Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Gry - ToCA Race Driver - problem

WombaT - 19-01-2005, 15:59
Temat postu: ToCA Race Driver - problem
Witam,

Mam problem z grą ToCA Race Driver. Otóż po instalacji gdy wchodze do menu gra się po kilku sekundach zawiesza. Nie pomaga ponowna instalacja ani nic z tych rzeczy :cry: . Wszytskie sterowniki do sprzętu najnowsze jakie znalazłem. Komp to: A8V Deluxe, Athlon64 3000+, 1 GB RAM, GF 5700 256MB.
Co robic?

Jacek - 19-01-2005, 22:02
Temat postu: Re: ToCA Race Driver - problem
WombaT napisał/a:
Witam,

Mam problem z grą ToCA Race Driver. Otóż po instalacji gdy wchodze do menu gra się po kilku sekundach zawiesza.

Nie znam się wogóle na grach, ale czy Twój procesor nie jest podkręcony? Gry są na to bardzo wrażliwe (podobnie jak niektóre programy) i wówczas reagują właśnie zawieszeniem.

Jacek

Matizz - 19-01-2005, 23:35

Sprawdz jeszcze czy na stronie producenta gry nie ma zadnych latek do gry i do systemu ktorego uzywasz :)
WombaT - 20-01-2005, 11:49
Temat postu: Re: ToCA Race Driver - problem
Jacek napisał/a:

Nie znam się wogóle na grach, ale czy Twój procesor nie jest podkręcony? Gry są na to bardzo wrażliwe (podobnie jak niektóre programy) i wówczas reagują właśnie zawieszeniem.

Jacek


O tym doskonale wiem, i procesora nie podkręcałem i nie podkrecam z prostej przyczyny: nia ma to sensu.

WombaT - 20-01-2005, 11:50

Matizz napisał/a:
Sprawdz jeszcze czy na stronie producenta gry nie ma zadnych latek do gry i do systemu ktorego uzywasz :)


Łatak do gry była ale nie rozwiązała problemu, system też załatany

Marek - 20-01-2005, 17:19