Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Internet UPC - Dział utrzymania klienta

Dzasek87 - 30-11-2022, 11:23
Temat postu: Dział utrzymania klienta
Cześć,
czy ktoś posiada najnowsze oferty z DUK?
Jeśli tak, to proszę o wrzucenie ich

swiezy - 30-11-2022, 12:06

Również jestem zainteresowany, bo zlozylem rezygnację. I umowilem instalacje Vectry na za miesiac na umowie black week na czas nieokreslony 600mb/s na 49.99zl poniewaz nic ciekawego mi nie zaproponowali na koniec umowy. Czekam na telefon z DUK
Dzasek87 - 30-11-2022, 13:41

ja teraz złożyłem wypowiedzenie i czekam na telefon od nich ale żeby być ,,lepiej przygotowany" może ktoś z forumowiczów mógłby wrzucić co mogą mi zaproponować :)
swiezy - 30-11-2022, 14:09

Nie wiem czy aktualne, ale najnowsze jakie znalazłem : https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/1xcxzdCVJURFdIJkvQR0mX705ph-qWFyd7MbUOnn8pf4/htmlview
pacuro - 30-11-2022, 14:48

swiezy napisał/a:
Również jestem zainteresowany, bo zlozylem rezygnację. I umowilem instalacje Vectry na za miesiac na umowie black week na czas nieokreslony 600mb/s na 49.99zl poniewaz nic ciekawego mi nie zaproponowali na koniec umowy. Czekam na telefon z DUK


Trzymam kciuki, jednak radzę nie napalać się. Dziś kończy mi się dwuletnia umowa. Cały listopad dzwonili do mnie i nic nie proponowali ponad aktualne 300 za 45. Ani taniej, ani szybciej. Po kilkunastu latach z nimi, to mogliby chociaż dać to co w bf promo dla nowych.
Ich strata. W poniedziałek zamówiłem to co Ty - 600 za 50 bezterminowo w Vectrze. Jeśli do tego dostanę CGA4236, to będzie pięknie.

Dzasek87 - 30-11-2022, 16:20

No niekoniecznie. Kilka miesiecy temu tez ,,rezygnowalem" i DUK dawał mi to co dla nowego czyli: 750 mb/s viaplay,c+, eleven i polsat premium, dekoder 4k. Umowa na 12 miesiecy za 106 zł bodajże
WojciechMT - 02-12-2022, 17:34

Dzasek87 napisał/a:
ja teraz złożyłem wypowiedzenie i czekam na telefon od nich ale żeby być ,,lepiej przygotowany" może ktoś z forumowiczów mógłby wrzucić co mogą mi zaproponować :)


Pytanie czego ty sam od nich chcesz. :)
Ze swojego doświadczenia (a jakieś już posiadłem) wiem, że to jest taka trochę gra w teatr. :) Przy założeniu oczywiście, że nie chcesz się z UPC rozstawać. Ja wypowiedzenie składam zawsze i zawsze też rozmów jest wiele z konsultantami. Nigdy też niestety nie obywa się bez reklamacji i przepychanek. Finalnie jednak - a o to przecież chodzi, mam to co chcę. Po prostu raz na dwa lata trzeba trochę się pobawić. No i warto wiedzieć, że niektóre kwestie są uznaniowe. Mam tu na myśli np darmową instalację. Czasami po prostu z człowiekiem po drugiej stronie słuchawki nie ma chemii i nic się na to nie poradzi. Proponuję rozłączyć się i trafić na innego, bardziej chętnego do współpracy. Rzucanie nazwami regulaminów też raczej nie czyni cudów.
Pozdrawiam :)

Dzasek87 - 09-12-2022, 12:06

WojciechMT napisał/a:


Pytanie czego ty sam od nich chcesz. :)
Ze swojego doświadczenia (a jakieś już posiadłem) wiem, że to jest taka trochę gra w teatr. :)


Chce lepszej oferty jak każdy :) Jestem ich klientem prawie 9 lat, więc mogliby coś dać od siebie. Tylko DUK jest w stanie to zrobić. Rozmawiałem z konsultantką raz i nic nie miała, umówiliśmy się na kolejną rozmowę na 7.12 i nie zadzwoniła, więc nie wiem co mam myśleć. Na wykopie ktoś kiedyś wrzucił tabelki co komu mogą zaoferować i podobno tutaj na tym forum można odnaleźć z DUK z UPC takie oferty, dlatego ten mój post :)

bgalka - 09-12-2022, 17:37

Na jaki numer mam dzwonić jeżeli chcę zapytać się czy wypowiedzenie już dotarło?
Albo żeby przełączyli do Działu Utrzymania Klienta?

ogromny - 10-12-2022, 15:17

bgalka napisał/a:
Na jaki numer mam dzwonić jeżeli chcę zapytać się czy wypowiedzenie już dotarło?
Albo żeby przełączyli do Działu Utrzymania Klienta?

Dzwoń nawet na 813813813 i poproś o przełączenie do DUK.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group