Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Internet Aster - nocne myszkowanie

kvs - 01-11-2007, 00:04
Temat postu: nocne myszkowanie
od 1.11 nocne myszkowanie obowiązuje od 0:00 do 12:00
clarkkent - 01-11-2007, 01:19

kvs napisał/a:
od 1.11 nocne myszkowanie obowiązuje od 0:00 do 12:00


Co masz na myśli? Szybszą prędkość w Aster w nocy?

kvs - 01-11-2007, 09:21

tak
maxkali1 - 01-11-2007, 20:07

Lol, wreszcie będzie można za dnia trochę z tego pokorzystać.
Anna - 03-11-2007, 02:00

Jak na razie mam w nocy ~3,5Mbps, więc te 10 Mbps w nocy to Aster może sobie między bajki włożyć...


LR

dziabaq - 03-11-2007, 09:56

Anna napisał/a:
Jak na razie mam w nocy ~3,5Mbps, więc te 10 Mbps w nocy to Aster może sobie między bajki włożyć...
LR



To dlaczego nie reklamujesz???
Ja zamierzam tak robić, będe upierdliwie reklamował jak nie będzie prędkości którą przedstawiali w Reklamie!! Nie wiem czy wiecie ale reklama jest ofertą!! Jeżeli klient skuszony reklamą podpisuje umowe gdzie jest zastrzeżone "do 10Mb/s" to można przyjąć linie obrony że te 10 faktycznie będzie ( ale nie więcej - bo jest DO 10 ) :)

Kontynuując ten wywód, skoro jest ciągle mniej to znaczy że umowa jest nie zgodna z ofertą co otwiera ci furtkę do natychmiastowego zerwania umowy na podstawie ART. 493 Par.1 Kodeksu Cywilnego :)

P.S Z UPC mi nawet nie odpisali na moją reklamacje bo ciężar moich argumentów ich przywalił. ( http://forum.mediaswiat.p...er=asc&start=30 )

kvs - 03-11-2007, 11:56

Anna napisał/a:
Jak na razie mam w nocy ~3,5Mbps, więc te 10 Mbps w nocy to Aster może sobie między bajki włożyć...

A z jakiego serwera ściągałaś dane ?

Anna - 03-11-2007, 14:58

Z atmana, testowe pliki (64 i 256).

W najbliższym tygodniu zacznę upierdliwe reklamowanie usługi wysyłając Asterowi wszystkie możliwe logi, trace'y i inne dowody na to, że nie jest tak pięknie, jak na reklamie.


LR

kvs - 03-11-2007, 15:39

I słusznie.
clarkkent - 03-11-2007, 16:40

dziabaq napisał/a:
do 10Mb/s" to można przyjąć linie obrony że te 10 faktycznie będzie


Jak słusznie napisałeś do 10 mbit, ale przecież łącze w Aster/UPC to nie CIR, a jedynie "best effort delivery". Raczej ciężko będzie coś wywalczyć przyjmując taką linię obrony.

dziabaq - 03-11-2007, 20:27

clarkkent napisał/a:
dziabaq napisał/a:
do 10Mb/s" to można przyjąć linie obrony że te 10 faktycznie będzie


Jak słusznie napisałeś do 10 mbit, ale przecież łącze w Aster/UPC to nie CIR, a jedynie "best effort delivery". Raczej ciężko będzie coś wywalczyć przyjmując taką linię obrony.


Zatem wyobraźmy sobie samochód, nowy model. Producent w szczegółach technicznych napisał PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA DO 200km/h podczas gdy w rzeczywistości fura nie śmiga szybciej niż 80km/h - idąc tym tokiem myślenia producent nie gwarantował że będzie jeździć szybciej bo przecież napisał DO 200!! Zaraz powiecie że samochód to nie internet, ale skupcie się na rozumowaniu a nie na przedmiocie bo to tylko przykład. W przypadku samochodu takie oszustwo wywołało by zaraz fale protestów na całym świecie i ten model samochodu by wycofano!! Dlatego nie widzę powodu dla którego nie miał bym składać ciągłych reklamacji jeżeli będzie dużo poniżej 10Mb/s

Na tej zasadzie że to nie CIR to mogą równie dobrze napisać 300Mb/s albo 500Mb/s jak i tak nigdy do tych prędkości nie dochodzi. Sęk tylko w tym żeby EGZEKWOWAĆ!! to co ci oferowano. Jak oferowano mi samochód sportowy to ma mieć osiągi. Jak oferowano mi łącze 10Mb/s to ma być chociać 9Mb/s ( zbliżone ) ale nie 3Mb/s


Mam nadzieję że nie zanudziłem was tym wywodem, i pamiętajcie że REKLAMA JEST OFERTĄ!! Skusiłem się na oferte 10Mb/s a nie 3Mb/s

:P

clarkkent - 03-11-2007, 21:10

dziabaq, wyślij im reklamację (dot. nieosiągania określonej prędkości łącza), jeśli coś wywalczysz, to pochwal się tym na forum. Nie chce toczyć dalej tej dyskusji, bo to nie ma sensu. Potrzebne są nam jakieś fakty, a nie hipotezy.
dziabaq - 03-11-2007, 22:23

Masz rację, nie będę już tego kontynuował.
Ale nie mogę złożyć reklamacji teraz bo Astera będe miał dopiero od 9.11.2007

Jak będzie jakaś reklamacja to poinformuje was o tym w osobnym temacie.


Pozdr
Dziabaq

Marek - 03-11-2007, 23:29

Cytat:
P.S Z UPC mi nawet nie odpisali na moją reklamacje bo ciężar moich argumentów ich przywalił.
nie muszą odpisywać, jeśli uznają twoją reklamację w 100%, brak odpowiedzi w ciągu 30 dni oznacza odpowiedź pozytywną.

Wracając do tematu słowa "do" i oszustów, niestety tego typu oszustwa są bardzo powszechne (do 100% usuniętych plam na dywanie, oznak łupieżu itp), tak częste, że niektórzy potrafią przesadzić i zapomnieć o tym, że znaczenie słowa "do" zależy od kontekstu, np zdanie "Obniżka cen do70%" na drzwiach sklepu, oznacza, że wszystkie ceny w sklepie zostały obniżone o 30% i niech ktoś spróbuje odmówić sprzedaży rzeczy która kiedyś była po 100zł za 70zł, jak sam słusznie zauważyłeś reklama jest ofertą, można wejść do sklepu i się kłócić ale najwięcej co mi się udało uzyskać to przeprosiny, przyznanie się do pomyłki i zdjęcie reklamy z okna.

clarkkent - 04-11-2007, 00:20

Marek napisał/a:
ale najwięcej co mi się udało uzyskać to przeprosiny


Tak może być z Aster, ale nie musi. Potrzebne są jakieś konkrety - właśnie, żeby ktoś coś takiego, o czym mówimy, zareklamował. Wtedy będziemy znać stanowisko tej firmy w tym temacie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group