Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Problemy w działaniu Internetu - Zrywanie Internetu i problem z logowaniem na stronach

Pitrek - 07-03-2018, 21:42

MrPepka napisał/a:
nie będzie on dostępny z zewnątrz
Być może nie jest to koledze potrzebne, a na razie pozbędzie się ruchu IPv6, zostanie ruch tylko IPv4 co może tym razem wpłynąć na stabilność.

W sumie to i tak trzeba wyłączyć IPv6 z UPC.

stresS - 07-03-2018, 22:01

O dziwo dziś wieczorem spokojnie, nie było zerwania połączenia. Pytanie co w takim raziem mam zrobić? Ja nic z tego nie rozumiem, macie jakieś teorie co "łopatologicznie" wywałuje ten problem? Nie wiem, może powinienem zadzwonić do UPC i to zgłosić czy mogę sam coś z tym zrobić. Jak widać po moich postach, nie znam się na tym zupełnie.
Pitrek - 07-03-2018, 22:03

Pozostaje to:
:arrow: >>>
lub to:
:arrow: >>>>>

stresS - 07-03-2018, 22:13

Skorzystałem z tego formularza do upc i po wpisaniu nr klienta wyskoczyło mi takie coś:

W rejonie ulicy (moja ulica) mogą występować utrudnienia w korzystaniu z usług

- TV cyfrowa
. Nasi technicy pracują nad usunięciem usterki. Przepraszamy za niedogodności. Przewidywany czas zakończenia prac to 09.03.2018 15:00.

Tylko czy to może mieć związek z moim problem, bo tv działa raczej poprawnie.

No i wlazłem na tamtą stronkę, takie coś się pokazało:

Dodatkowo zrobiłem weryfikacje przez UPC:

Sygnał oraz urządzenie, za pomocą którego dostarczana jest usługa internetowa do lokalu działają prawidłowo.

Przeprowadź weryfikację działania usługi przy włączonym jednym komputerze oraz po wyłączeniu wszelkich programów zabezpieczających (zapory ogniowe, antywirusy), tak aby mieć pewność, że nic nie blokuje korzystania z sieci internetowej.

W przypadku dalszych niedogodności skontaktuj się z naszym ekspertem działu technicznego.

Pitrek - 07-03-2018, 22:15

Masz IPv6 i zgłoś aby Ci je wyłączyli.
Zrób to co jest tam napisane:
Żeby skorzystać z tej opcji należy po zalogowaniu się do serwisu Moje UPC wejśc w zakładkę Pomoc, tam wybrać Internet i następnie wybrać na czym polega problem.

stresS - 07-03-2018, 22:18

Pitrek napisał/a:
Masz IPv6 i zgłoś aby Ci je wyłączyli.
Zrób to co jest tam napisane:
Żeby skorzystać z tej opcji należy po zalogowaniu się do serwisu Moje UPC wejśc w zakładkę Pomoc, tam wybrać Internet i następnie wybrać na czym polega problem.

No, ale to nie będę miał przez to żadnych problemów? Poza tym to się samo włączyło czy co? Bo przecież jeszcze miesiąc temu nie miałem takiego problemu.

Pitrek - 07-03-2018, 22:22

UPC po prostu włącza ludziom IPv6.
Z IPv4 problemów nie będzie, :arrow: to właśnie IPv6 sprawia problemy.

stresS - 07-03-2018, 22:26

Pitrek napisał/a:
UPC po prostu włącza ludziom IPv6.
Z IPv4 problemów nie będzie, :arrow: to właśnie IPv6 sprawia problemy.

Czyli jak mi zmienią na IPv4, to musze zresetować modem i będzie git? Czy myślisz, że to może być przyczyną, że niektróe strony wylogowują mnie po ponownym uruchomieniu komputera?

Pitrek - 07-03-2018, 22:31

Tak, modem trzeba zresetować.

Co do wylogowania, to jest to możliwe, bo IPv6 w UPC coś kuleje, ale też nie można wykluczyć problemu z konfiguracją przeglądarki.

stresS - 07-03-2018, 22:39

Pitrek napisał/a:
też nie można wykluczyć problemu z konfiguracją przeglądarki.

Akurat tutaj jestem pewny, że wszystko jest ok, lokalizacja, zezwolenia, cooki, wszystko sprawdziłem. Poza tym kilka stron mnie nie wylogowuje, za to strony gdzie muszę użyć tokena do zalogowania jak gmail/steam/battlenet robią to notorycznie, co jest uciążliwe.

Cytat:
Zmiana protokołu IPv4 będzie możliwa w czasie kontaktu z naszym Ekspertem.
Dziękujemy za kontakt z UPC.

Na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail prześlemy potwierdzenie otrzymania wiadomości i przypisany jej numer w naszym systemie. W przypadku braku wspomnianego potwierdzenia prosimy o sprawdzenie folderu Spam w swojej skrzynce mailowej.

Dołożymy wszelkich starań, aby uzyskali Państwo odpowiedź najkrótszym możliwym terminie.

Pozostaje czekać, dziękuję wszystkim za pomoc, będę informował co się dzieje.

Pitrek - 07-03-2018, 22:42

stresS napisał/a:
będę informował co się dzieje.
O tak, ważna sprawa: czy winne było IPv6.
KOCUREK1970 - 08-03-2018, 00:23

stresS napisał/a:
Czyli jak mi zmienią na IPv4, to musze zresetować modem i będzie git?

Sam to sobie możesz zmienić w Moje UPC.

Pitrek - 08-03-2018, 07:39

Oczywiście masz rację, dlatego :arrow: też już wcześniej padła taka propozycja.
stresS - 08-03-2018, 16:51

Właśnie wróciłem z pracy, na mailu przyszło potwierdzenie, że technik zmienił mi to IPv6 i że modem oraz łącze wygląda dobrze, a gdyby problem się znów pojawił, to mam się umówić na bezpłatną wymiane modemu. Teraz tak to wygląda:

będę informował za jakies 2-3dni czy jest lepiej, no chyba że problem wróci dziś, ale mam nadzieję, że nie.

[ Dodano: 09-03-2018, 17:49 ]
Wczoraj było cały dzień dobrze, bez kicków, dziś jak na razie też ok, więc mam nadzieję, że to ipv6 było problemem. Jednak jeśli chodzi o nie zapisywanie zalogowań na stronach czy forach takie jak to, nic się nie zmieniło. O ile hasła są zapisane, to za każdym razem trzeba kliknąć zaloguj. Może ktoś ma pomysł jak to rozwiązać? Problem dotyczy chrome.

Pitrek - 10-03-2018, 15:19

stresS napisał/a:
Problem dotyczy chrome
Sprawdzić też na innej przeglądarce, chociażby na wbudowanym Internet Explorerze.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group