|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Licznik pobranych danych - Problem z licznikiem
daniel_ad - 12-12-2006, 06:58 Temat postu: Problem z licznikiem witam wszystkich
Czasami się zdarza że licznik nie możę mi pokazać ilości danych jakie pobrałem, bo jest komunikat: "W tej chwili nie można zweryfikować adresu IP Twojego komputera.
Spróbuj ponownie za chwilę.
Kod błędu: 8000022"
wie ktoś może o co w tym chodzi i czemu tak jest?
pozdrawiam
Marek - 12-12-2006, 12:51
To normalne - trzeba się przyzwyczaić strona z licznikiem psuje się co jakieś czas (jak wszystko w chello) i nawet nie wiadomo czy licznik też się popsuł czy nadal liczy.
Podobna sytuacja występuje również jeśli łączymy się ze stroną z licznikiem przez proxy dlatego upewnij się czy przypadkiem nie korzystasz z proxy przy przeglądaniu tej strony.
daniel_ad - 12-12-2006, 15:23
głównie używam programu chelloinfo a od czasu pojawienia się w nim tego komunikatu to wchodze na strone sprawdzić o co chodzi ale narazie jest wszystko ok, dzieki za pomoc
Jacek - 12-12-2006, 19:46
daniel_ad napisał/a: | głównie używam programu chelloinfo a od czasu pojawienia się w nim tego komunikatu to wchodze na strone sprawdzić o co chodzi ale narazie jest wszystko ok |
Dobrze odczytałem, że programik chelloinfo pokazuje błąd 8000022 (nawet przy odświeżeniu danych), a po wejściu na licznik.upc.pl dane są wyświetlane poprawnie?
Czy robisz to w tym samym momencie (sprawdzenie)?
Jeśli tak, to nie jest wykluczone, że jest jakiś chochlik w programie. A jeśli tak, to z chęcią bym go naprawił przed wydaniem kolejnej wersji.
daniel_ad - 13-12-2006, 21:31
nie nie, właśnie chodzi o to, że program pobiera dane z licznika upc i poprostu pokazuje mi komunikat ten co napisałem i wtedy z ciekawości wchodze na strone zobaczyć co tam jest i zawsze jest to samo co pokazuje chelloinfo. Także z programem jest wszystko jak najbardziej wporządku
|
|