|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Telefon w UPC - Użycie usługi
Opiu - 09-05-2018, 12:55 Temat postu: Użycie usługi Witam
Mam pytanko wam też nie pokazuje użycia usługi telefonu ?
Mam 60min darmowych i dzwoniłem gdzieś kilka razy teraz chce sprawdzić ile mi zostało wbijam w moje upc - bieżące usługi -telefon a tam pusto ...;/
Wiec jak mam sprawdzić użycie ?
Pitrek - 09-05-2018, 15:36 Temat postu: Re: Użycie usługi Rozumiem, że pod linkiem masz napis "Telefon Brak połączeń" ("telefon a tam pusto") i rozmowy były w tym miesiącu w poprzednich dniach.
poczytaj to (1. Połączenia z bieżącego miesiąca).
Jeżeli się to nie odświeża to skontaktuj się z UPC.
Za kilka dni będzie PDF z rachunkiem, sprawdź czy masz wykaz połączeń.
Opiu - 09-05-2018, 17:32
No właśnie pod taką ikoną nic nie ma ale w takim razie muszę czekać jak teraz wyślą rachunek i sprawdzić to w pdf
Pitrek - 11-05-2018, 14:59
Pojawił się majowy rachunek, więc już możesz sprawdzić.
Opiu - 11-05-2018, 15:27
@Pitrek
Teraz mam wydzwoniłem 14 minut i wlicza sie to do rachunku
Chciałem sprawdzić czy nie będę musiał dopłacać za połączenia bo dzwoniłem na kilka infolinii a wiadomo ze niektóre maja taryfy ze nie obejmują rachunku bo są dodatkowo płatne .
Pitrek - 11-05-2018, 15:31
Zadzwoń gdzieś i jutro sprawdź użycie telefonu, jeżeli nadal nie będzie się aktualizowało to zgłoś to do UPC.
Karol - 11-05-2018, 15:52
Jeżeli dzwoniłeś na infolinię (np. 801 xxx xxx) to będziesz musiał dopłacić. Połączenia z infolinią nie są wliczane w pakiet 60 minut. Minuty dotyczą "zwykłych" połączeń stacjonarnych oraz sieci komórkowych: T-Mobile, Orange, Plus, Play i Cyfrowy Polsat. Zobacz cennik: https://www.upc.pl/pdf/up...erpnia_2015.pdf
UWAGA. Jeśli umowę zawarłeś przed 09.09.2013 r. (i nie zmieniałeś jej od tego czasu) to połączenia komórkowe wliczone w pakiet są tylko do T-Mobile, Orange i Plus.
Pitrek - 11-05-2018, 16:01
@Opiu raczej nie chodziło o cennik tych połączeń, tylko brak połączeń w "Użyciu usług" - telefonicznej.
Opiu - 11-05-2018, 16:10
Pitrek napisał/a: | Zadzwoń gdzieś i jutro sprawdź użycie telefonu, jeżeli nadal nie będzie się aktualizowało to zgłoś to do UPC.
Obrazek |
Jak będę miał czas to tak zrobię chociaż z tego telefonu to i tak rzadko kiedy korzystam akurat teraz odpaliłem po roku czasu
Edit
A tam w użyciu usług pokaże mi że te numery są dodatkowe płatne bo pisze mi tylko 14minut czyli poleciało chyba na abonament ?
Pitrek - 11-05-2018, 16:35
Powinno być tak jak tu.
Opiu - 11-05-2018, 19:48
Tylko ze połączenia były robione w tym miesiącu wiec dopiero takie coś sprawdzę w nastepnym rachunku prawda?
Pitrek - 11-05-2018, 22:20
Nie, połączenia powinny być wykazane w "Użyciu usług" telefonu, jeżeli tam ich nie ma, to coś jest nie tak i musisz dowiedzieć się w UPC o co chodzi.
|
|