za przejscie. Zreszta wystarczy spojrzec na serwisy telekomunikacyjne. Kazdy operator cos ma w swojej ofercie. Najwieksza oferta w tej chwili, to chyba ta w orange dla firm (120 zl na wstep), ale inni tez cos kombinuja.
egefege - 01-10-2009, 23:29

Marek napisał/a:

Postaw się w ich sytuacji - z jednej strony zależy im na zdobyciu nowego klienta
nie bredz Marek, te psie ch.. wysylaja mi reklamy mimo ze mam zaznaczone ze nie chce ich otrzymywac, plus leci w ch... mowiac cos ze mam im wyslac pismo poleconym, pismo to ja wysle ale do uke i policji ze mnie nekaja, dodatkowo ta smieszna siec nie dba o klijenta o jakim pozyskaniu mowisz ? o proponowaniu umow gorszych niz mialem wczesniej ? czy o wysylaniu reklam mimo braku zgody ? a moze wlasnie w utrudnianiu przenoszenia numerow ? niezle dzialania jesli chodzi o pozyskanie klijenta
Marek - 02-10-2009, 10:05

Cytat:
nie bredz Marek, te psie ch.. wysylaja mi reklamy mimo ze mam zaznaczone ze nie chce ich otrzymywac

błąd - dużo lepszym rozwiązaniem jest wysłac im umowę oraz cennik - ile chcesz za otrzymanie jednej reklamy, zaznaczyć należy przy tym, że przysłanie reklamy jest równoznaczne z zawarciem umowy (taka umowa jest ważna), jeśli przyślą należy wystawić rachunek potem wysłać wezwanie do zapłaty,
Mi już nikt reklam nie przysyła :P

Chociaż jeśli nie chcesz zawracać sobie głowy najprościej jest problematyczne numery dodać do spamlisty (podobnie jak połączenie z wyłączona prezentacją numerów) i już nikt nie będzie głowy zawracał smsami ani dzwoniąc niewiadomo skąd.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group