|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Internet UPC - Dział utrzymania klienta
Dzasek87 - 30-11-2022, 11:23 Temat postu: Dział utrzymania klienta Cześć,
czy ktoś posiada najnowsze oferty z DUK?
Jeśli tak, to proszę o wrzucenie ich
swiezy - 30-11-2022, 12:06
Również jestem zainteresowany, bo zlozylem rezygnację. I umowilem instalacje Vectry na za miesiac na umowie black week na czas nieokreslony 600mb/s na 49.99zl poniewaz nic ciekawego mi nie zaproponowali na koniec umowy. Czekam na telefon z DUK
Dzasek87 - 30-11-2022, 13:41
ja teraz złożyłem wypowiedzenie i czekam na telefon od nich ale żeby być ,,lepiej przygotowany" może ktoś z forumowiczów mógłby wrzucić co mogą mi zaproponować
swiezy - 30-11-2022, 14:09
Nie wiem czy aktualne, ale najnowsze jakie znalazłem : https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/1xcxzdCVJURFdIJkvQR0mX705ph-qWFyd7MbUOnn8pf4/htmlview
pacuro - 30-11-2022, 14:48
swiezy napisał/a: | Również jestem zainteresowany, bo zlozylem rezygnację. I umowilem instalacje Vectry na za miesiac na umowie black week na czas nieokreslony 600mb/s na 49.99zl poniewaz nic ciekawego mi nie zaproponowali na koniec umowy. Czekam na telefon z DUK |
Trzymam kciuki, jednak radzę nie napalać się. Dziś kończy mi się dwuletnia umowa. Cały listopad dzwonili do mnie i nic nie proponowali ponad aktualne 300 za 45. Ani taniej, ani szybciej. Po kilkunastu latach z nimi, to mogliby chociaż dać to co w bf promo dla nowych.
Ich strata. W poniedziałek zamówiłem to co Ty - 600 za 50 bezterminowo w Vectrze. Jeśli do tego dostanę CGA4236, to będzie pięknie.
Dzasek87 - 30-11-2022, 16:20
No niekoniecznie. Kilka miesiecy temu tez ,,rezygnowalem" i DUK dawał mi to co dla nowego czyli: 750 mb/s viaplay,c+, eleven i polsat premium, dekoder 4k. Umowa na 12 miesiecy za 106 zł bodajże
WojciechMT - 02-12-2022, 17:34
Dzasek87 napisał/a: | ja teraz złożyłem wypowiedzenie i czekam na telefon od nich ale żeby być ,,lepiej przygotowany" może ktoś z forumowiczów mógłby wrzucić co mogą mi zaproponować |
Pytanie czego ty sam od nich chcesz.
Ze swojego doświadczenia (a jakieś już posiadłem) wiem, że to jest taka trochę gra w teatr. Przy założeniu oczywiście, że nie chcesz się z UPC rozstawać. Ja wypowiedzenie składam zawsze i zawsze też rozmów jest wiele z konsultantami. Nigdy też niestety nie obywa się bez reklamacji i przepychanek. Finalnie jednak - a o to przecież chodzi, mam to co chcę. Po prostu raz na dwa lata trzeba trochę się pobawić. No i warto wiedzieć, że niektóre kwestie są uznaniowe. Mam tu na myśli np darmową instalację. Czasami po prostu z człowiekiem po drugiej stronie słuchawki nie ma chemii i nic się na to nie poradzi. Proponuję rozłączyć się i trafić na innego, bardziej chętnego do współpracy. Rzucanie nazwami regulaminów też raczej nie czyni cudów.
Pozdrawiam
Dzasek87 - 09-12-2022, 12:06
WojciechMT napisał/a: |
Pytanie czego ty sam od nich chcesz.
Ze swojego doświadczenia (a jakieś już posiadłem) wiem, że to jest taka trochę gra w teatr. |
Chce lepszej oferty jak każdy Jestem ich klientem prawie 9 lat, więc mogliby coś dać od siebie. Tylko DUK jest w stanie to zrobić. Rozmawiałem z konsultantką raz i nic nie miała, umówiliśmy się na kolejną rozmowę na 7.12 i nie zadzwoniła, więc nie wiem co mam myśleć. Na wykopie ktoś kiedyś wrzucił tabelki co komu mogą zaoferować i podobno tutaj na tym forum można odnaleźć z DUK z UPC takie oferty, dlatego ten mój post
bgalka - 09-12-2022, 17:37
Na jaki numer mam dzwonić jeżeli chcę zapytać się czy wypowiedzenie już dotarło?
Albo żeby przełączyli do Działu Utrzymania Klienta?
ogromny - 10-12-2022, 15:17
bgalka napisał/a: | Na jaki numer mam dzwonić jeżeli chcę zapytać się czy wypowiedzenie już dotarło?
Albo żeby przełączyli do Działu Utrzymania Klienta? |
Dzwoń nawet na 813813813 i poproś o przełączenie do DUK.
|
|