|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Licznik pobranych danych - licznik w chello.info [Outpost firewall]
jedrek - 31-01-2007, 10:03 Temat postu: licznik w chello.info [Outpost firewall] Witam od wczoraj nie działa mi licznik w chello.info. Po uruchomieniu się programu mam takie informacje nie można ustalić adresu IP, nie można ustalić ....... wszystko nie działa. Strona w programie otwiera się dobrze informacja o awariach też. Po odświeżeniu mam te same informacje a po konfiguracji: odebrałeś "0" wysłałeś "0". Na stronie upc licznik działa dobrze.W czym mam problem.
GoRo - 31-01-2007, 16:42
Spróbuj przeinstalować program. U mnie program działa prawidłowo.
jedrek - 31-01-2007, 18:46
GoRo napisał/a: | Spróbuj przeinstalować program. U mnie program działa prawidłowo. | Zrobiłem tak a nawet w firewallu Outposta dałem wszystkie zezwolenia i nic. Kiedy zamykam firewalla wszystko wraca do normy.
Jacek - 31-01-2007, 21:53
jedrek, skoro po zamknięciu Outposta, wszystko wraca do prawidłowej pracy, to oznacza, że na firewallu zablokowałeś chelloinfo.
Otwórz OPF, a następnie na liście programów znajdź chelloinfo.exe i zezwól mu na łączenie się z internetem (obecnie zablokowałeś komunikację, co pewnie będzie oznaczone jakimś czerwonym znaczkiem).
Niestety, osobiście nie używam Outposta, dlatego nie jestem w stanie podpowiedzieć gdzie i w którym miejscu musisz odblokować program.
PS: pozostałe okienka ze stronami otwierane są przez przeglądarkę internetową - jeśli ona ma zezwolenia do łączenia się z netem, to będzie działać. W Twoim przypadku nie będzie działać odświeżanie licznika oraz sprawdzanie aktualizacji programu (co może się kończyć zawsze komunikatem, że posiadasz aktualną wersję).
Jacek
jedrek - 01-02-2007, 09:00
Dzięki za wyjaśnienia już działa.Usunąłem reguły chello.info.exe i ponownie dałem ten program jako zaufany.Wskazuje prawidłowo.
|
|