|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Licznik pobranych danych - Licznik UPC - dziwny komunikat po naprawie lącza Turbo
Peterek - 09-04-2009, 16:24 Temat postu: Licznik UPC - dziwny komunikat po naprawie lącza Turbo "W tej chwili nie można zweryfikować adresu IP Twojego komputera. Spróbuj ponownie za parę minut (kod komunikatu: 8000022)."
Nie niepokoiło by mnie to, gdyby nie inne fakty:
- nie mam dostępu do tv online (przed awarią był)
- nie wszystkie portale akceptują mój IP, niektóre wyświetlają "Your IP is banned"
- błędnie podaje moją lokalizację np. na speedtest.pl jako okolice Włocławka (jestem w innym województwie)
Czy reklamować to jako usterkę?
PS. Dane ze speedtest.pl:
Serwer: http://www.speedtest.pl
Twój adres IP: 89.75.148.xxx
Download: 10229 kbps (1278.6 KB/s)
Upload: 804 kbps (100.5 KB/s)
Data: 9.4.2009, 16:14:15
Wcześniej był gorszy download.
Pozdrawiam
Marek - 09-04-2009, 17:58
Cytat: | "W tej chwili nie można zweryfikować adresu IP Twojego komputera. Spróbuj ponownie za parę minut (kod komunikatu: 8000022)."
|
To nic niezwykłego, licznik często się tak psuje od czasu gdy znieśli limity (a nawet i wcześniej się podobnie wykładał).
Cytat: | - błędnie podaje moją lokalizację np. na speedtest.pl jako okolice Włocławka (jestem w innym województwie)
Czy reklamować to jako usterkę? | Wątpię aby speedtest cokolwiek z tym zrobił, często pokazują dużo większe bzdury. Zresztą i tak pewnie nie masz z nimi żadnej umowy, strona działa to korzystasz, oglądasz reklamy i oni zarabiają, strona nie działa to nie korzystasz.
Cytat: | - nie wszystkie portale akceptują mój IP, niektóre wyświetlają "Your IP is banned" |
Najwidocznej poprzedni użytkownik tego ip narozrabiał, musisz im zgłosić że to dynamiczne ip aby odblokowali bo ten kogo chcieli się pozbyć i tak ma już inne.
Cytat: | - nie mam dostępu do tv online (przed awarią był) |
A możesz konkretniej, są setki różnych telewizji internetowych.
Peterek - 09-04-2009, 18:14
Pisząc o reklamacji nie miałem na myśli speedtesta, ale UPC.
Chodzi mi o telewizję on-line UPC.
Dokładniej - od lutego UPC usuwało zgłoszoną przeze mnie usterkę - za niski download przez całą dobę. Ostatecznie zawiadomienie o sukcesie naprawy otrzymalem w pierwszych dniach kwietnia e-mailem. Od tego dnia - wcześniej miałem przez wiele miesięcy ten sam IP i byłem identyfikowany jako Warszawa (mieszkam na Mazowszu) - mam problemy z nowym IP.
Komunikat "banned IP" pojawia mi się nawet na witrynach które odwiedzam po raz pierwszy w życiu, gdy chcę skorzystać z ich jakichkolwiek bardziej zaawanswanych opcji.
Dlatego pytam się: czy zawracać tym głowy technikom UPC, którzy męczyli się ze mną cierpliwie dwa miesiące, czy pogodzić się z niedogodnościami?
Transfer wzrósł mi realnie, wcześniej rzadko kiedy mialem 1.0-1.1Mb z ftp.atman.pl. Teraz jest "sztywno" 1.2Mb.
Pozdrawiam
Marek - 09-04-2009, 20:11
Cytat: | Pisząc o reklamacji nie miałem na myśli speedtesta, ale UPC. |
No to wyjaśniam - to nie ma nic wspólnego z UPC
Cytat: | Chodzi mi o telewizję on-line UPC. |
Ale to już ma, w pierwszej kolejności powinieneś zadzwonić, zgłosić że nie działa i zapytać kiedy naprawią. (reklamacji tak od razu się nie pisze).
Cytat: | Komunikat "banned IP" pojawia mi się nawet na witrynach które odwiedzam po raz pierwszy w życiu, | To nie ma znaczenia liczy się co robił twój poprzednik.
Sam mam automat który blokuje ip osób które próbują zgadywać hasła na serwerze (najczęściej to komputery zombie jakiś botnetów a nie ludzie robiący to świadomie)
Tyle że ja to ustawiłem sobie tak aby po 2 tygodniach spokoju automatycznie odblokowywało takie adresy (a jak widać nie każdy administrator o czymś takim pomyślał)
Peterek - 10-04-2009, 12:01
Już wszystko działa, dziękuję Ci za pomoc.
A przy okazji - gdyby wszyscy dostawcy internetu w Polsce mieli taki support jak UPC, żylibyśmy w internetowym Raju.
Zarchiwizowałem swą internetową korespondencję - tym ludziom było autentycznie przykro że pomoc mi musiała trwać tak długo, jest tam obszerne najeżone niezrozumiałą dla mnie terminologią wyjaśnienie - prosto, któraś z kart u nich byla nadmiernie obciążona.
Pozdrawiam
Astral699 - 17-04-2009, 16:36
Peterek napisał/a: | Już wszystko działa, dziękuję Ci za pomoc.
A przy okazji - gdyby wszyscy dostawcy internetu w Polsce mieli taki support jak UPC, żylibyśmy w internetowym Raju.
Zarchiwizowałem swą internetową korespondencję - tym ludziom było autentycznie przykro że pomoc mi musiała trwać tak długo, jest tam obszerne najeżone niezrozumiałą dla mnie terminologią wyjaśnienie - prosto, któraś z kart u nich byla nadmiernie obciążona.
Pozdrawiam |
LOL...chyba źle widze hahaha
Peterek - 20-04-2009, 17:06
Dlaczego?
W tepsie (SDI) na moje uwagi że trzeci dzień już nie mogę odebrać maili technik burknął przez telefon:
"- ISDNa se pan kup."
Na moją uwagę że zachowuje się niekulturalnie momentalnie odrzekł:
"- A w mordę chcesz?"
Nie jest to moja fantazja, tak wyglądał "suport" Telekomunikacji Polskiej.
Po ucieczce z TP przez kilka lat byłem u dostawcy prywatnego (osiedlowa sieć kablowa) gdzie szybki telefon wystarczył - admin wraz z rodziną pomagali "od ręki" bo tylko z tego mieli pieniądze.
Od niedawna jestem klientem UPC. Niestety, miałem na początku problem - moje "Turbo" nijak nie mogło przekroczyć granicy 8-8.5Mbps downloadu. Najpierw usiłowałem zadzwonić na partyline UPC, pomny przejść z tepsą uodporniłem się zawczasu. Niestety, połączenia się nie doczekałem. Oddzwoniła miła pani z Biura UPC i poradziła kontakt e-mail.
O dziwo bardzo konkretną odpowiedź dostałem po kilkunastu godzinach. Niestety, korespondencja trwała ponad miesiąc bowiem problem nie ustępował pomimo "kolejnych prób usunięcia stwierdzonej usterki" a e-mail urósł (kazano mi nie usuwać wcześniejszej treści) do potężnej wielkości.
Nikt w UPC mi kupna ISDN nie radził, ani po buzi bić nie chciał
Obecnie ponad trzy tygodnie już cieszę się Turbo o parametrach idealnie zgodnych z umową przez całą dobę.
Czegóż więcej oczekiwać w Polsce?
Astral699 - 20-04-2009, 17:57
Ano dlatego gdyż ja uwazam ze support UPC jest o kant dupy potłuc. Nie spotkałem sie jeszcze nigdy w zyciu z tak nieprofesjoanlnym "zalatwianiem" spraw. To jest po prostu jedna wielka pomyłka cały helpdesk UPC. Wstyd wogule nazywac to cos pomoca techcniczną.
Kto to slyszał zeby pozostawiac klienta z niesprawnym łączem przez 8 miesiecy ?
Ty Peterek jak pisałes zajęło ci 2 misiace nim sie uporali z twoim problemem.
Ciekaw jestem kto z klientów upc wypowiadajacych sie na tym forum moze pochwalić sie wiekszym niz ja stażem z nieusuniętą usterką
Peterek - 20-04-2009, 18:11
Może źle się do sprawy zabierasz?..
U mnie "na wsi" mawiają że trzeba operować konkretami, a ja płacę konkretne, nie wirtualne pieniądze, mam konkretną nie wirtualną Umowę, gdzie ktoś konkretnie zdefiniował parametry obiektu wymiany (handlu) pomiędzy UPC a mną.
Nie trzeba się bać uwagi "rozważam rezygnację" - ona powinna stale "wisieć w powietrzu", bo to mobilizuje techników do prób naprawy.
Ostatecznie w wyniku działania jako tako wolnego rynku zawsze mamy coś do wyboru, nawet w małych miasteczkach.
A że wybieramy oferty najatrakcyjniejsze i cenowo i parametrami - powinniśmy dbać, aby te oferty byly rzetelnie wykonywane. Za wszelką cenę.
Już nas nie straszą pobiciem
KeFaS - 20-04-2009, 18:41
Astral699, w TPSA jest jednak z tym gorzej, uwierz mi. Co do helpdesku UPC to też uważam, że to porażka, ale jest przynajmniej lepszy od tego w TPSA.
Rumianek - 08-07-2009, 16:57
KeFaS napisał/a: | Astral699, w TPSA jest jednak z tym gorzej, uwierz mi. Co do helpdesku UPC to też uważam, że to porażka, ale jest przynajmniej lepszy od tego w TPSA. |
Nie jest lepszy od TPSA , są takie same.
Conroe91 - 10-07-2009, 21:08
A mi w ogóle ten licznik nie działa...
http://licznik.upc.pl/
Kumplowi z UPC również...
Co jest?
KeFaS - 10-07-2009, 23:13
To jest, że już nie ma limitów od dawien dawna, więc o liczniku z UPC można zapomnieć.
Marek - 10-07-2009, 23:26
Conroe91, już raz się o to pytałeś - odpowiedziałem w tedy, że został zlikwidowany
o tutaj
girl_tank - 25-09-2009, 20:26 Temat postu: Licznik UPC - dziwny komunikat po naprawie
KeFaS napisał/a: | Astral699, w TPSA jest jednak z tym gorzej, uwierz mi. Co do helpdesku UPC to też uważam, że to porażka, ale jest przynajmniej lepszy od tego w TPSA. |
Hmm... chyba dla kolegi to nie jest jakieś duże pocieszenie, że w TPSA jest jeszcze gorzej...
|
|